54190827
Semita Honestae Vitae
Cintorínska 565/20, Betliar, 04921, SVK
53706587
LIsyst s.r.o.
Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK
Tablet Samsung Galaxy Tab A8 LTE 3 GB / 32 GB (SM-X205NZSAEUE) strieborný alebo ekvivalent
tablet
Tovar, Služba
|
1. Tablet Samsung Galaxy Tab S8 Wi-Fi - Silver alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| výchovno vzdelávací proces |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Tablet Samsung Galaxy Tab A8 LTE 3 GB / 32 GB (SM-X205NZSAEUE) strieborný | ks | 6 | ||
| uhlopriečka | " | 10,5 | ||
| Veľkosť operačnej pamäte RAM | GB | 3 | ||
| Batéria - kapacita | mAh | 7000 | ||
| Rozmery - šírka | cm | 16 | 17 | |
| Rozmery - výška | cm | 24 | 25 | |
| Rozmery - hĺbka | cm | 0,6 | 0,7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typ | dotykový tablet |
| Rozlíšenie displeja | 1920x1200 px |
| typ displeja | TFT LCD |
| Operačný systém | Android 11 |
| Procesor | UNISOC, 8 jadier |
| Slot pre pamäťovú kartu | micro-SD |
| Podporované pamäťové karty | microSD |
| Fotoaparát/Kamera | áno, predný:8 Mpx |
| Komunikácia | Wi-Fi, Bluetooth, integrovaný mikrofón, GPS |
| USB porty | USB Type-C |
| Farba | strieborná |
| Batéria | vstavaná, rýchlonabíjanie - áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným práv |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom |
| Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom |
| Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Cintorínska 565/20, Rožňava, Košický, Slovenská republika
18.09.2023 15:31 — 29.09.2023 15:31
6,00 ks
1 800,00
1 800,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2023 15:32
14.09.2023 15:31
14.09.2023 15:46
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.09.2023 17:56 - Vstupná ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
| 08.09.2023 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 789,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: