• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2023 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2023 10:55

Detail zákazky Z20239587

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2023 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2023 10:55

Základné údaje

Z20239587

OF-278150

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8324791

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ročný servis krovinorezov STIHL FS120, FS240, bubnovej kosačky VARI a motorových nožníc STIHL HS80, motorových kosačiek HONDA

Ročný servis krovinorezov STIHL FS120, FS240, bubnovej kosačky VARI a motorových nožníc STIHL HS80, motorových kosačiek HONDA

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie servisu (ročnej údržby): 2 ks krovinorezov: STIHL FS 120 a 2 ks krovinorez: STIHL FS 240
Funkcia
Vykonanie ročnej údržby (servisu) na 2ks benzínových krovinorezov Stihl FS 120 + dodanie potrebných náhradných dielov v prípade potreby (len originál diely dodávane výrobcom STIHL).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena vzduchového filtra služba 4
Výmena palivového filtra služba 4
Výmena sviečky služba 4
Výmena žacej hlavy služba 4
Výmena predfiltra služba 4
Doplnenie silónovej náplne služba 4
Diagnostika služba 4
Ultrazvuk služba 4
Odkarbonizovanie motora služba 4
Vykonanie kontroly: spojka, čeľuste, unášač taniera služba 4
Premazanie prevodu, tyčí a pohyblivých častí služba 4
Vykonanie kontroly a čistenia ventilátora a zapaľovania služba 4
Umytie strojov, vypustenie prevádzkových náplni služba 4
Výmena a doplnenie prevádzkových náplni služba 4
 2. Vykonanie ročnej servisnej prehliadky a údržby (stanovenej výrobcom): 1 ks bubnová kosačka VARI BDR 620 a 1 ks Motorové nožnice ks STIHL HS 80
Funkcia
Vykonanie ročnej servisnej prehliadky a údržby (stanovenej výrobcom)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Umytie, vypustenie náplni služba 2
Demontáž na podskupiny: rám, motor, palivový systém, ovládanie a elektroinštalácia služba 2
Kontrola a repasia demontovaných skupín a podskupín služba 2
Spätná montáž jednotlivých podskupín a celého nosiča, následné jeho kompletizácia služba 2
Výmena a doplnenie náplni služba 2
Kontrolná skúška funkčnosti služba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade potreby obmeny náhradných dielov: len originálne ND stanovené výrobcom
 3. Vykonanie ročnej servisnej prehliadky a údržby (stanovenej výrobcom): 2 ks Motorová kosačka HONDA 536C1
Funkcia
Vykonanie ročnej servisnej prehliadky a údržby (stanovenej výrobcom)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Umytie, vypustenie náplni služba 2
Demontáž na podskupiny: rám, motor, palivový systém, ovládanie a elektroinštalácia služba 2
Kontrola a repasia demontovaných skupín a podskupín služba 2
Kontrola a repasia demontovaných skupín a podskupín služba 2
Spätná montáž jednotlivých podskupín a celého nosiča, následné jeho kompletizácia služba 2
Výmena a doplnenie náplni služba 2
Kontrolná skúška funkčnosti služba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade potreby obmeny náhradných dielov: len originálne ND stanovené výrobcom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia: Prešov
Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod. po  predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Objednávateľ si vyhradzuje  právo nevyčerpať celú výšku finančného limitu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 4 164,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

25.09.2023 10:00 — 15.11.2023 10:00

8,00 služba

21,66

21,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.09.2023 14:27

18.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 364
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2023 22:00 - Vstupná ponuka 21,60 € Cena bez DPH
18.09.2023 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 21,59 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS