00691798
Domov pre seniorov
Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
31719236
Domäsko s.r.o.
Lieskovská cesta 640/23, Lieskovec, 96221, SVK
Dodávka mäsa
Mäso na prípravu jedál
Tovar, Služba
1. Dodávka mäsa
|
|
---|---|
Funkcia |
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Dodávka mäsa“ . Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 postupom podľa § 109 až 111 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávka mäsa na prípravu jedál. |
Lehota plnenia zákazky (trvanie rámcovej dohody) je 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Predpokladané uzavretie rámcovej dohody je 9/2023. Predpokladaný začiatok plnenia rámcovej dohody je 27.9.2023. |
Termín plnenia zákazky: Dodávateľ predmet plnenia dodá každý deň okrem soboty a nedele (podľa potreby objednávateľa), t.z. päť dni v týždni, do piatích hodín (po dohode s objednávateľom môže byť termín neskorší) od doručenia objednávky dodávateľovi (toto platí aj pre odoslanie objednávky alebo špecifikácie emailom), v rozsahu uvedenom na objednávke alebo špecifikácii a na miesto uvedené v prvej vete prostredníctvom svojho dopravcu, pokiaľ sa strany nedohodnú inak. Táto špecifikácia bude dodávateľovi zasielaná emailom. |
Na výrobok v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH pod názvom Bravčová pečeň (pod poradovým č. 14) sa vzťahuje 20 % DPH, na ostatné výrobky sa vzťahuje 10 % DPH. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hovädzie kosti | kg | 1545 | ||
2. Bravčové kosti | kg | 160 | ||
3. Hovädzí výrez | kg | 240 | ||
4. Hovädzie zadné – sviečkovica kuchynsky upravená (falošná) | kg | 55 | ||
5. Hovädzie zadné – nízka roštenka kuchynsky upravená | kg | 55 | ||
6. Hovädzie zadné – spodný a vrchný šál kuchynsky upravený | kg | 80 | ||
7. Hovädzie zadné – malý a veľký orech kuchynsky upravený | kg | 162 | ||
8. Hovädzie zadné – špička kuchynsky upravená | kg | 40 | ||
9. Hovädzie zadné – vysoká roštenka kuchynsky upravená | kg | 80 | ||
10. Hovädzie predné – plece kuchynsky upravené | kg | 205 | ||
11. Hovädzie predné – hruď kuchynsky upravená | kg | 205 | ||
12. Hovädzie predné – krk kuchynsky upravený | kg | 245 | ||
13. Bravčový výrez | kg | 240 | ||
14. Bravčová pečeň | kg | 40 | ||
15. Bravčové stehno bez kosti kuchynsky upravené | kg | 415 | ||
16. Bravčové pliecko bez kosti kuchynsky upravené | kg | 732 | ||
17. Bravčové karé bez kosti kuchynsky upravené | kg | 985 | ||
18. Bravčová krkovička bez kosti kuchynsky upravená | kg | 165 | ||
19. Bravčový bôčik bez kosti | kg | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: Pri určení predpokladaného množstva tovaru verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočností z predchádzajúceho obdobia. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako je predpokladané množstvo tovaru, ale taktiež nemusí z niektorého druhu tovaru odobrať žiaden kg. | - to však nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. |
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: Ak počas plnenia rámcovej dohody bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom hore uvedených technických vlastností, ale je v súlade so spoločným slovníkom obstarávania (CPV) , tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže verejný obstarávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom už spomínaných technických vlastností. To zároveň taktiež nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. | - cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa. |
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: | - tovar môže byť taktiež dodávaný aj jednotlivo, t.j. nie v celých baleniach. Predmet zákazky môže, podľa potreby objednávateľa, byť taktiež nakupovaný aj priamo v sídle dodávateľa. |
Jednotková cena všetkých druhov tovarov | - je za 1 kg |
Názov |
Predmetom verejného obstarávania (ďalej VO)/rámcovej dohody (ďalej RD) je „Dodávka mäsa“ v množstvách a podľa druhu, ktoré sú predmetom tejto VO/RD. Súčasťou predmetu zákazky sú zároveň súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania. |
Tovar, ktorý je predmetom VO/RD musí byť dodávaný kvalitný a čerstvý. Tovar od dodávateľa bude preberaný na základe senzorickej analýzy, t. j. na základe zmyslového posúdenia – čerstvosť, farba, vôňa mäsa. Mäso nesmie javiť znaky po rozmrazení alebo zmrazení, bez obsahu vody, bez cudzieho zápachu, mastných a krvavých častí. Ďalej definícia pojmu čerstvý je nasledovná: mäso – maximálne štyri dni od porážky na bitúnku (písomne deklarované) alebo zabezpečený iný doklad (od bitúnku a pod.), ktorý udáva záruku mäsa. |
Tovar, ktorý je predmetom VO/RD a bude môcť byť taktiež dodávaný (podľa požiadaviek verejného obstarávateľa/objednávateľa) aj jednotlivo, t.j. nie v celých baleniach. Predmet VO/RD môže, podľa potreby VO/RD, byť taktiež nakupovaný aj priamo verejným obstarávateľom/objednávateľom v sídle dodávateľa |
Súčasťou dodávky bude dodací list s cenami v súlade so špecifikáciou jednotkových cien. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronickú platformu/elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP/ET“) a ostatnými podmienkami a požiadavkami uvedenýmiv tomto VO a v tejto RD. |
V prípade, ak dodávateľ poruší zásadu čerstvosti a kvality dodaného tovaru, objednávateľ tento nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie rámcovej dohody. |
Tovar bude dodávaný na základe požiadaviek objednávateľa, ktoré budú spresnené v špecifikácii s uvedením druhu a množstva tovaru. Táto špecifikácia bude dodávateľovi zasielaná emailom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy a musí byť 1. akostnej triedy. Dodávateľ bude všetky plnenia tejto RD vykonávať v súlade s príslušnými právnymi predpismi a štandardmi kvality uplatňujúcimi sa v danej oblasti. |
Objednávateľ sa zaväzuje objednaný tovar prevziať, prevzatie potvrdiť na dodacom liste a zaplatiť kúpnu cenu. Nebezpečenstvo škody na dodanom tovare prechádza na objednávateľa prevzatím dodaného tovaru. Tovar je prevzatý momentom potvrdenia príslušného dodacieho listu. |
Dodávateľ je povinný v rámci čerstvosti a kvality tovaru umožniť objednávateľovi na požiadanie nahliadnuť do dokladov identifikujúcich čerstvosť mäsa a to do potvrdzujúcich dokladov, že mäso je maximálne jedenásť dni od porážky na bitúnku, resp. doložiť kópiu takýchto dokladov. |
V prípade ak hovädzie mäso na dodacom liste alebo na inom liste, ktorý bude súčasťou dodacieho listu, okrem iných povinných údajov nebude obsahovať referenčné číslo, krajinu, kde bolo zviera narodené, chované a zabité bude to objednávateľ považovať za hrubé porušenie rámcovej dohody. V prípade ak bravčové mäso na dodacom liste alebo na inom liste, ktorý bude súčasťou dodacieho listu, okrem iných povinných údajov nebude obsahovať kód dávky, krajinu, kde bolo zviera narodené, chované a zabité bude to objednávateľ považovať za hrubé porušenie RD. |
Každá zmena RD musí byť po dohode zmluvných strán uskutočnená len na základe dodatku k rámcovej dohode. Cena, ktorá bude predmetom rámcovej dohody, t.z. aj tzv. vysúťažená cena (aj jednotková cena) týmto nebude dotknutá. |
Dodávateľ bez meškania písomne informuje objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje plnenie jeho povinností vyplývajúcej mu z tejto rámcovej dohody, a ktorá má vplyv na termín plnenia rámcovej dohody. |
Cena, ktorá bude predmetom Rámcovej dohody, t.z. aj tzv. vysúťažená cena sa môže meniť a to len v prípade zmeny cien na trhu z predmetným tovarom a len v súlade so ZVO. Takáto zmena môže byť uskutočnená len na základe dodatku k rámcovej dohode. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako i normami a požiadavkami predpisov Európskej únie pre potraviny. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodávaný tovar bude zodpovedať zákonu číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov a vyhláškam v súlade s Potravinovým kódexom SR. |
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok RD a konkrétnej objednávky, ktorý je spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane a tovar má vady, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar so zjavnými vadami. Prípadné skryté vady alebo zjavné vady dodaného tovaru nezistené pri preberaní tovaru, objednávateľ písomne oznámi dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia záručnej doby - záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch tovaru alebo pri nebalenom tovare na dodacom liste. |
Všetky oprávnené reklamácie budú riešené priamo medzi dodávateľom a objednávateľom. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. |
Ak objednávateľ zistí zjavné vady pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť, t.j. neprevziať a to v takom množstve a rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje, tým, že si voči dodávateľovi uplatní reklamáciu ihneď i s odôvodnením. |
Objednávateľ má nárok na dodanie chýbajúcej časti alebo chýbajúceho množstva tovaru, na dodanie náhradného tovaru a to najneskôr do 30 minút od zistenia tejto skutočnosti a neprevzatia pôvodnej dodávky tovaru. |
Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád zjavných a vád akosti ihneď. Reklamáciu skrytých vád tovaru je dodávateľ povinný vysporiadať do 5 hodín od času prijatia reklamácie. Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, znamená to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie. |
V ostatných prípadoch, neupravených touto RD, sa budú zmluvné strany riadiť ustanoveniami § 422 a nasl. Obchodného zákonníka, ktoré upravujú nároky zo zodpovednosti za vady tovaru. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, čerstvosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného v objednávke, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Objednávateľ odmietne prevziať tovar aj v prípade ak mäso a mäsové výrobky budú javiť znaky po rozmrazení alebo zmrazení, budú s obsahom vody, objednávateľ identifikuje cudzí zápach, mastné a krvavé častí. V prípade ak dodávateľ poruší zásadu čerstvosti a kvality dodaného tovaru, objednávateľ tento nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie RD. |
Pri porušení jednotlivej zmluvnej povinnosti dodávateľa dodať predmet plnenia v dohodnutom termíne, na dohodnuté miesto, v požadovanej kvalite a za dohodnutú cenu, je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- Eur za každé jedno porušenie. To platí aj v prípade nedodania alebo oneskoreného dodania dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie alebo na užívanie tovaru, alebo iných dokladov, ktoré je predávajúci povinný predložiť kupujúcemu podľa tejto zmluvy. |
V prípade omeškania objednávateľa s uhradením faktúry je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti dodať tovar alebo doklady podľa rámcovej dohody. Zmluvné strany prehlasujú, že výška zmluvnej pokuty je primeraná, je v súlade so zásadami poctivého obchodného styku a bola dohodnutá s prihliadnutím na význam zabezpečovaných povinností. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu omeškaním dodávateľa vznikla. Zodpovednosť za škodu sa bude riadiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Pre účely tejto RD sa škodou rozumejú aj náklady objednávateľa na zabezpečenie rovnakého alebo porovnateľného tovaru u iného dodávateľa v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu objednávateľa ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu. |
Dodávateľ môže objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (čo je v súlade s OPEP/ET). Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPEP/ET. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. |
Dodávateľ musí objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ak bude mať dodávateľ cenníkovú cenu nižšiu, ako je jednotková cena v tejto Rámcovej dohode (v špecifikácii, ktorá je prílohou Rámcovej dohody a ktorá je neoddeliteľnou súčasťou Rámcovej dohody). Zvýšenie jednotkovej ceny nie je možné. |
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia RD dodávateľ predloží platné potvrdenie príslušného správneho orgánu, že vozidla zodpovedajú predpisom o prevoze potravín. Ak dodávateľ nedisponuje takýmito vozidlami, môže v súlade s § 34 ZVO na preukázanie tejto technickej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby. V takom prípade musí dodávateľ verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti (napr. Zmluvu s inou osobou). |
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia RD dodávateľ predloží úradné overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Ak dodávateľ nedisponuje takýmto potvrdením, môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby. V takom prípade musí dodávateľ verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti (napr. Zmluvu s inou osobou). |
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia RD dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení bitúnku. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi doklad potvrdzujúci splnenie podmienky systému manažérstva kvality podľa § 35 ZVO a preukázať jej splnenie doloženým dokladom potvrdzujúcim zabezpečenie kvality, t.z. zavedený systém HACCP (tu stačí len prvá alebo iné strany, z ktorých je zrejme, že HCCP je zavedené a tu zároveň môže byť len potvrdenie alebo záznam z kontroly a pod. od nezávislej inštitúcie, že HCCP je zavedené). |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade ak mäso začne dodávať z iného bitúnku ako deklaroval v súťaži (verejné obstarávanie) / v tejto RD (doklad o schválení prevádzkárne ako bitúnok) oznámi túto skutočnosť objednávateľovi v lehote do 5 pracovných dní. Predloží objednávateľovi Úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok, vydané príslušným úradom, od ktorého bude dodávať mäso. |
Tovar, ktorý je v špecifikácii napísaný, ako konkrétna značka, môže byť nahradený aj inou značkou - ekvivalentom minimálne v rovnakej špecifikácii a charakteristike. Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodavateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky RD, resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za porušenie svojej povinnosť podľa RD podstatným spôsobom. Pri porušenie svojej povinnosť podľa RD podstatným spôsobom dodávateľom bude ojednávateľ postupovať v súlade s čl. XVIII. UKONČENIE ZMLUVY, ods. 18.2. a 18.2. a) 2. časti VZM OPEP. |
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa. |
Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
5 671,00 kg
32 530,00
29 566,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2023 10:52
07.09.2023 12:00
07.09.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.09.2023 08:30 - Vstupná ponuka | 32 529,89 | € | Cena s DPH |
07.09.2023 07:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 494,52 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.