• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2023 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 13:50

Detail zákazky Z20239546

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2023 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 13:50

Základné údaje

Z20239546

OF-277076

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317403

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

36483095

FISHER Slovakia, spol. s r.o.

Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Všeobecný spotrebný materiál (filtre, filtračný papier)

filtračný papier

  • 15994200-4 - Filtračný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Všeobecný spotrebný materiál (filtre, filtračný papier)
Funkcia
Všeobecný spotrebný materiál (filtre, filtračný papier) pre potreby projektu Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky ITMS kód projektu: 310011CBI3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Filtre z vlákien bórsilikátového skla s priemerom 47 mm so záchytom častíc 1,2 μm a hrúbkou 260 μm - balenie 100ks balenie 3
2. Filtračný papier hárkový, štvorcové hárky (cca 50x50 cm) - balenie 500ks balenie 5
3. Filtračný papier pre kvalitatívnu analýzu, kruhové výseky neskladané, priemer 150 mm, stredná filtračná rýchlosť - balenie 100ks balenie 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia ako aj ďalších nákladov súvisiacich s realizáciou a dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia. Miestom plnenia je prevádzka objednávateľa.
Miesto plnenia je Košický kraj, okres Spišská Nová Ves, obec Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením návrhu na plnenie predmetu zmluvy a jednotkových cien predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy a názov a číslo projektu EU.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: - preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo - nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční protokolárnom dodaní predmetu zmluvy /po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe tejto zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzatvorenia tejto zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od doručenia kontaktných údajov dodávateľa.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

18.09.2023 13:00 — 30.11.2023 15:00

1,00 zákazka

456,42

380,35

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu dohody vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.09.2023 13:18

14.09.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2023 08:33 - Vstupná ponuka 444,96 € Cena s DPH
14.09.2023 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka 442,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS