30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK
Oprava a údržba polygrafických strojov
Oprava a údržba polygrafických strojov
Služba
|
1. Oprava rezačky papiera MS115
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Oprava rezačky papiera MS115 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Elektromontážne práce | (demontáž, káblovanie, výmena prvkov, montáž, nastavenie) |
| Mechanické práce | (demontáž, výmena dielov, montáž, mazanie, nastavenie) |
| Elektro materiál (stýkače, relé, motrové spúšťače, osvetlenie) | V prípade nerentabilnej opravy výmena za nové kusy |
| Mechanické diely (ložiská, tesnenie, kvapaliny, mazivá) | V prípade nerentabilnej opravy výmena za nové kusy + výmena potrebných kvapalín |
| Kontrola hydrauliky a jej rozvodov | podmienkou |
| Pretesnenie prevodového a hydraulického zariadenia | podmienkou |
| Výmena ložísk vedenia sedla | podmienkou |
| Mechanické nastavenie a zuhlovanie stroja | podmienkou |
| Názov |
| Cena zahŕňa náhradné diely, prácu a dopravu. |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa doručenia objednávateľovi. |
| Spolu s dodanou službou dodávateľ dodá potvrdený servisný protokol. |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto. |
| Pred vykonaním služby kontaktovať určenú osobu minimálne 3 dni vopred. |
| Objednávateľ požaduje dodať originál podpísanú faktúru a doručiť na miesto prevzatia a odovzdania. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj doklad, z ktorého bude zrejmé, aké úkony a v akej sadzbe boli vykonané. |
| Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
| Odovzdanie a prevzatie služby realizovať v pracovných dňoch v čase od 07,00 hod. - 13,00 hod. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. |
| Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
| Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| V cene zahrnutá demontáž nepotrebných elektrických prvkov t.č. nefunkčných (programovací systém MAXIMATIC), výmena všetkých stýkačov, relé a istiacich prvkov ovládania rezačky za nové nahraditeľné typy a s tým súvisiace výmeny vodičov, kontrola a prípadná výmena vadných spínačov a ovládačov, výmena osvetľovacích telies za LED osvetlenie (na stroji používané osvetľovacie zariadenia sa už t.č. nevyrábajú), zakreslenie zmien do dokumentácie resp. skreslenie novej dokumentácie. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
18.09.2023 10:59 — 06.10.2023 10:59
1,00 služba
4 160,00
4 160,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2023 11:00
12.09.2023 11:59
12.09.2023 12:14
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.09.2023 10:41 - Vstupná ponuka | 4 160,00 | € | Cena bez DPH |
| 11.09.2023 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 160,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: