30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
vrecko papierové, servítky
Tovar, Služba
1. Vrecko papierové kupecké na 5 kg
|
|
---|---|
Funkcia |
Vhodné na balenie potravín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecko papierové kupecké na 5 kg | kg | 6000 | ||
Rozmery | mm | 270x390 | 290x500 | |
Nosnosť vrecka | kg | 5 | ||
Gramáž | g/m2 | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | hnedá alebo biela |
Materiál | papier |
Vhodné na potraviny | áno |
2. Servítky biele
|
|
---|---|
Funkcia |
Potreby k stolovaniu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servítky biele | balenie | 1038 | ||
Počet kusov v balení | ks | 500 | ||
Rozmer | cm | 30x30 | 33x33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | 100% celulóza |
Farba | biela |
Jednovrstvové | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie položky č. 1 do Popradu a položky č. 2 do Nemšovej. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru). |
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. |
Dodávateľ zašle elektronicky do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy funkčnú a technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom. |
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe objednávateľa. |
Tovar musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného tovaru 1. akostnej triedy (rok výroby 2023, príp. 2022). |
Tovar musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. |
Dodávateľ vystaví faktúru jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list. |
Objednávateľ žiada doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/zmluve a opakované reklamácie sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
18.09.2023 08:00 — 24.11.2023 13:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
19 500,84
16 250,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2023 10:10
14.09.2023 11:00
14.09.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2023 23:52 - Vstupná ponuka | 19 500,00 | € | Cena s DPH |
13.09.2023 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 498,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: