• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 11:05

Detail zákazky Z20239617

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2023 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 11:05

Základné údaje

Z20239617

OF-278281

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8300706

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

37763423

Tomáš Sloboda KOVORYTECTVO

Priehradka, 4342/23, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Gravírovanie

Výroba štítkov - číselné označenie miestností

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výroba štítkov - číselné označenie miestností
Funkcia
Označenie miestností v interiéry
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 126
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hrúbka /mm/ 2 mm
Dĺžka /mm/ 50 mm
Šírka /mm/ 30 mm
Typ materiálu - dvojvrstvový plast dvojvrstvový plast
Farba strieborná - lesklá
Farba písma čierna
Typ písma podľa priloženého vzoru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Ružová 8, Banská Bystrica
Pri fakturácií požadujem uviesť jednotkové ceny za službu
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00.
Splatnosť faktúry je 30 dní od dodania jej doručenia
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list.
Faktúru doručiť iba na miesto plnenia zákazky.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

18.09.2023 07:00 — 13.10.2023 14:00

1,00 súbor položiek

900,00

900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2023 08:42

12.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 198
 45
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2023 09:22 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena s DPH
07.09.2023 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS