• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 15:50

Detail zákazky Z20239679

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 15:50

Základné údaje

Z20239679

OF-278309

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317473

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46461388

Sanita a technika, s.r.o.

Matice slovenskej 5/612, Sabinov, 08301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom sanitárnych kontajnerov 20´ na pitnú vodu

Prenájom kontajnerov 20´ voda

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34220000-5 - Prívesy, návesy a pojazdné kontajnery
  • 44610000-9 - Cisterny, zásobníky, kontajnery a tlakové nádoby
  • 44619000-2 - Iné kontajnery

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skladový kontajner 20´
Funkcia
prenájom skladového kontajneru 20´ s vakom na pitnú vodu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladový kontajner ISO 1C ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kontajner typu 20´ rozmer DxVxŠ 6,06m x 2.59m x 2.43m
Kontajner obsahuje
Certifikovaný vak na vodu s obsahom minimálne 9m3 ÁNO
Vodáreň + príslušenstvo (spojky, hadice na prepojenie so sanitárnym kontajnerom) ÁNO
Výhrevné teleso ÁNO
Pracovná teplota -25°C + 40°C
Elektrická prípojka 400 V/32 A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenie Jamník (okr. Liptovský Mikuláš)
Vrátane dopravy na a z miesta plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH, fakturácia  1 x za mesiac
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru/dodací list.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Službu realizovať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 13:00. Spresnenia telefonicky alebo emailom.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia "objednávky" na plnenie od Objednávateľa - do 30 dní
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu min. 6 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jamník 1002, Jamník, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.10.2023 08:00 — 31.03.2024 15:00

1,00 ks

39 552,00

32 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2023 15:12

14.09.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 646
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2023 12:16 - Vstupná ponuka 39 540,00 € Cena s DPH
14.09.2023 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 39 534,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS