• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 10:50

Detail zákazky Z20239654

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 10:50

Základné údaje

Z20239654

OF-278332

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8300730

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

36761508

BITO-Skladovacia technika s.r.o.

Sládkovičova 757/38A, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Knižničné regály

knižničný regál

  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obojstranný dvojradový knižničný regál
Funkcia
Slúži na odkladanie kníh, šanónov, dokumentácie.
Police musia byť vyrobené z plného materiálu, aby nedochádzalo k prepadávaniu uložených kníh.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obojstranný dvojradový knižničný regál ks 6
knižné zarážky ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výška 1970-2200 x dĺžka 2000-2150 x Hĺbka 660 mm
6 kusov samostatne stojacich obojstranne prístupných modulov s dvoma stĺpcami regálov z každej strany
Rám kovový rám, farba približne RAL 6011, kovové bočné steny z perforovaného kovu, farba RAL 6011, výška regálového podstavca / sokla : 80 – 200mm
Informačná tabuľa pre čitateľa na bočné panely modulov, veľkosť A4, množstvo : 12 ks
Police - nosnosť 100 kg / 1 polica
Police kovové police s hladkou povrchovou úpravou, farba RAL 7035, 4 posuvné police v jednom stĺpci = 16 posuvných políc pre každý modul = 96 políc komplet, prispôsobiteľné nastavenie výšky políc,
Police spodná polica (nad soklom) napevno, vrchná krycia polica napevno, farba RAL 7035, ak polica nie je tesne k rámu bude mať kovové opierky / zarážky proti prepadávaniu kníh na každej polici
Stredová deliaca doska / zalomenie police pozdĺž každej police, do výšky : 30-150mm
Príslušenstvo knižné zarážky v počte 200 ks, výška 200mm,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho a zmontuje na vlastné náklady v sídla objednávateľa.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) .
Záručná doba na regálové systémy sa požaduje po dobu 24 mesiacov
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Objednávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Horný Šianec 9, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

20.10.2023 13:45

1,00 súbor

10 400,00

10 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.09.2023 13:46

12.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2023 14:44 - Vstupná ponuka 10 100,00 € Cena bez DPH
07.09.2023 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 10 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS