31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
36483095
FISHER Slovakia, spol. s r.o.
Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK
Všeobecný spotrebný materiál (filtre, filtračný papier)
filtračný papier
Tovar, Služba
1. Všeobecný spotrebný materiál (filtre, filtračný papier)
|
|
---|---|
Funkcia |
Všeobecný spotrebný materiál (filtre, filtračný papier) pre potreby projektu Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky ITMS kód projektu: 310011CBI3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Filtre z vlákien bórsilikátového skla s priemerom 47 mm so záchytom častíc 1,2 μm a hrúbkou 260 μm - balenie 100ks | balenie | 3 | ||
2. Filtračný papier hárkový, štvorcové hárky (cca 50x50 cm) - balenie 500ks | balenie | 5 | ||
3. Filtračný papier pre kvalitatívnu analýzu, kruhové výseky neskladané, priemer 150 mm, stredná filtračná rýchlosť - balenie 100ks | balenie | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia ako aj ďalších nákladov súvisiacich s realizáciou a dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia. Miestom plnenia je prevádzka objednávateľa. |
Miesto plnenia je Košický kraj, okres Spišská Nová Ves, obec Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1 |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením návrhu na plnenie predmetu zmluvy a jednotkových cien predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy a názov a číslo projektu EU. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: - preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo - nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční protokolárnom dodaní predmetu zmluvy /po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe tejto zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzatvorenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od doručenia kontaktných údajov dodávateľa. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
18.09.2023 13:00 — 30.11.2023 15:00
1,00 zákazka
456,42
380,35
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu dohody vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2023 13:18
14.09.2023 13:00
14.09.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2023 08:33 - Vstupná ponuka | 444,96 | € | Cena s DPH |
14.09.2023 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 442,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: