• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2023 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2023 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2023 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2023 15:40

Detail zákazky Z20239722

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2023 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2023 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2023 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2023 15:40

Základné údaje

Z20239722

OF-278227

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317514

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bežné čistiace prostriedky

čistiace prostriedky, mydlo, handry

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 39542000-3 - Handry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinfekčný a čistiaci prostriedok (SAVO) spoľahlivo likviduje vírusy a baktérie (bal. 1 liter) ks 200
Vysoko účinný koncentrát na umývanie riadu, odstaňuje mastnostu (bal. 0,5 lit.) ks 100
Tekuté mydlo s prísadou antibakteriálnych látok (bal. 5 lit.) ks 300
Luxon-sóda kryštálová, vhodná do automatických práčok, ľahko a rýchlo rozpustná (1 kg balenie) ks 200
Tekutý čistič na kuchynský riad na mechanické odstránenie nečistôt (600 g) ks 200
Odstraňovač vodného kameňa len FIXINELA (500 ml) ks 500
Vysoko účinný koncentrát na umývanie riadu, odstraňuje mastnostu (bal.5 lit.) ks 250
Osviežovač vzduchu v spreji, na neutralizovanie a eliminovanie nepríjemných pachov - rôzne vône (300 ml) ks 100
Papierové servítky nelepivé 33x33 značka Harmony (100 ks v balení) ks 400
Gelový čistiaci prostriedok na WC - Domestos, prípadne SAVO WC ks 500
Klasický čistiaci prostriedok na čistenie okenných tabúľ, zrkadiel a iných povrchov zo skla (okena),(500 ml) ks 300
Mydlo tuhé 100 g ks 250
Vysokoúčinná samoleštiaca vosková emulzia (Bistrol) 500 ml ks 10
Práškový čistiaci prostriedok na kuchynský riad, vane, umývadlá, vhodný na mechanické odstránenie pripálenín a iných nečistôt 400 g ks 100
Tekutá pasta na znečistené ruky 450g ks 60
Plastová kefa WC so stojankom ks 50
Rukavice latexové upratovacie /vonkajší materiál 100% latex, vnútorný materiál 100% bavlna, hrúbka rukavice min. 0,35 mm, dĺžka rukavice min. 30 cm, veľkosti S,L,M, spĺňajúce normy EN 388 (1,01,0) EN 374-3 (ABK), farba modrá/žltá - požadujeme predložiť vzorku pár 500
Prostriedok na odstránenie mastnoty a špiny, čistenie nerezu v kuchyni ks 30
Dezinfekčný a bieliaci prostriedok proti plesniam s rozprašovačom (SAVO) 500 ml ks 50
Čistiaci a dezinfekčný prostriedok na báze KAZ, so zabrzdenou penivosťou, určený na čistenie a dezinfekciu plôch, neobsahuje aldehydy a chlór (5P) 5 l balenie ks 10
Vysoko účinný koncentrát na umývanie riadu, odstraňuje mastnotu 1 l ks 100
Krém na ruky Indulona alebo ekvivalent, v tube 100g ks 50
Hydroxid sodný - granule do sifónu, 500 g ks 30
Zmeták+lopatka plast súprava súprava 20
Hubka na riad tvarovaná 90x70x45 bal.5ks bal. 100
Hubka na riad 80x5x24 bal.10ks bal. 200
Tekuté mydlo  1l ks 50
Mydlo tekuté s dávkovačom 500 ml ks 50
Alobal extra grilovací 5 m 30 cm ks 10
Spray na hmyz lietajúci 400 ml. ks 20
Spray na hmyz lezúci ks 20
Spray na hmyz univerzálny ks 20
Spray na osy veľký ks 30
Lepidlo na myši ks 30
Nástraha proti mravcom prášková ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním a vyložením tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy originálne, nové, bez nečistôt na obale a nepoužité. V prípade, ak pri preberaní Tovaru Objednávateľ zistí, že Tovar nespĺňa vlastnosti uvedené v predchádzajúcej vete, je oprávnený Tovar neprevziať. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi objednaný Tovar, neprevzatý podľa predchádzajúcej vety, bez zbytočného odkladu najneskôr do 5 pracovných dní. V prípade porušenia povinnosti uvedenej v tomto odseku Zmluvy sa takéto porušenie bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako originálny a dôjde k poškodeniu zariadenia z dôvodov vadného alebo nekvalitného dodaného tovaru, dodávateľ nesie v plnom rozsahu zodpovednosť za takto spôsobené škody, najmä je povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady vynaložené objednávateľom na opravu takto poškodeného zariadenia.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok  12 mesiacov. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách sú len predpokladané a môžu sa zmeniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávky budú realizované elektronicky a po obdržaní objednávky požadujeme tovar doručiť do 10 dní.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke rámcovo zazmluvneného tovaru na základe čiastkovej výzvy/objednávky skontrolovať predmet dodávky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií tento tovar neprevziať.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5, požadujeme lehotu splatnosti faktúr do 60 dní odo dňa ich doručenia.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu, ktorý bude prílohou faktúry.
Požaduje sa vo faktúre za dodanie tovaru uviesť číslo Rámcovej dohody, názov tovaru, ceny bez DPH a s DPH za jednotlivé položky predmetu zákazky, výšku DPH a celkovú cenu s DPH, aj bez DPH.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

6 390,00

6 390,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.09.2023 11:17

13.09.2023 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2023 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 632
 112
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2023 16:28 - Vstupná ponuka 6 390,00 € Cena bez DPH
13.09.2023 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 6 380,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS