34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
36307360
Tricus s.r.o
Bavlnárska 3, Trenčín, 91101, SVK
Propagačný materiál (suveníry, reklamné predmety)
suveníry, reklamné predmety, nákupná taška, tričká, perá, dáždniky, poznámkové bloky, hrnčeky,
Tovar, Služba
1. Propagačný materiál s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
reklamné a propagačné účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bavlnená nákupná taška s dlhými uškami, 100 % bavlna, rozmer: 38 x 42 cm, prírodná farba. Potlač: 1 farba čierna do štvorca 26 x 26 cm, 4 vizuály; (1 vizuál po 70 ks, 3 vizuály po 20 ks) | ks | 130 | ||
Bavlnená nákupná taška s dlhými uškami, 100 % bavlna, rozmer: 38 x 42 cm, prírodná farba. Potlač: farebná do štvorca 26 x 26 cm, 2 vizuály; (1 vizuál po 120 ks, 1 vizuál po 80 ks) | ks | 200 | ||
Tričko dámske biele, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: čierna do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál | ks | 60 | ||
Tričko pánske biele, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: čierna do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál | ks | 60 | ||
Tričko dámske čierne, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: farebná do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál | ks | 60 | ||
Tričko pánske čierne, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: farebná do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál | ks | 60 | ||
Tričko detské biele, 100 % bavlna, 150 g. Potlač: farebná do štvorca 26 x 26 cm, 1 vizuál | ks | 80 | ||
Kovový hrnček 330 ml, biely, rozmer 8 x 8,5 cm. Potlač sépia farba, 4 vizuály; (1 vizuál po 150 ks, 3 vizuály po 50 ks) | ks | 300 | ||
Eko guľôčkové pero s modrou tuhou, rozmery 13,9 x 1,1 cm. Gravír: 4 vizuály; (1 vizuál po 250 ks, 3 vizuály po 50 ks) | ks | 400 | ||
Ceruzka z prírodného dreva s gumou, rozmer 0,5 x 19,1 cm, farba gumy biela. Potlač čierna, 4 vizuály; (1 vizuál po 250 ks, 3 vizuály po 50 ks) | ks | 400 | ||
Kompozitné magnetky, rozmer 78 x 54 mm, kovové jadro, plnofarebná tlač, 7 vizuálov; (2 vizuály po 350 ks, 1 vizuál po 150 ks, 2 vizuály po 50 ks, 2 vizuály po 25 ks) | ks | 1 000 | ||
Poznámkový blok - 70 stránkový čistý blok vo veľkosti A5 z recyklovaného papiera, gramáž 70 g/m², rozmery: 18 x 13 x 7 cm. Potlač: 1farba čierna, 6 vizuálov; (1 vizuál po 200 ks, 1 vizuál po 100 ks, 1 vizuál po 150 ks, 3 vizuály po 50 ks) | ks | 600 | ||
Dáždnik pánsky s automatickým otváraním, priemer 98,5 x 83 cm, farba tmavomodrá, drevená rúčka. Sieťotlač, potlač 1 farba biela, 2 vizuály po 25 ks | ks | 50 | ||
Dáždnik dámsky, skladací, priemer 103 cm, farba tmavomodrá. Sieťotlač, potlač 1 farba biela, 2 vizuály po 25 ks | ks | 50 | ||
Taška papierová, farba prírodná hnedá, rozmery: 25 x 11 x 32 cm. Potlač čierna, 4 vizuály; (2 vizuály po 100 ks, 2 vizuály po 50 ks) | ks | 300 | ||
Taška papierová, lesklá, biela, rozmery: 22 x 10 x 27,5 cm. Potlač čierna, 4 vizuály; (2 vizuály po 100 ks, 2 vizuály po 50 ks) | ks | 300 | ||
Taška papierová, farba prírodná hnedá, rozmery: 11 x 9 x 40 cm. Potlač čierna, 2 vizuály po 50 ks | ks | 100 | ||
Odznak so spínacím špendlíkom, priemer 3 cm. Potlač 1 farba čierna, 6 vizuálov; (1 vizuál po 200 ks, 3 vizuály po 50 ks, 2 vizuály po 25 ks) | ks | 400 | ||
Hracie karty a kocky v krabičke - Sada hier v drevenej krabičke, rozmery 105 x 28 x 97 mm, farba prírodná. Potlač: jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu | ks | 50 | ||
Drevená hra domino v drevenej krabici, rozmery: 14,5 x 4,9 x 2,8 cm. Potlač jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu | ks | 50 | ||
Yo Yo drevené s bavlnenou šnúrkou, rozmer: 50 x 28 mm, Ø5. Potlač čierna, 1 vizuál | ks | 100 | ||
Vysokokvalitný porcelánový hrnček v bielej farbe, 350 ml, v darčekovej krabičke, rozmery: 80 x 105 mm. Potlač: jednofarebný dizajn, 1 vizuál | ks | 200 | ||
LUDO spoločenská hra - hnedá (wood). Potlač jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu | ks | 100 | ||
Sada 7 pasteliek v papierovej tube, rozmery: 18 x 2,5 cm. Potlač: jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu | ks | 100 | ||
Hliníková fľaša 500 ml, Ø 6,5 x 22 cm, biela/čierna farba. Potlač jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu | ks | 100 | ||
Drevené pravítko krokodíl, rozmery: 153 x 29 mm. Potlač jednofarebný dizajn Trenčianskeho hradu | ks | 300 |
Názov |
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V cene dodávky tovaru musí byť zahrnutá aj cena za dopravu a všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. |
Vzory na potlač budú dodávateľovi dodané a konkretizované kontaktnou osobou objednávateľa po uzatvorení zmluvy mailovou komunikáciou. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technický popis a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Prvá dodávka ( dodávka vzoriek) bude obsahovať po jednom kuse z každého výrobku, ktorých kvalita a splnenie požiadaviek objednávateľa budú posúdené a potvrdené dodávateľovi do 3 dní od dodania vzoriek. V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom. |
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve. |
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi vo viacerých dodávkach. Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán. |
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do jedného roka od podpisu zmluvy podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie predmetov zákazky že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať, alebo tovar vrátiť po jeho skontrolovaní na náklady dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
15 574,85
15 574,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2023 12:44
12.09.2023 10:00
12.09.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.09.2023 07:52 - Vstupná ponuka | 15 574,00 | € | Cena s DPH |
12.09.2023 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: