• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2023 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2023 10:50

Detail zákazky Z20239737

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2023 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2023 10:50

Základné údaje

Z20239737

OF-278404

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8324820

Objednávateľ

30810787

Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky

Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK

Dodávateľ

54629331

Alanata a. s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie diskového poľa o kapacitu na ukladanie dát

diskové pole, disk

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie diskového poľa o kapacitu na ukladanie dát - diskové pole a disky
Funkcia
Dodávateľ dodá rozširujúce jednotky, ktoré obsahuje všetky potrebné komponenty na integráciu do existujúceho systému . Nakoľko sa jedná o rozšírenie do existujúceho prostredia, neumožňujeme dodanie alternatívnej rozširujúcej jednotky.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PowerStore 1000T Upgrades ID GR261GA, SKUs 210-ASTY - 1 kus
Non TLA Order ID GVCURS5, SKUs 800-BBQV - 1 kus
Parts Only Warranty 24Months, 24 Month(s) ID GDA7495, SKUs 709-BDKY - 1 kus
1.92TB NVMe SSD UPG ID G1ZFETD, SKUs 400-BGIZ - 2 kus
Custom Installation required with this order ID 683144, SKUs 683-17394 - 1 kus
ProSupport and Next Business Day Onsite Service, 24 Month(s) ID GDZQ1BC, SKUs 199-BJJN - 1 kus
DELL EMC PowerStore Appliance Identification: ST:2JY0QM3, EX:5559563451
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávaný hardvér, ktorý je predmetom obstarávania musí byť nový a nepoužívaný.
Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Požaduje sa dodanie tovaru a súvisiacich služieb do 6 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa.
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Preberací protokol musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, dátum a podpisy zástupcov dodávateľa a objednávateľa.
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Švermova 43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

20.09.2023 13:00 — 02.11.2023 11:00

7,00 ks

9 638,95

8 032,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2023 13:58

18.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.09.2023 10:05 - Vstupná ponuka 9 480,00 € Cena s DPH
18.09.2023 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 9 468,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS