00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Skriňa na chemikálie
skriňa, kovová skriňa, skladovanie chemikálií
Tovar, Služba
1. Skriňa na chemikálie
|
|
---|---|
Funkcia |
Skriňa na bezpečné uskladnenie chemikálií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 1 | ||
výška | mm | 1180 | ||
šírka | mm | 950 | ||
hĺbka | mm | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál: oceľový plech I. triedy | áno |
dvojbodový bezpečnostný zámok s dvomi kľúčmi | áno |
vetranie perforáciou | áno |
2 ks tácok z oceľového plechu s úpravou, odolnou voči kyselinám a zvýšeným prahom | áno |
základná farba: skelet – RAL 7035 / svetlo šedá a dvere – RAL 1023 / žltá | áno |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, naloženia, dopravy, montáže, obalov, vyloženia a vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke , likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu, a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikáciu a parametre, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom bude akceptovať |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty dodávateľom nepreukážu splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je schopný dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. Ak dôjde k naplneniu tohto bodu dodávateľovi objednávateľ udelí neuspokojivú referenciu. |
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne požadované funkčné a technické parametre alebo kvalitatívne vyššie. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
9. Objednávateľ požaduje záručnú dobu na dodaný tovar a montáž minimálne 24 mesiacov. |
III. Realizácia dodávky: |
1. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:00 hod. Dodávateľ telefonicky oznámi termín dodania a montáže poverenej osobe za objednávateľa a to min. 3 pracovné dni pred plánovaným dodaním. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmetný tovar a súvisiace služby podľa požiadaviek objednávateľa v požadovanej kvalite a v bezchybnom stave. Zodpovedajúce prívody médií zabezpečí v mieste inštalácie užívateľ do 1m od miesta inštalácie. |
3. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť vyzvať dodávateľa na obhliadku miesta plnenia predmetu zmluvy pred samotným plnením predmetu. |
5. Objednávateľ požaduje, aby tovar, dodaný v demontovanom stave, dodávateľ na mieste plnenia poskladal, zmontoval, umiestnil na stanovené miesto, príp. uviedol do funkčného stavu (ak to bude relevantné). |
6. Súčasťou plnenia predmetu tejto dohody je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou predávajúceho. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch kupujúceho počas inštalácie a montáže predmetu tejto dohody dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto dohody. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
9. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa a objednávateľa. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo na jej odstúpenie a zároveň aj udelenie neuspokojivej referencie pre dodávateľa. |
2. Uvedenie nesprávnej ceny dodávateľom v jeho ponuke na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa . |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Jesenná 5, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
20.09.2023 08:00 — 10.10.2023 14:00
1,00 kus
542,40
452,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.09.2023 09:13
14.09.2023 12:00
14.09.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2023 09:41 - Vstupná ponuka | 542,40 | € | Cena s DPH |
11.09.2023 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 504,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: