• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2023 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2023 11:55

Detail zákazky Z20239753

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2023 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2023 11:55

Základné údaje

Z20239753

OF-278424

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8324826

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

14047152

Mgr. Darina Godálová - DAFE

K Zábraniu 854, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veslársky trenažér

veslársky trenažér, veslovanie,

  • 37441400-5 - Veslárske trenažéry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veslársky trenažér Concept2 RowErg – vyšší model alebo ekvivalentný
Funkcia
Veslársky trenažér na posilnenie hornej aj dolnej polovice tela
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Hmotnosť trenažéra kg 31
Maximálne zaťaženie trenažéra kg 227
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcie Počítač, Transportné kolieska, Aplikácia, Sklopný
Farba trenažéra čierna
Napájanie monitora: dve batérie LR20 (počas tréningu monitor čerpá energiu z rotujúceho zotrvačníka, aby sa predĺžila životnosť batérie)
Celková dĺžka trenažéra: 244 cm
Šírka trenažéra: 61 cm
Výška sedadla: 51 cm
Dĺžka koľajnice: 137 cm
Monitor: PMS
Skladovanie trenažéra: možnosť rozloženia trenažéra na dve časti pre ľahké skladovanie
Konštrukcia trenažéra: oceľová predná a zadná noha
Prepravná hmotnosť: 46 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Vrátane montáže a inštalácie tovaru  v mieste plnenia.
Dodávateľ poskytuje na tovar, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva, záruku za akosť na dobu najmenej 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu tovaru, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Nedodanie tovaru v množstvách podľa tejto kúpnej zmluvy a/alebo nedodanie tovaru v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.2. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

22.09.2023 09:00 — 21.12.2023 09:00

1,00 zákazka

2 938,65

2 448,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2023 08:37

18.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 131
 69
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2023 22:47 - Vstupná ponuka 2 938,65 € Cena s DPH
18.09.2023 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 2 938,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS