• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2023 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 13:50

Detail zákazky Z20239594

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2023 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 13:50

Základné údaje

Z20239594

OF-277991

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317425

Objednávateľ

00634905

Dolnooravská nemocnica s poliklinikou MUDr. L. Nádaši Jégého Dolný Kubín

Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

36522295

AMIREX, a.s.

Hodžova 7, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia nemocnice - USG prístroj

USG

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33112000-8 - Echo, ultrazvukové a dopplerovské zobrazovacie zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. USG prístroj
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Uhlopriečka obrazovky monitora " 23
Rozlíšenie obrazovky monitora px 1920x1080
Pomocný dotykový displej s uhlopriečkou " 13
Zmena sklonu pomocného dotikového displeja ° 30
Hlučnosť prístroja dB 30
Počet rovnocenných aktívnych portov na pripojenie USG sond ks 5
Dynamický rozsah dB 320
Frekvenčný rozsah MHz 1-22
Maximálna zobrazovacia hĺbka mm 400
Veľkosť vzorky merania rýchlosti toku mm 0,5-20
Interný HDD/SSD s kapacitou GB 500
Zoom na živom i na zmrazenom obraze krát/x 16
USB porty ks 4
Výškovo nastaviteľný ovládací panel cm 30
Stranovo nastaviteľný ovládací panel ° +/-90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládanie pomocou trackballu áno
HDMI alebo VGA alebo DVI výstup áno
USG prístroj - pracovné režimy: áno
Technológia na potlačenie šumu áno
B-mód s možnosťou automatickej optimalizácie 2D obrazu áno
Automatická elektronická fokusácia v celom skenovanom rozsahu - zobrazenie bez nutnosti nastavovať fokusačný bod áno
Automatická korekcia rýchlosti šírenia usg vlnenia v závislosti od echogenity skenovaného tkaniva áno
Anatomický M-mód s rekonštrukciou po zmrazení áno
Spektrálny doppler pulzný PW s vysokou opakovanou frekvenciou HPRF áno
Farebné dopplerovské zobrazenie (CFM, CFI) so zvýšenou citlivosťou vrátane zobrazenia energie krvného toku áno
Spektrálny PW doppler s možnosťou automatickej optimalizácie PW krivky áno
Dopplerovský záznam v reálnom čase áno
CW doppler áno
Steering lúčov na lineárnej sonde min. +/- 30° áno
Energetický doppler áno
Spektrálny PW doppler s možnosťou automatickej optimalizácie PW krivky áno
Harmonické zobrazenie áno
Súčasné zobrazenie čiernobieleho obrazu a toho istého obrazu s farebným mapovaním v reálnom čase áno
Automatické trasovanie dopplerovskej krivky v reálnom čase s výpočtom PI a RI indexov áno
Digitálne nastavenie TGC s možnosťou uloženia nastavenia TGC krivky do presetu áno
Trapezoidný mód ako štandard pri lineárnych sondách áno
USG prístroj - Meranie, software a vyhodnocovanie: áno
Softvér pre meranie dĺžok, plôch, objemov a rýchlostí áno
Softvér pre automatické meranie karotickej intimy a médie (IMT) pri real time trasovanie cievnej steny áno
Vektorové vykreslovanie prietoku áno
Ukladanie obrázkov a slučiek vo formáte surových dát s možnosťou dodatočnej úpravy obrazkových parametrov áno
Export obrázkov a slučiek vo formáte *.jpg alebo*jpeg alebo *bmp a *.avi áno
Softvér pre prácu s kontrastnou látkou áno
Možnosť elastografie áno
Programovateľné kalkulácie áno
Užívateľsky jednoducho vytvárateľné a modifikovateľné prednastavenia (presety) áno
Možnosť kompenzácie rýchlosti šírenia sa USG vlny v rôznych typoch tkaniva áno
USG prístroj - Sondy a príslušentvo: áno
Transkraniálna sonda s frenkvenčným rozsahom min. 1 - 5 MHz, FOV min. 90 st. áno
Lineárna sonda pre vyšetrenie ciev s frenkvenčným rozsahom min. 3 - 11 MHz, hľbka zobrazenia min. 170 mm, FOV min. 37 mm áno
Možnosť rozšírenia o vysokofrekvenčnú sondu s frekvenciou min. 22 MHz áno
Menu prístroja s SK/CZ jazyku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou predmetu zákazky je doprava na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu a odovzdanie užívateľského manuálu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku.
Súčasťou predmetu zákazky je aj zaškolenie budúcej obsluhy ( zamestnancov Objednávateľa) na predmet zákazky, a to maximálne v rozsahu 5 hodín v sídle miesta dodania.
Minimálne 2 ročná záruka na kompletné vybavenie vrátane poskytnutia bezplatnej 2x servisnej preventívnej prehliadky.
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu.
Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový, pričom za nový sa považuje, ak rok dodania je totožný s rokom výroby predmetu zákazky, alebo ak rok výroby predmetu zákazky je o jeden rok nižší ako je rok dodania predmetu zákazky. Predmetom zákazy nemôže byť použitý alebo repasovaný tovar.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v Registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. V prípade, že bude predmet zákazky dodaný po častiach, dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za takto čiastočne dodaný predmet zákazky. Súčasťou faktúry musí byť podpísaný dodací list zo strany Objednávateľa a doklad o zaškolení obsluhy v zmysle bodu 3 týchto Osobitných požiadaviek.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelenie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania.
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, a pod.) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. (Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru, názov výrobcu a typové označenie výrobku.)
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR. Požaduje sa predložiť platný CE certifikát alebo vyhlásenie o zhode. V prípade, že ide o prístroj, ktorý má mať pridelený ŠUKL kód, resp. ekvivalentný doklad, je Dodávateľ povinný predložiť k dodanému prístroju doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. ekvivalentný doklad.
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, návodov na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, predloženie kópie dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia a ostatných dokladov súvisiacich s predmetom zákazky a to najneskôr pri podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom.
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií v mieste dodania predmetu zákazky pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na každý tovar. Objednávateľ v rámci záručnej doby požaduje: • záručné práce/odstránenie reklamované vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy. • reakciu Dodávateľa na reklamovanú vadu maximálne do 6 hodín od jej oznámenia • odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely ( ak je to relevantné) najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Objednávateľom • v prípade dlhšej opravy ( dlhšie ako 30 dní) v záručnej dobe sa Dodávateľ zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany Dodávateľa možné dodať rovnaké zariadenie, Dodávateľ je oprávnený, na základe písomného súhlasu Objednávateľa, dodať aj ekvivalentné zariadenie. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny Dodávateľa za predmet zákazky, tzn. znáša ich Dodávateľ.
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky
Termín dodania predmetu zákazky , po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr do 31.10.2023, Objednávateľ oznámi Dodávateľovi nadobudnutie účinnosti zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní od vzniku tejto skutočnosti. Dodávateľ môže dodať predmet zákazky aj po častiach, pričom musí byť zachovaná maximálna lehota dodania do 31.10.2023.
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy zariadení, súprava zariadení musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke.
Objednávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber, recykláciu alebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky.
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania.
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov.
S ohľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku (napr. Riadiaci orgán podľa zákona č. 292/2014 Z.z. ) alebo na základe Metodických pokynov CKO alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov.
V prípade nedodržania termínu dodania predmetu plnenia v zmysle bodu 22. osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa a/alebo nedodržania akýchkoľvek iných zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa a/alebo iného pochybenia Dodávateľa, v dôsledku ktorého/ktorých dôjde u Objednávateľa k nepreplateniu/ nevyčerpaniu celého alebo aj časti NFP ( týkajúceho sa predmetných tovarov) RO resp. SORO , s ktorým Objednávateľ má uzatvorenú ZoNFP je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške nepreplateného/nevyčerpaného NFP (týkajúceho sa predmetných tovarov)
(pokračovanie bodu 29.) až vo výšky celého schváleného/poskytnutého príspevku NFP ( týkajúceho sa predmetných tovarov), ktorá môže predstavovať maximálne 95% oprávnených výdavkov ( predmetné tovary).
V prípade povinnosti vrátiť RO resp. SORO už vyplatený NFP, Dodávateľ sa zaväzuje v zmysle §534 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka splniť takúto povinnosť za Objednávajúceho. V prípade nepreplateného/nevyčerpaného celého alebo aj len časti NFP, alebo v prípade ak Objednávateľ sám finančne vysporiada záväzok/záväzky voči RO resp. SORO vyplývajúci z tohto bodu, tak Dodávateľ je povinný uhradiť Objednávateľovi túto zmluvnú pokutu. Zmluvné strany sa dohodli, že povinnosť Dodávateľa v zmysle tohto bodu vzniká v lehote 30 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie.
Záväzok plniť za Objednávateľa alebo nahradiť Dodávateľovi plnenie podľa bodov 29 až 31. osobitných požiadaviek na plnenie trvá bez časového obmedzenia.
Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy: Zmluva nadobudne účinnosť až po schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z AK kontroly procesu VO. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s Dodávateľom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Objednávateľ v súlade s bodom 22 upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek Počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu.
V prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie a technických parametrov predmetu zákazky má Objednávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a vystavenie negatívneho hodnotenia.
Dodávateľ je povinný k rádiodiagnostickým prístrojom ( s ionizujúcim žiarením) predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi: povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR – zákon č. 355/2007 Z.z. v platnom znení alebo ekvivalentný doklad, k rádiodiagnostickým prístrojom ( s ionizujúcim žiarením): povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia Vydané Úradom verejného zdravotníctva SR – zákon č. 355/2007 Z.z. v platnom znení alebo ekvivalentný doklad.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Zoom na živom i na zmrazenom obraze krát/x 16
Navrhnutá hodnota Zoom na živom i na zmrazenom obraze krát/x 10

Diskriminačný parameter ktorého účelom je obmedzenie počtu účastníkov, čo je v rozpore s princípom nediskriminácie, hospodárnosti a efektívnosti vo verejnom obstarávaní.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Pomocný dotykový displej s uhlopriečkou " 13
Navrhnutá hodnota Pomocný dotykový displej s uhlopriečkou " 10

Diskriminačný parameter ktorého účelom je obmedzenie počtu účastníkov, čo je v rozpore s princípom nediskriminácie, hospodárnosti a efektívnosti vo verejnom obstarávaní.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Výškovo nastaviteľný ovládací panel cm 30
Navrhnutá hodnota Výškovo nastaviteľný ovládací panel cm 18

Diskriminačný parameter ktorého účelom je obmedzenie počtu účastníkov, čo je v rozpore s princípom nediskriminácie, hospodárnosti a efektívnosti vo verejnom obstarávaní.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Počet rovnocenných aktívnych portov na pripojenie USG sond ks 5
Navrhnutá hodnota Počet rovnocenných aktívnych portov na pripojenie USG sond ks 4

Diskriminačný parameter ktorého účelom je obmedzenie počtu účastníkov, čo je v rozpore s princípom nediskriminácie, hospodárnosti a efektívnosti vo verejnom obstarávaní.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Zmena sklonu pomocného dotikového displeja ° 30
Navrhnutá hodnota - ° -

Žiadame o vymazanie tohto parametra, ktorý nemá žiaden medicínsky vplyv na kvalitu prístroja a jedná sa o účelový diskriminačný parameter

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Počet rovnocenných aktívnych portov na pripojenie USG sond ks 5
Navrhnutá hodnota Počet rovnocenných aktívnych portov na pripojenie USG sond ks 2 4

Táto požiadavka nedáva žiadne zmyselné opodstatnenie, nakoľko VO má v požiadavke zadefinované len 2 ks sond a možnosť rozšíriť o tretiu. Žiadame preto o zmenu parametra na štandardizovaných 3 alebo 4 konektorov.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Hlučnosť prístroja dB 30
Navrhnutá hodnota - - - -

Žiadame o úplne odstránenie tohto parametra, ktorý je neopodstatnený, medicínsky bezvýznamný a nevypovedá o kvalite prístroja. Jedná sa o parameter, ktorý zamedzuje zúčastniť sa súťaže viacerým renomovaným výrobcom a je v rozpore so ZVO.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Transkraniálna sonda s frenkvenčným rozsahom min. 1 - 5 MHz, FOV min. 90 st. áno
Navrhnutá hodnota Transkraniálna sonda s frenkvenčným rozsahom min. 1,3 - 4,6 MHz, FOV min. 90 st. áno

Diskriminačný parameter ktorého účelom je obmedzenie počtu účastníkov, čo je v rozpore s princípom nediskriminácie, hospodárnosti a efektívnosti vo verejnom obstarávaní.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Lineárna sonda pre vyšetrenie ciev s frenkvenčným rozsahom min. 3 - 11 MHz, hľbka zobrazenia min. 170 mm, FOV min. 37 mm áno
Navrhnutá hodnota Lineárna sonda pre vyšetrenie ciev s frenkvenčným rozsahom min. 3,6 - 11 MHz, hľbka zobrazenia min. 170 mm, FOV min. 37 mm áno

Diskriminačný parameter ktorého účelom je obmedzenie počtu účastníkov, čo je v rozpore s princípom nediskriminácie, hospodárnosti a efektívnosti vo verejnom obstarávaní.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Menu prístroja s SK/CZ jazyku áno
Navrhnutá hodnota Menu prístroja s SK/CZ/EN jazyku áno

Diskriminačný parameter ktorého účelom je obmedzenie počtu účastníkov, čo je v rozpore s princípom nediskriminácie, hospodárnosti a efektívnosti vo verejnom obstarávaní.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Lineárna sonda pre vyšetrenie ciev s frenkvenčným rozsahom min. 3 - 11 MHz, hľbka zobrazenia min. 170 mm, FOV min. 37 mm áno
Navrhnutá hodnota Lineárna sonda pre vyšetrenie ciev s frenkvenčným rozsahom min. 3 - 11 MHz, hĺbka zobrazenia min. 170 mm, FOV min. 36 mm áno

Bude VO akceptovať FOV 36 mm, čo je zanedbateľná hodnota v porovnaní s požiadavkou, ktorá spadá do všeobecnej akceptácie MZ +/- 10%.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Menu prístroja s SK/CZ jazyku áno
Navrhnutá hodnota - -

Žiadame o vymazanie tohto parametra ktorý nemá žiaden medicínsky vplyv na kvalitu prístroja a jedná sa o účelový diskriminačný parameter. Je všeobecne známe, že široká medicínska spoločnosť pracuje na prístrojoch, ktoré majú anglické menu, tzn. že ovládajú anglické výrazý daných hodnôt a parametrov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 1944, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

20.09.2023 12:00 — 31.10.2023 23:59

1,00 celok

97 056,00

97 056,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.09.2023 15:17

14.09.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 8
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2023 07:43 - Vstupná ponuka 97 050,00 € Cena bez DPH
08.09.2023 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 96 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS