• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2023 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 11:05

Detail zákazky Z20239544

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2023 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 11:05

Základné údaje

Z20239544

OF-277426

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8300680

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36307360

Tricus s.r.o

Bavlnárska 3, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný materiál (suveníry, reklamné predmety)

suveníry, reklamné predmety, nákupná taška, tričká, perá, dáždniky, poznámkové bloky, hrnčeky,

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Propagačný materiál s potlačou
Funkcia
reklamné a propagačné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bavlnená nákupná taška s dlhými uškami, 100 % bavlna, rozmer: 38 x 42 cm, prírodná farba.  Potlač: 1 farba čierna do štvorca 26 x 26 cm, 4 vizuály; (1 vizuál po 70 ks, 3 vizuály po 20 ks) ks 130
Bavlnená nákupná taška s dlhými uškami, 100 % bavlna, rozmer: 38 x 42 cm, prírodná farba. Potlač: farebná  do štvorca 26 x 26 cm, 2 vizuály; (1 vizuál po 120 ks, 1 vizuál po 80 ks) ks 200
Tričko dámske biele, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: čierna do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál ks 60
Tričko pánske biele, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: čierna do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál ks 60
Tričko dámske čierne, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: farebná do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál ks 60
Tričko pánske čierne, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: farebná do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál ks 60
Tričko detské biele, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: farebná do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál ks 80
Kovový hrnček 330 ml, biely, rozmer 8 x 8,5 cm. Potlač sépia farba, 4 vizuály; (1 vizuál po 150 ks, 3 vizuály po 50 ks) ks 300
Eko guľôčkové pero s modrou tuhou, rozmery 13,9 x 1,1 cm. Gravír: 4 vizuály; (1 vizuál po 250 ks, 3 vizuály po 50 ks) ks 400
Ceruzka z prírodného dreva s gumou, rozmer 0,5 x 19,1 cm, farba gumy biela. Potlač čierna, 4 vizuály; (1 vizuál po 250 ks, 3 vizuály po 50 ks) ks 400
Kompozitné magnetky, rozmer 78 x 54 mm, kovové jadro, plnofarebná tlač, 7 vizuálov; (2 vizuály po 350 ks, 1 vizuál po 150 ks, 2 vizuály po 50 ks, 2 vizuály po 25 ks) ks 1 000
Poznámkový blok - 70 stránkový čistý blok vo veľkosti A5 z recyklovaného papiera, gramáž 70 g/m², rozmery: 18 x 13 x 7 cm. Potlač: 1farba čierna, 6 vizuálov; (1 vizuál po 200 ks, 1 vizuál po 100 ks, 1 vizuál po 150 ks, 3 vizuály po 50 ks) ks 600
Dáždnik pánsky s automatickým otváraním, priemer 98,5 x 83 cm, farba tmavomodrá, drevená rúčka. Sieťotlač, potlač 1 farba biela, 2 vizuály po 25 ks ks 50
Dáždnik dámsky, skladací, priemer 103 cm, farba tmavomodrá. Sieťotlač, potlač 1 farba biela, 2 vizuály po 25 ks ks 50
Taška papierová, farba prírodná hnedá, rozmery: 25 x 11 x 32 cm. Potlač čierna, 4 vizuály; (2 vizuály po 100 ks, 2 vizuály po 50 ks) ks 300
Taška papierová, lesklá, biela, rozmery: 22 x 10 x 27,5 cm. Potlač čierna, 4 vizuály; (2 vizuály po 100 ks, 2 vizuály po 50 ks) ks 300
Taška papierová, farba prírodná hnedá, rozmery: 11 x 9 x 40 cm. Potlač čierna, 2 vizuály po 50 ks ks 100
Odznak so spínacím špendlíkom, priemer 3 cm. Potlač 1 farba čierna, 6 vizuálov; (1 vizuál po 200 ks, 3 vizuály po 50 ks, 2 vizuály po 25 ks) ks 400
Hracie karty a kocky v krabičke - Sada hier v drevenej krabičke, rozmery 105 x 28 x 97 mm, farba prírodná. Potlač: jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu ks 50
Drevená hra domino v drevenej krabici, rozmery: 14,5 x 4,9 x 2,8 cm. Potlač jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu ks 50
Yo Yo drevené s bavlnenou šnúrkou, rozmer: 50 x 28 mm, Ø5. Potlač čierna, 1 vizuál ks 100
Vysokokvalitný porcelánový hrnček v bielej farbe, 350 ml, v darčekovej krabičke, rozmery: 80 x 105 mm. Potlač: jednofarebný dizajn, 1 vizuál ks 200
LUDO spoločenská hra - hnedá (wood). Potlač jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu ks 100
Sada 7 pasteliek v papierovej tube, rozmery: 18 x 2,5 cm. Potlač: jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu ks 100
Hliníková fľaša 500 ml, Ø 6,5 x 22 cm, biela/čierna farba. Potlač jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu ks 100
Drevené pravítko krokodíl, rozmery: 153 x 29 mm. Potlač jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V cene dodávky tovaru musí byť zahrnutá aj cena za dopravu a všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou.
Vzory na potlač budú dodávateľovi dodané a konkretizované kontaktnou osobou objednávateľa po uzatvorení zmluvy mailovou komunikáciou.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technický popis a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Prvá dodávka ( dodávka vzoriek) bude obsahovať po jednom kuse z každého výrobku, ktorých kvalita a splnenie požiadaviek objednávateľa budú posúdené a potvrdené dodávateľovi do 3 dní od dodania vzoriek. V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom.
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi vo viacerých dodávkach. Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán.
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do jedného roka od podpisu zmluvy podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby.
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie predmetov zákazky že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať, alebo tovar vrátiť po jeho skontrolovaní na náklady dodávateľa.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

15 574,85

15 574,85

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.09.2023 12:44

12.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 43
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.09.2023 07:52 - Vstupná ponuka 15 574,00 € Cena s DPH
12.09.2023 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 15 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS