• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2023 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2023 09:50

Detail zákazky Z20239451

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2023 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2023 09:50

Základné údaje

Z20239451

OF-276579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8289511

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

35975946

Disig, a.s.

Galvaniho 17/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie servisnej podpory pre DELL komponenty

Predĺženie servisnej podpory pre DELL komponenty

  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie servisnej podpory pre DELL komponenty
Funkcia
Všetky zariadenia typu "storage" musia mať zabezpečenú službu "KEEP YOUR HARD DRIVE" počas platnosti supportu.
Support komponentov DELL v trvaní 12 mesiacov (1 rok)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - Servis tag C3ZYJN1 (Start date: 25/06/2023 End date: 24/06/2024) ks 1
2) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - Servis tag H2ZYJN1 (Start Date: 25/06/2023 End Date: 24/06/2024) ks 1
3) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - Servis tag 5CBXGX2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
4) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - Servis tag 2CBXGX2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
5) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - Servis tag FLXVNK2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
6) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - servis tag JNFC9Z2 (Start date: 02/12/2023 End date: 01/12/2024) ks 1
7) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - servis tag JQXD9Z2 (Start date: 02/12/2023 End date: 01/12/2024) ks 1
8) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - servis tag 6LRKPK2 (Start date: 02/12/2023 End date: 01/12/2024) ks 1
9) ProSupport Next Business Day Onsite Service Variable - servis tag 64RNBX2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
10) Custom Other Services, Reinstatement Fee,Enterprise,Technician,Quantity 1 - servis tag 8NTY7P1 (Start date: 08/06/2023 End date: 07/06/2024) ks 1
11) Post Standard Support and Next Business Day On-Site Service After Problem Diagnosis Reinstate - servis tag 8NTY7P1 (Start date: 08/06/2023 End date: 29/10/2024) ks 1
12) X1026 Post Standard Support and Next Business Day On-Site Service After Problem Diagnosis Reinstate - servis tag 30CSNK2 (Start date: 08/06/2023 End date: 01/06/2024) ks 1
13) Post Standard Support and Next Business Day On-Site Service After Problem Diagnosis Variable - servis tag 4TMZWC2 (Start date: 02/07/2023 End date: 01/07/2024) ks 1
14) Post Standard Support and Next Business Day On-Site Service After Problem Diagnosis Reinstate - servis tag 3CBXGX2 (Start date: 08/06/2023 End date: 04/06/2024) ks 1
15) Post Standard Support and Next Business Day On-Site Service After Problem Diagnosis Reinstate - servis tag 1CBXGX2 (Start date: 08/06/2023 End date: 04/06/2024) ks 1
16) Post Standard Support and Next Business Day On-Site Service After Problem Diagnosis Variable - servis tag 15RWNK2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
17) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - servis tag 5H5XGX2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
18) 1Y Keep Your Hard Drive For Enterprise - servis tag 5H5XGX2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
19) 1Yr ProSupport for Software, Storage Optimization Bundle License - servis tag 6H5XGX2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
20) 1Y Keep Your Hard Drive For Enterprise - servis tag 6H5XGX2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
21) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - Servis tag 6PXVNK2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
22) 1Yr ProSupport Plus and Next Business Day On-Site Service - servis tag DRGCZG2 (Start date: 02/07/2023End date: 01/07/2024) ks 1
23) ProSupport Next Business Day Onsite Service Variable - servis tag 6JQNBX2 (Start date: 05/06/2023End date: 04/06/2024) ks 1
24) ProSupport Next Business Day Onsite Service Variable - servis tag 5JQNBX2 (Start date: 05/06/2023End date: 04/06/2024) ks 1
25) ProSupport Next Business Day Onsite Service Variable - servis tag HKQNBX2 (Start date: 29/06/2023 End date: 28/06/2024) ks 1
26) ProSupport Next Business Day Onsite Service Variable - servis tag 9LQNBX2 (Start date: 29/06/2023End date: 28/06/2024) ks 1
27) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - servis tag J9SB9Z2 (Start date: 02/12/2023End date: 01/12/2024) ks 1
28) 1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service - servis tag JPBC9Z2 (Start date: 02/12/2023End date: 01/12/2024) ks 1
29) UNITY 600 Support renewal + encolusres - servis tag CKM00192300010 (Start date: 30-07-2023End date: 29-07-2024) ks 1
30) DS-6505 Support renewal - servis tag BRCCCD1906Q016 (Start date: 31-10-2023 End date: 30-10-2024) ks 1
31) 1Y Keep Your Hard Drive For Enterprise - servis tag 6H5XGX2 (Start date: 29-06-2023 End date: 28-06-2024) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva").
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak.
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych produktov/služieb spoločnosti DELL, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí byť zabezpečená kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plneniami osobitných úloh objednávateľa.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb.
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky:
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory) a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Pri plnení tejto Zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu.
Dodávateľ podpisom tejto Zmluvy zároveň vyhlasuje, že:
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania,
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy,
c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania,
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy,
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia,
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu Zmluvy s objednávateľom.
Dodávateľ sa podpisom tejto Zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto Zmluvy.
V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto Zmluvy,
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom,
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu.
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto Zmluvy.
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo  plnením tejto Zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti
s porušením tejto protikorupčnej doložky.
V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol.
V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
Dodávateľ (vrátane jeho zamestnancov alebo subdodávateľov) sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvie na základe plnenia tejto Zmluvy alebo zo Zmluvy vyplývajúcich; predmetná povinnosť trvá aj po ukončení platnosti a účinnosti Zmluvy. V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá v tejto súvislosti vznikla objednávateľovi.
Práva a povinnosti Zmluvných strán bližšie neupravené v tejto Zmluve sa riadia príslušnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, a to najmä ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike.
Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

02.10.2023 09:00

1,00 celá zákazka

126 313,36

105 261,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.09.2023 08:34

08.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 583
 26
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2023 08:42 - Vstupná ponuka 126 312,00 € Cena s DPH
07.09.2023 19:57 - Najvýhodnejšia ponuka 126 310,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS