30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36369365
TOMIRTECH, s. r. o.
Demänovská 867, Liptovský Mikuláš , 03106, SVK
Náhradné diely na techniku - hadice
hydraulická hadica, hadica pre vzduchové brzdy
Tovar, Služba
|
1. Hydraulická hadica 2SN s koncovkami DKL M18x1,5
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Priemer hadice | DN 10 (3/8") |
| Pracovný tlak | max 330 bar |
| Koncovky | DKL |
| Závit | M18x1,5 |
| Kľúč | 22 |
| dĺžka | 6 000 mm |
|
2. Hadica pre vzduchové brzdy 13/24
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | m | 38 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vnútorný priemer | 13 mm |
| Vonkajší priemer | 24 mm |
| Farba | čierna |
| Pracovná teplota | -50/+90 °C |
| Pracovný tlak | 13 bar |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
| Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Faktúra musí byť doručená na adresu miesta plnenia nie na adresu obstarávateľa. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
18.09.2023 15:10 — 18.10.2023 15:11
1,00 Súbor (podľa technickej špecifikácie)
190,00
190,00
Požaduje sa predložiť technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2023 15:11
14.09.2023 16:10
14.09.2023 16:25
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.09.2023 10:14 - Vstupná ponuka | 189,96 | € | Cena s DPH |
| 14.09.2023 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 189,96 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: