• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 15:20

Detail zákazky Z20239671

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 15:20

Základné údaje

Z20239671

OF-278317

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8300744

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

nádoby, obaly a obalový materiál

strmeň kontajnerový, ochranná plachta

  • 44613400-4 - Skladovacie kontajnery
  • 39522120-4 - Ochranné plachty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SPOJKA OTOČNÁ ZAMYKACIA
Funkcia
Spojovacie prvky prispôsobené vysokým záťažiam svojím tvarom zodpovedajú veľkosti rohových otvorov nosných rámov kontajnera a bezpečne fixujú kontajnery proti pádu, najmä pri silnom nárazovom vetre.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SPOJKA OTOČNÁ ZAMYKACIA ks 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Otočný zamykací spojovací prvok sa používa pred stohovaním (kontajnery na seba). Je bezpečnejší, odolnejší a dá sa uzamknúť. Stohovanie kontajnerov s otočným uzamykacím prvkom: - efektívne a bezpečné riešenie na fixáciu stohovaných lodných kontajnerov - vďaka stohovaniu lodných kontajnerov dochádza k úspore priestoru - finančne nenáročný a účinný spôsob predchádzania pádu kontajnerov (silný nárazový vietor) - jednoduchá montáž – stačí pred stohovaním pripojiť prvok ku každému zo 4 rohov kontajnera
 2. KRYCIA PLACHTA ČIERNO - STRIEBORNÁ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KRYCIA PLACHTA ČIERNO - STRIEBORNÁ 2x6m ks 4
KRYCIA PLACHTA ČIERNO - STRIEBORNÁ 3x3m ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrúbka 260g/m2, pevnosť v ťahu: 740-770 N, farba čierno – strieborná, materiál: polyetylén, hmotnosť: 1,9 kg, UV filter, Fi 12 mm hliníkové oká po celom obvode približne každý 1 m po celom obvode sú okraje vystužené lanom, zabraňuje rozkusnuťiu / rozpáraniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa Dukelská 3613/7 Hlohovec 920 01.
Tovar dodať len v pracovných dňoch  v čase  od 07:00 hod do 14:00 hod.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa , vrátane dopravy na miesto určenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list.
Záručná doba na tovar minimálne 2 roky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri dodávke tovaru tovar skontrolovať a v prípade akéhokoľvek poškodenia tovar neprevziať.
Súčasťou dodávky musí byť kompletná dokumentácia poskytovaná výrobcom (návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, certifikáty v zmysle platnej slovenskej a európskej legislatívy)
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

19.09.2023 14:27 — 03.10.2023 14:27

58,00 ks

3 602,74

3 002,28

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2023 14:27

12.09.2023 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2023 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 484
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2023 14:54 - Vstupná ponuka 3 600,00 € Cena s DPH
12.09.2023 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka 3 599,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS