17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
36531774
MEDIS Nitra, spol. s r.o.
Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK
Aerosólový nebulizátor
zdravotnícky spotrebný materiál, alveolárna nebulizácia, nebulizátor, nebulizér
Tovar, Služba
1. Aerosólový nebulizátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálny nebulizér vhodný pre všetky typy liečiv |
Možnosť tracheálnej, tracheobronchiálnej a alveolárnej nebulizácie inhalačného liečiva |
Umožňuje všestranné použitie v intenzívnej a urgentnej medicíne, neonatológii i na bežných ošetrovacích jednotkách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet nebulizérov | ks | 1200 | ||
Počet konektorov pre zapojenie do ventilačného okruhu | ks | 1200 | ||
Počet adaptérov pre spontánne dýchajúcich pacientov | ks | 300 | ||
Počet setov pre kontinuálnu nebulizáciu | ks | 300 | ||
Priemerná veľkosť generovaných častíc | µm | 1 | 5 | |
Reziduálny objem liečiva | ml | ≤ | 0,1 pre 3ml dávku | |
Objem nebulizačnej komôrky | ml | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Použitie bez potreby prívodu kyslíka | áno |
Vhodné pre použitie pri všetkých ventilačných režimoch pľúcnej ventilácie | áno |
Vhodné pre použitie pre spontánne dýchajúcich pacientov | áno |
Vhodné pre použitie u pacientov s tracheostómiou | áno |
Vhodné pre použitie pri HFNC | áno |
Vhodné pre použitie pri HFOV | áno |
Generovanie dávky prostredníctvom vibračnej membrány | áno |
Kontinuálna aj prerušovaná nebulizácia | áno |
Vhodné pre všetky vekové skupiny pacientov | áno |
Tichá prevádzka | áno |
Ohrievanie liečiva počas nebulizácie | nie |
Názov |
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk. |
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania poskytovateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. ieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP. |
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby /meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail. |
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. |
5. Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
- Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
6. Objednávateľ má právo žiadať ďalšie doklady pre posúdenie splnenia technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 48 hod. od vyžiadania, ak sa nedohodnú inak. |
7. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPEP a zákona o VO. |
8. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
9. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný tovar do 48 hodín od odoslania objednávky objednávateľa v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky). |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. V prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou (nad 35%) má objednávateľ právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
11. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
12. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
13. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
14. Nedodržanie technických vlastnosti tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa. |
15. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, nemocničná lekáreň, v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
16. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov dodávateľa. |
17. Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy, z dôvodov a okolností na jeho strane, dodať objednávateľovi tovar podľa čiastkovej objednávky, je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi. Objednávateľ má v takomto prípade právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. Objednávateľ má nárok na preplatenie rozdielu v cene za takto nakúpený tovar od iného dodávateľa vo výške rozdielu medzi cenou za tovar od iného dodávateľa a |
cenou dodávateľa, ak je tento rozdiel kladný. |
18. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru a veľkosti v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
19. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho emailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 24 hod. po jej odoslaní objednávateľovi. |
20.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky Objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
21. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
23. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj kód tovaru podľa aktuálne platného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t. j. krajina, kde bol tovar vyrobený). |
24. Dodávku a prevzatie tovaru vykonávajú určení zamestnanci zmluvných strán. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar zabalený spôsobom potrebným na jeho prepravu, uchovanie a ochranu, balený alebo voľne uložený v hygienicky čistých a zdravotne nezávadných obaloch. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, že tovar nebude mať vady, ako napr. poškodený obal, pri ich distribúcii a dodaní budú dodržiavané podmienky skladovania určené výrobcom, tovar bude uchovávať pri teplote určenej výrobcom v platnom SPC alebo príbalovej informácii a nedôjde k prerušeniu teplotného reťazca. |
25. Objednávateľ sa zaväzuje bezodkladne riadne tovar prevziať a skontrolovať podľa dodacieho listu druh, množstvo a akosť tovaru a podpisom na dodacom liste potvrdiť prevzatie tovaru bez vád. |
26. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
27. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie. |
- Objednávateľ má právo v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru na: |
a) výmenu vadného tovaru za nový tovar bez vád, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie; |
b) odstúpenie od zmluvy v prípade nesplnenia povinnosti dodávateľa vymeniť vadný tovar najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie za nový tovar bez vád; |
c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
- Objednávateľovi zostáva zachovaný nárok na náhradu škody. Pri reklamáciách na tú istú vadu viac ako 2-krát, má objednávateľ právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
28. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
29. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
30. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
31. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
32. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
33. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
34. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu SR cez príslušný daňový úrad. |
35. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade, ak je to relevantné), v súlade s aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou. |
36. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene, a to písomne a bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny (predložením kópií dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien), najmä údajov týkajúcich sa tovaru (napr, zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.) a ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
37. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že má povolenie MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Povolenie musí byť platné minimálne do konca zmluvného obdobia. |
38. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
39. Postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov(ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa Objednávateľa (MZ SR) je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. |
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako tým nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. |
40. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
41. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane Objednávateľovým veriteľom v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety |
je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy |
42. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dlžníkovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu. |
43. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1, 2, 4, 32, 38, 39, 40, 41, 42 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Slovenská ulica 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
77 106,60
77 106,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2023 09:19
18.09.2023 10:03
18.09.2023 10:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2023 13:18 - Vstupná ponuka | 77 106,60 | € | Cena bez DPH |
18.09.2023 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 77 105,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: