30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46461388
Sanita a technika, s.r.o.
Matice slovenskej 5/612, Sabinov, 08301, SVK
Prenájom sanitárnych kontajnerov 20´ na pitnú vodu
Prenájom kontajnerov 20´ voda
Služba
|
1. Skladový kontajner 20´
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| prenájom skladového kontajneru 20´ s vakom na pitnú vodu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Skladový kontajner ISO 1C | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| kontajner typu 20´ rozmer DxVxŠ | 6,06m x 2.59m x 2.43m |
| Kontajner obsahuje | |
| Certifikovaný vak na vodu s obsahom minimálne 9m3 | ÁNO |
| Vodáreň + príslušenstvo (spojky, hadice na prepojenie so sanitárnym kontajnerom) | ÁNO |
| Výhrevné teleso | ÁNO |
| Pracovná teplota | -25°C + 40°C |
| Elektrická prípojka | 400 V/32 A |
| Názov |
| Miesto plnenie Jamník (okr. Liptovský Mikuláš) |
| Vrátane dopravy na a z miesta plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
| Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry. |
| Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi. |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH, fakturácia 1 x za mesiac |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru/dodací list. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Službu realizovať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 13:00. Spresnenia telefonicky alebo emailom. |
| Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia "objednávky" na plnenie od Objednávateľa - do 30 dní |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu min. 6 mesiacov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Jamník 1002, Jamník, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2023 08:00 — 31.03.2024 15:00
1,00 ks
39 552,00
32 960,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2023 15:12
14.09.2023 15:00
14.09.2023 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.09.2023 12:16 - Vstupná ponuka | 39 540,00 | € | Cena s DPH |
| 14.09.2023 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 534,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: