• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2023 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2023 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2023 13:10

Detail zákazky Z20239708

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2023 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2023 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2023 13:10

Základné údaje

Z20239708

OF-270800

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317502

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

35908076

VICOM s.r.o.

Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické papierové výrobky

utierka, toaletný papier,

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Utierka kuchynská rolka/2ks bal 600
2. Toaletný papier Centerfeed ks 4000
3. Toaletný papier Jumbo 190mm ks 8640
4. Toaletný papier malý / 10ks bal 250
5. Utierka hygienická papierová ZZ kartón 1000
6. Utierka priemyselná Maxi/6 bal 500
7. Toaletný papier Jumbo 26" ks 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Utierka kuchynská rolka/2ks nerecyklovaný / celulóza
1. Utierka kuchynská rolka/2ks - dĺžka kotúča min. 15m/ks
2. Toaletný papier Centerfeed - materiál nerecyklovaný / celulóza
2. Toaletný papier Centerfeed - farba celuloza, biela
2. Toaletný papier Centerfeed - dĺžka kotúča min. 190 - max. 208 m
2. Toaletný papier Centerfeed - vrstvy min. 2
2. Toaletný papier Centerfeed - balenie min. 6 ks, max. 8 ks vo vreci
2. Toaletný papier Centerfeed - úroveň kvality advanced
2. Toaletný papier Centerfeed - počet útržkov min. 1100 ks max 1170 ks
2. Toaletný papier Centerfeed - šírka útržku min. 13 cm, max 13,5 cm
2. Toaletný papier musí byt kompatibilná so zásobníkom Tork 294020.6 / 472024
3. Toaletný papier Jumbo 190mm - toaletný papier dvojvrstvový 100% celulóza
3. Toaletný papier Jumbo 190mm - návin min. 160 m, max. 170 m
3. Toaletný papier Jumbo 190mm - extra mäkký
3. Toaletný papier Jumbo 190mm - balenie min. 10 ks , max. 12 ks v balení
4. Toaletný papier malý / 10ks min. 28 m / ks
5. Utierka hygienická papierová ZZ - papierové utierky na ruky skladané ""Z"", 2 vrstvy, 100% celulóza, útržok 22x24 cm vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení
5. Utierka hygienická papierová ZZ - v kartóne min. 4000 ks
5. Utierka hygienická papierová ZZ Katrin 35 311 / 35 298
6. Utierka priemyselná Maxi/6 min. 354 m
6. Utierka priemyselná Maxi/6 Scott jednovrstvové 6688
6. Utierka priemyselná Maxi/6 - materiál Airflex*
6. utierka musí byt kompatibilná so zásobník AQUARIUS 6959
7. Toaletný papier Jumbo 26" - materiál nerecyklovaný / celulóza
7. Toaletný papier Jumbo 26" - návin min. 350 m
7. Toaletný papier Jumbo 26" - vrstvy min. 2
7. Toaletný papier Jumbo 26" - balenie min. 6 ks, max. 8 ks v balení
7. Toaletný papier Jumbo 26" - úroveň kvality advanced
7. Toaletný papier Jumbo 26" - rozmery útržku sírka min. 9,0 cm, max. 9,5 cm
7. Toaletný papier Jumbo 26" - rozmery útržku dĺžka max. 25 cm
7. Toaletný papier Jumbo 26" - priemer rolky min. 26 cm - max. 27 cm
7. Toaletný papier Jumbo 26" - priemer dutinky 6 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 hod.
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ).
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Pre všetky prípadné požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok,
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená,
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. Splatnosť faktúry je 60 dní.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a
nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že Dodávateľ ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Zároveň Dodávateľ berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Na základe medzinárodného obchodu musí byť súčasťou zmlúv: V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

84 292,70

84 292,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.09.2023 09:21

13.09.2023 09:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2023 09:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 255
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2023 10:12 - Vstupná ponuka 84 292,00 € Cena bez DPH
12.09.2023 16:39 - Najvýhodnejšia ponuka 83 995,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS