• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2023 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2023 14:21
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2023 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2023 15:15

Detail zákazky Z20239493

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2023 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2023 14:21
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2023 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2023 15:15

Základné údaje

Z20239493

OF-278163

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8289531

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
euroobal matný A4, 50 mikr., otvor zhora, univerzálna multiperforácia (100 ks v balení) bal 10
samolepiace bločky 75 x 75 mm, rôzne farby, 100 listov ks 55
nalepovacie bločky mix 4 farieb papierové, rozmery 20 x 50 mm, neón, 4x50 lístkov ks 77
samolepiace bločky špalík 50 x 50 mm, farba 5 neónových farieb, 5x50 listov ks 55
korekčný strojček jednorázový 4,2 mm x 10 m ks 55
zvýrazňovač CENTROPEN 8722/6S, sada 6 ks mix farieb alebo ekvivalent sada 55
sada permanentných popisovačov CENTROPEN 8566, 4 ks mix farieb alebo ekvivalent sada 10
lepiaca tyčinka Pritt Stick 20 g alebo ekvivalent ks 55
lepiaca tyčinka Pritt Stick 40 g alebo ekvivalent ks 55
ceruzka STABILO Swano s gumou, tvrdosť 4906 HB, balík má 12 kusov alebo ekvivalent bal. 7
pero guľôčkové SOLIDLY, náplň modrej farby, 0,5 mm alebo ekvivalent ks 77
náhradná náplň do pera 0,5 mm SOLIDLY, modrá alebo ekvivalent ks 110
tenká fixka Centropen Liner 2811, šírka stopy 0,3 mm, zelená alebo ekvivalent ks 77
tenká fixka Centropen Liner 2811, šírka stopy 0,3 mm, červená alebo ekvivalent ks 77
poštové obálky C6 114 x 162 mm, samolepiace, 1000 ks v balení bal 2
poštové obálky C5 162 x 229 mm, samolepiace, 1000 ks v balení bal 5
lepiaca páska 25 mm x 66 m transparentná ks 55
guma KOH-I-NOOR 300/80 alebo ekvivalent ks 77
tlačivo Priepustky - fomát A7 (100 listov) ks 20
blok College Q-CONNECT A5, 80 listov linajkový alebo ekvivalent ks 77
tlačivo Žiadanka na prepravu A6, blok, 100 listov ks 10
tlačivo Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy A5, blok, 100 listov ks 10
doska s klipom A4 PVC zatváracia čierna ks 15
stolový kalendár Pracovný veľký na rok 2024, týždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením, 300 x 120 mm ks 55
štítok chrbtový samolepiaci pre zakladače 54x152mm, DONAU, biely, balenie 20 ks alebo ekvivalent bal 3
špagát polypropylénový 100g, 124 m ks 15
nožnice kancelárske, 21 cm ks 6
prešpánový obal s chlopňami a gumičkou A4, rôzne farby ks 55
pravítko 50 cm transparentné ks 15
lupa na čítanie Foska 3 x 75mm, plastový rám alebo ekvivalent ks 5
konferenčná mapa A5 s podložkou KARTON PP Milano, imitácia kože čierna alebo ekvivalent ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia , ktoré je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje  oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje  dodať tovar s uvedenými parametrami. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.09.2023 14:23 — 20.09.2023 14:23

31,00 položka

1 808,25

1 808,25

Pri dodaní ekvivalentu tovaru, ktorý nebude spĺňať zadané požiadavky, bude dodávateľom vymenený za iný vyhovujúci ekvivalent.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.09.2023 14:31

08.09.2023 14:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2023 14:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2023 14:01 - Vstupná ponuka 1 808,25 € Cena s DPH
08.09.2023 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka 1 808,25 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS