• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2023 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 10:54
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 11:50

Detail zákazky Z20239469

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2023 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2023 10:54
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2023 11:50

Základné údaje

Z20239469

OF-278031

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8300662

Objednávateľ

30999847

Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou

Textilná 900, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Dodávateľ

36422363

REAL INVENT, s.r.o.

Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"15 ks váľandová posteľ,10 ks stôl, 20 ks stolička"

nábytok, obývacia, izba

  • 39143300-9 - Nábytok do obývacej izby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39143000-6 - Nábytok do spálne, jedálne a obývacej izby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok do obývacej izby DSS
Funkcia
Zabezpečenie ošetrovateľskej starostlivosti pre prijímateľov sociálnych služieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váľandová posteľ s roštom a matracom ks 15
Hrúbka materiálu bočných stien mm 25
Rozmer ložnej plochy postele cm 200*90
Celkový vonkajší rozmer cm 205*95
Nosnosť postele kg 150
Výška ložnej plochy postele (bez matraca) cm 50
Hrúbka ABS hrán mm 2
Stôl jedálenský ks 10
Rozmer plátu stola mm 800*800
Hrúbka dosky stola mm 25
Hrúbka ABS hrany stola mm 2
Počet kovových chrómovaných nôh stola, s rektifikačnými pätkami ks 4
Stolička s podrúčkami ks 20
Celková výška stoličky mm 890
Celková šírka stoličky mm 560
Výška sedáku stoličky mm 470
Výška podrúčiek stoličky mm 660
Nosnosť stoličky kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Celodrevený dizajn postele vyžaduje sa
Rošt ložnej plochy postele z masívneho dreva vyžaduje sa
Posteľ dodaná v zmontovanom stave vyžaduje sa
Poťah matraca zo špeciálnej látky pre zdravotníctvo: poťah nepriepustný - vodný stĺpec min. 2.000 mm, paropriepustný - min. 800g/24hod/m2, poťah umývateľný, prateľný, dezinfikovateľný, nehorľavý (CRIB 5 a CRIB 7), antialergický, antibakteriálny, prateľný pri 95 st.C, sušiteľný v sušičke, s ochranou zipsa, snímateľný, zips "L" vyžaduje sa
Matrac k posteli: rozmer 200*90 cm, hrúbka 14 cm,  jadro obojstranne tvarované na 7 anatomických zón, jadro matraca zo studenej PUR peny 40 kg/m3 vyžaduje sa
Ľahko snímateľný poťah antidek.matraca so zipsom s ochranou proti pretečeniu,antimikrobiálny,antialergický, nehorľavý, umývateľný,prateľný do 95st.C,dezinfikovateľný činidlami v koncentráciách pre zdravotníctvo, sušiteľný v sušičke do 120st.C, odolný voči únikom krvi,moču a telesným tekutinám, jadro matraca sendvičové z dvoch vrstiev - každá strana má inú tvrdosť. vyžaduje sa
Stolička s pevnou drevenou konštrukciou, lepenou z 23 vrstiev bukovej dýhy, spracovanej na vysokofrekvenčnom lise vyžaduje sa
Operadlo stoličky s kovovým ochranným chrómovaným rámom vyžaduje sa
Stolička čalúnená zdravotníckou koženkou, možnosť výberu farby min. z 12 odtieňov vyžaduje sa
Stolička stohovateľná vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý, nerepasovaný tovar, originálne zabalený výrobcom
Cenu je potrebné uviesť vrátane dopravy na miesto plnenia zákazky, montáže, naloženia, vyloženia, inštalácie a zaškolenia personálu
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry požadujeme 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry
Požadujeme predložiť certifikáty a osvedčenia v zmysle platnej legislatívy, katalógové listy výrobkov, presné názvy výrobkov a výrobcov pre overenie skutočných technických parametrov
Pre prípad nedodržania podmienok tejto zmluvy dohodli zmluvné strany nasledovné zmluvné pokuty a sankcie: a) za omeškanie predávanúceho s dodaním predmetu kúpy pokuta vo výške 0,2% z hodnoty predmetu kúpy za každý deň z omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok kupujúceho na prípadnú náhradu škody. b) v prípade omeškania so zapltatením faktúry, môže predávanúci kupujúcemu fakturovať úrok z omeškania vo výške 0,2% z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. Za deň úhrady sa považuje dátum odpisu príslušnej čiastky z účtu kupujúceho.
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie z uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Záručná doba 24 mesiacov
Požadujeme predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať presný typ výrobku, názov výrobku, názov výrobcu a popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt.
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Textilná 900, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

18.09.2023 08:00 — 31.10.2023 14:00

1,00 ks

12 630,00

12 630,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.09.2023 11:03

12.09.2023 10:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2023 11:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 19
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2023 12:42 - Vstupná ponuka 12 600,00 € Cena s DPH
04.09.2023 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka 12 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS