30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
37763423
Tomáš Sloboda KOVORYTECTVO
Priehradka, 4342/23, Martin, 03601, SVK
Gravírovanie
Výroba štítkov - číselné označenie miestností
Služba
|
1. Výroba štítkov - číselné označenie miestností
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Označenie miestností v interiéry |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 126 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Hrúbka /mm/ | 2 mm |
| Dĺžka /mm/ | 50 mm |
| Šírka /mm/ | 30 mm |
| Typ materiálu - dvojvrstvový plast | dvojvrstvový plast |
| Farba | strieborná - lesklá |
| Farba písma | čierna |
| Typ písma | podľa priloženého vzoru |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia: Ružová 8, Banská Bystrica |
| Pri fakturácií požadujem uviesť jednotkové ceny za službu |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od dodania jej doručenia |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
| Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
| Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
| Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. |
| Faktúru doručiť iba na miesto plnenia zákazky. |
| Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
18.09.2023 07:00 — 13.10.2023 14:00
1,00 súbor položiek
900,00
900,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2023 08:42
12.09.2023 10:00
12.09.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.09.2023 09:22 - Vstupná ponuka | 700,00 | € | Cena s DPH |
| 07.09.2023 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 700,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: