30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
14047152
Mgr. Darina Godálová - DAFE
K Zábraniu 854, Trenčín, 91101, SVK
Veslársky trenažér
veslársky trenažér, veslovanie,
Tovar, Služba
1. Veslársky trenažér Concept2 RowErg – vyšší model alebo ekvivalentný
|
|
---|---|
Funkcia |
Veslársky trenažér na posilnenie hornej aj dolnej polovice tela |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 2 | ||
Hmotnosť trenažéra | kg | 31 | ||
Maximálne zaťaženie trenažéra | kg | 227 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcie | Počítač, Transportné kolieska, Aplikácia, Sklopný |
Farba trenažéra | čierna |
Napájanie monitora: | dve batérie LR20 (počas tréningu monitor čerpá energiu z rotujúceho zotrvačníka, aby sa predĺžila životnosť batérie) |
Celková dĺžka trenažéra: | 244 cm |
Šírka trenažéra: | 61 cm |
Výška sedadla: | 51 cm |
Dĺžka koľajnice: | 137 cm |
Monitor: | PMS |
Skladovanie trenažéra: | možnosť rozloženia trenažéra na dve časti pre ľahké skladovanie |
Konštrukcia trenažéra: | oceľová predná a zadná noha |
Prepravná hmotnosť: | 46 kg |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Vrátane montáže a inštalácie tovaru v mieste plnenia. |
Dodávateľ poskytuje na tovar, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva, záruku za akosť na dobu najmenej 24 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu tovaru, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00 hod. do 13,00 hod. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Nedodanie tovaru v množstvách podľa tejto kúpnej zmluvy a/alebo nedodanie tovaru v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.2. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
22.09.2023 09:00 — 21.12.2023 09:00
1,00 zákazka
2 938,65
2 448,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2023 08:37
18.09.2023 10:00
18.09.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2023 22:47 - Vstupná ponuka | 2 938,65 | € | Cena s DPH |
18.09.2023 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 938,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: