• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2023 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 10:55

Detail zákazky Z20239492

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2023 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 10:55

Základné údaje

Z20239492

OF-277563

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317395

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

31387811

AXON PRO, s.r.o.

Černyševského 26, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti softvérových licencií

Softvér

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48322000-1 - Grafický softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Adobe Creative Cloud
Funkcia
Minimálne parametre: Obnova licencie pre Adobe Creatice Cloud for Teams - All apps
Typ licencie: MP ML (+CZ) GOV
Dátum expirácie: 05.10.2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet licencií Adobe Creatice Cloud for Teams - All apps ks 4
obdobie predĺženia licencií mesiac 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom dodania pre elektronické licencie bude miesto dodania emailová adresa kontaktnej osoby objednávateľa.
Cena predmetu zákazky zahŕňa cenu za dodávku predmetu zákazky ( vrátane ostatných nákladov predmetu zákazky).
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy, teda ešte pred samotným plnením, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa. Faktúry je možné doručiť prípadne aj osobne na sekretariát/podateľňu objednávateľa.
Fakturácia – faktúra bude vystavená vždy po dodaní tovaru.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak faktúra vyhotovená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo bezodkladne, najneskôr do 7 pracovných dní od prevzatia faktúry takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vyhotoviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti, ktorá začína plynúť odo dňa doručenia novej alebo opravenej faktúry.
Dodávateľ je povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia dohody zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy ak nebude súčasťou identifikácie zmluvných strán.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy .
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

06.10.2023 00:00 — 06.10.2024 00:00

1,00 balík

4 344,00

3 620,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.09.2023 16:00

14.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 21
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2023 08:41 - Vstupná ponuka 4 194,00 € Cena s DPH
05.09.2023 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 4 194,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS