00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Dodávka kancelárskych potrieb
kancelárske potreby
Tovar, Služba
|
1. Dodávka kancelárskych potrieb
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske potreby pre zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti. Pri položkách kde sa uvádzajú konkrétne značky, platí alebo ekvivalentný. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Kancelársky papier biely, formát A4, hmotnosť 160 g/m2, matný, 250 listov v balíku | bal | 3 | ||
| 2. Kancelársky papier biely, formát A3, hmotnosť 160 g/m2, matný, 250 listov v balíku | bal | 10 | ||
| 3. Kancelársky papier biely, formát A4, pre plnofarebnú digitálnu tlač, hmotnosť 250 g/m2, lesklý, 125 listov v balíku | bal | 10 | ||
| 4. Kancelársky papier biely, formát A4, pre plnofarebnú digitálnu tlač, hmotnosť 250 g/m2, matný, 125 listov v balíku | bal | 25 | ||
| 5. Kancelársky papier biely, formát A3, pre plnofarebnú digitálnu tlač, hmotnosť 250 g/m2, matný, 125 listov v balíku | bal | 20 | ||
| 6. Papier RIVES TRADITION svetlá krémová, formát A4, 250 g/m2, 25 listov v balíku | bal | 20 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Miesta dodania predmetu zmluvy | Bratislava |
| Názov |
| Požaduje sa dodanie vrátane dopravy, balenia, vyloženia z dopravného prostriedku a uloženia v mieste dodania požadovaného objednávateľom. |
| Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritéria) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. |
| Dodanie bude požadované v čase najneskôr do 14:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru. |
| Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
| Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. |
| Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. |
| Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky. |
| Platí alebo ekvivalentne iné. Pod pojmom ekvivalent sa rozumie iná značka. Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok. |
| Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
| V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. | elektronicky, jednotková cena za položku bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta, všetky ceny a výpočty sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent, |
Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
19.09.2023 11:24 — 20.09.2023 11:24
1,00 kpl.
1 239,60
1 239,60
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2023 11:25
07.09.2023 12:24
07.09.2023 12:39
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.09.2023 00:54 - Vstupná ponuka | 1 239,60 | € | Cena s DPH |
| 07.09.2023 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 239,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: