• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2023 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2023 09:50

Detail zákazky Z20239425

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2023 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2023 09:50

Základné údaje

Z20239425

OF-277674

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8284118

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54613825

ASIST TECH s.r.o.

Kollárova 4329/85, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny a zdravotnícky nábytok

laboratórny stôl, vozík, stoličky

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový vozík, nosnosť 500 kg
Funkcia
Stolový vozík na bezpečný prevoz meradiel pred a po kalibrácii na Úseku metrológie. Akreditované kalibračné skúšky sú kontrolované Slovenskou národnou akreditačnou službou (SNAS).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový vozík, nosnosť 500 kg ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis na prevoz meradiel, police z MDF dosiek zasadené do kovového rámu, štyri kolesá s valivými guľôčkovými ložiskami
Technické parametre Celková dĺžka 1 190 mm, Celková šírka 600 mm, Nosnosť 500 kg, Počet políc 2, Kolesá 2 pevné a 2 otočné s brzdou
 2. Laboratórna stolička
Funkcia
Laboratórne stoličky potrebné k bezpečnému a presnému výkonu akreditovaných rozborov a skúšok PHM na Úseku kontroly kvality. Tieto akreditované skúšky sú kontrolované Slovenskou národnou akreditačnou službou (SNAS).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laboratórna stolička ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis laboratórna stolička pojazdná, čalúnené kruhové sedadlo alebo polypropylén, naklápacie operadlo výškovo nastaviteľné, výškovo nastaviteľné. sedadlo od 440 do 570 mm, kruhová opierka pre nohy
Technické parametre Výška individuálne nastaviteľná, Lakťové operadlá  - nie, Nosnosť 110 – 150 kg, Kolieska uspôsobené na tvrdý povrch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia je Žilina.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (DPH, balné, poštovné a pod.).
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení prvej akostnej triedy.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu vrátane fotografií ponúkaného tovaru a podrobný rozpočet predmetu zákazky. Až po odsúhlasení ponúkaného tovaru objednávateľom môže nastať plnenie zmluvy.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou. Na faktúre uviesť aj adresu miesta plnenia, faktúru zaslať len do miesta plnenia.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Zákonná záruka na celý súbor tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

11.09.2023 07:00 — 20.10.2023 13:00

1,00 súbor jednotiek

3 548,00

2 956,00

Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu vrátane fotografií ponúkaného tovaru a podrobný rozpočet predmetu zákazky. Až po odsúhlasení ponúkaného tovaru objednávateľom môže nastať plnenie zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.08.2023 11:44

07.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2023 17:01 - Vstupná ponuka 3 540,00 € Cena s DPH
05.09.2023 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka 3 534,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS