30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35787473
JUTEX - Contract, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Podlahová krytina a príslušenstvo
Koberec záťažový, obojstranná páska
Tovar, Služba
1. Kobercové štvorce Solid.
|
|
---|---|
Funkcia |
Koberec pre vybavenie priestorov spoločenskej sály |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kobercové štvorce | m2 | 225 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba - tmavá - modrá | Color 83 |
materiál | 100% PP StainSafe |
materiál a technické dáta | podľa priložených príloh |
veľkosť štvorca | 50cm x 50cm |
veľkosť balenia | 5m2 |
trieda záťaže | minimálne 22 |
požiarna trieda | Cfl - s1 /EN 13501-1/ |
stály na svetle | 5-6 |
vode odolnosť | 4-5 |
2. Obojstranná páska - Supertape 7900, alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
na podlahové lepenie kobercových štvorcov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
obojstranná páska /50mm X 25m/ | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vhodná na použitie všade tam, kde je potrebné aby sa po čase dala odstrániť bez výrazného poškodenia pôvodnej krytiny | |
rozmer | 50mm x 25m |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v originálnom balení , minimálna záruka 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Jednotková cena je konečná (vrátane DPH), zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko) . |
Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Dodanie tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Návod na použitie v slovenskom jazyku musí byť súčasťou balenia |
Miesto plnenia zmluvy, Ružová 8, Banská Bystrica |
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia zákazky( t. j. menný zoznam jednotlivých komodít s nacenením, v prípade ekvivalentov aj zoznam s ich technickými dátami) do 3 pracovných dní od nadobudnutia právoplatnosti kúpnej zmluvy. Samotné plnenie zákazky bude realizované až po schválení menného zoznamu kontaktnou osobou objednávateľa. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa paragrafu 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
19.09.2023 07:00 — 29.09.2023 14:00
2,00 súbor položiek
4 200,00
4 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2023 09:31
14.09.2023 10:00
14.09.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2023 15:44 - Vstupná ponuka | 4 198,80 | € | Cena s DPH |
14.09.2023 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 050,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: