• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 08:46
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 09:35

Detail zákazky Z20239756

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 08:46
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 09:35

Základné údaje

Z20239756

OF-276314

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317550

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

17312001

MEDITRADE spol. s r.o.

Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis, údržba a opravy zdravotníckych prístrojov značky Johnson&Johnson

servis, pozáručný servis

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis, údržba a opravy zdravotníckych prístrojov značky Johnson&Johnson
Funkcia
Pre zdravotnícke prístroje značky Johnson&Johnson je požadované zabezpečovať pravidelnú údržbu, prehliadky a revízie, vrátane dodávky originálnych náhradných dielov
Poskytovanie pozáručnej servisnej starostlivosti počas obdobia 24 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
poskytovanie pozáručného servisu pre zdravotnícky prístroj"3D Mapovací systém Carto 3", sériové číslo SN14534 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Vykonanie PBTK podľa zákona 1x ročne
2. Oprava všetkých náhodných poškodení prístroja (mimo poškodenia ohňom a vodou) áno
3. Prioritné riešenie opráv áno
4. Nástup servisného technika na opravu do 48 hodín od nahlásenia poškodenia - denne (okrem štátnych sviatkov)
5. Prepojovacie káble k referenčným Carto elektródam (KT0001420, KT0001421) áno
6. Zdarma výmena uvedených káblov: CARTO® 3 System LOCATION PAD CABLE, KT-0001-425
- CARTO® 3 System LOCATION PAD EXTENSION CABLE, CA-5401-51
- CARTO® 3 System PIU POWER CABLE, CA-5400-11
- CARTO® 3 System PIU RF CABLE ADAPTER, CA-5400-06
- CARTO® 3 System PIU IC-OUT CABLE, CA-5400-12
- CARTO® 3 System IC PIN BOX, EM-5400-03F
- CARTO® 3 System ECG OUT CONNECTION UNIT, EM-5400-20
- CARTO® 3 System BS-ECG Cable, CW-5407-10F
- CARTO® 3 System PIU to Workstation FIBEROPTIC CABLE (SC to MTRJ), CW-4178-31F
- CARTO® 3 System VIDEO CABLE (DVI to DVI Fiber Optic), KT-5400-103
- CARTO® 3 System TWO PAIRS STIM CABLE - 3M, CA-5400-161
- CARTO® 3 System STIM SPLITTER CARTO CARDIOLAB, CA-5400-17
- CARTO® 3 System BWI-GE CARDIOLAB BS-ECG OUT CABLE, CA-5400-191
- CARTO® 3 System BWI-GE CARDIOLAB IC-EG OUT CABLE, CA-5400-21
- DVI TO BNC VIDEO CABLE (CARTO/Solios with Sequoia Interface), CW-3902-30F
- DVI TO VGA VIDEO CABLE (CARTO/Solios with Cypress/X300/GE Vivid/ Interface), CW 3903-30F
- BNC TO BNC VIDEO CABLE (CARTO/Cronos with Sequoia Interface), CW-3900-00N
- LAN CABLE DIRECT CABLE (100FT), CW-4163-01N
- D-Type TO VGA VIDEO CABLE (CARTO/Cronos with Cypress Interface), CW-3900-01N
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie 24 mesiacov počas lehoty plnenia zmluvy.
2. Požaduje sa poskytovať rozsah servisných služieb pre prístroj podľa časti 1.2 Opisného formulára "Funkčná a technická špecifikácia predmetu"
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
4. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
5. Cena služieb zahŕňa cestovné a iné ďalšie náklady spojené s výkonom služby, resp. s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu služby vykonávanej v rozsahu zmluvy.
6. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa.
7. Požaduje sa aby dodávateľ vykonával autorizovaný servis, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení. Dodávateľ predloží scan originálu Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja a Potvrdenie o odbornom vyškolení servisných technikov vydané výrobcom prístroja.
8. Požaduje sa pri servisnej inštalácii náhradných dielov, použitie originálnych náhradných dielov, alebo dielov preukázateľne schválených výrobcom.
9. Požaduje sa nahlasovanie porúch objednávateľom na telefónnom čísle dodávateľa s 24 hodinovou podporou. Možnosť nahlasovania porúch je možné aj písomne na e-mailovej adrese dodávateľa.
10. Presný termín (deň a hodinu) prác dohodne dodávateľ s objednávateľom najmenej jeden deň pred samotným termínom uskutočnenia prác.
11. Pre vykonanie opravy sa požaduje - doba nástupu na servis podľa dostupnosti servisného technika, najneskôr však do 2 dní od nahlásenia poruchy.
12. Lehota na vykonanie opravy, v prípade, keď nie sú potrebné náhradné diely z dovozu, je do 3 (troch) pracovných dní od nahlásenia poruchy, a lehota na vykonanie opravy v prípade potreby náhradných dielov z dovozu je do 4 (štyroch) pracovných dní od nahlásenia poruchy, resp.schválenia cenovej ponuky objednávateľom.
13. V prípade nedodržania lehoty na vykonanie opravy, dodávateľ nie je oprávnený účtovať príslušnú čiastku mesačného paušálu za daný prístroj.
14. Počas prítomnosti servisného technika dodávateľa z bezpečnostno-technických dôvodov bude na mieste výkonu práce, kde je prístroj inštalovaný, prítomný aj zástupca objednávateľa.
15. Požaduje sa, aby poskytnutie servisných služieb bolo zdokumentované v servisnom výkaze, podpísanom zodpovednými osobami oboch zmluvných strán, pričom obsahuje najmä - rozsah vykonanej služby, stav zdravotníckej techniky, čas trvania poskytnutej služby a dátum poskytnutia služby.
16. Všetky zásadné a podstatné zmeny na prístrojoch sa budú vykonávať so súhlasom objednávateľa. Objednávateľ zabezpečí, aby bez súhlasu dodávateľa nebol vykonaný do prístrojov žiadny zásah treťou osobou.
17. Fakturácia za poskytovanie služieb servisného kontraktu sa uskutoční jeden krát mesačne, vždy k poslednému dňu mesiaca, na základe faktúry vystavenej dodávateľom vo výške alikvotnej mesačnej čiastky hodnoty (1/24) celého zmluvne dohodnutého servisného kontraktu.
18. Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je v lehote 30 dní od dátumu doručenia.
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
20. Požaduje sa predložiť na adresu objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy:
20.1 zoznam kontaktných oprávnených osôb dodávateľa, ktorý obsahuje údaje - meno, priezvisko, telefón, e-mail a pracovnú pozíciu zodpovedných osôb dodávateľa, pre účely zasielania informácií týkajúcich sa administratívnych, technických a servisných činností,
20.2 telefónne číslo a e-mailová adresa dodávateľa pre nahlasovanie porúch objednávateľa,
20.3 podrobnú kalkuláciu ceny plnenia  - ceny pre paušálny servis s výškou ceny na mesiac,
20.4 doklady o poskytovaní autorizovaného servisu, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení.
21. Poskytované servisné služby musia spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty predmetu zákazky uvedené v Opisnom formulári.
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
23. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

17.09.2023 00:00 — 17.09.2025 00:00

1,00 celok

33 333,33

33 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.09.2023 08:45

14.09.2023 08:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2023 09:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2023 12:02 - Vstupná ponuka 33 333,33 € Cena bez DPH
11.09.2023 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka 33 333,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS