• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2023 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2023 11:55

Detail zákazky Z20239663

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2023 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2023 11:55

Základné údaje

Z20239663

OF-278262

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317465

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

52044131

G-SYSTEMS, s.r.o.

Závodská cesta 2963/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ručná rádiostanica s príslušenstvom

Ručná rádiostanica, príslušenstvo k ručnej rádiostanici

  • 32344230-7 - Rádiostanice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručná rádiostanica
Funkcia
Digitálna rádiostanica (vysielačka) s akumulátorom a anténou
Rádiostanica (vysielačka) Hytera HP705-UHF
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rádiostanica (vysielačka) Hytera HP705-UHF ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvenčný rozsah UHF min. 400-470MHz (350-470MHz)
VF výkon vysielača min. 4W
Kanálová rozteč (analóg) - šírka kanála 12,5/20/25 kHz
Analógová prevádzka FM s možnosťou digitálnej DMR
Programovateľné núdzové tlačidlo "Emergency" áno
Možnosť v digitálnom DMR režime Tier II. áno
Stupeň krytia- odolnosť IP68
Konektor pre pripojenie príslušenstva (náhlavna súprava) áno
Anténa UHF/GPS stubby anténa 400-470 MHz/1575 MHz, 9 cm, SMA (male)
Akumulátor Li-polymer 2400mAh
Záručný a pozáručný servis v SR áno
Certifikát pre opravy rádiostaníc na Slovensku áno
 2. Stolný nabíjač - miska /kompatibilný s položkou č. 1 Ručná rádiostanica/
Funkcia
Jednopozíciová stolná nabíjacia miska. Umožňuje rýchle nabíjanie Li-polymér batérií pre digitálne vysielačky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 25
 3. Univerzálny adaptér pre rádiostanice /kompatibilný s položkou č. 2 Stolný nabíjač/
Funkcia
Univerzálny spínaný napájací adaptér (100-240V) pre nabíjačky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vstup 100-240 VAC
Výstup 12 VDC, 1 A
 4. Akumulátor Li-polymer IP68 2400mAh /kompatibilný s položkou č. 1 Rádiostanica- každá jednotlivá rádiostanica bude mať dva kusy akumulátorov /
Funkcia
Batéria Li-polymer IP68 2400mAh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zákazka bude celkovo obsahovať: 25 rádiostaníc, 25 stolných nabíjačiek, 25 univerzálnych adaptérov pre rádiostanice, a celkovo 50 akumulátorov Li-polymer IP68 2400mAh (každá rádiostanica bude mať 1 akumulátor + 1 ks náhradný akumulátor).
Vrátane dopravy tovaru na miesto plnenia.
Požadujeme dodať nový , doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru si všetko skontrolovať a v prípade dodania tovaru, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie alebo nekompletnej zásielky neprevziať zásielku.
Do 2 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží dodávateľ podrobný aktualizovaný cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Kúpnej zmluvy. Jeho nepredloženie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru .
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Faktúra má obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, , sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate, alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu
Objednávateľ požaduje záručný a pozáručný servis v SR. (Certifikát pre opravy rádiostaníc na Slovensku.) Servisná odpoveď zabezpečená max. do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) (porušenie zmluvy podstatným spôsobom).,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručenie objednávky a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať návod na obsluhu, záručný list, preberací protokol, vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nim resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami v slovenkom/českom jazyku.
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu, záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nepripúšťa sa dodanie ekvivalentného výrobku, vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ má vybudovaný rádiový systém, ktorý si konfiguruje vlastnými prostriedkami a obstarávané súčasti s ním musia byť plne kompatibilné a zameniteľné (vrátane batérií, nabíjačov a náhradných dielov).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

18.09.2023 07:30 — 29.09.2023 14:00

1,00 celá zákazka

19 332,00

16 110,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2023 14:08

13.09.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 28
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2023 11:00 - Vstupná ponuka 19 332,00 € Cena s DPH
13.09.2023 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka 19 074,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS