30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
54613825
ASIST TECH s.r.o.
Kollárova 4329/85, Martin, 03601, SVK
Laboratórny a zdravotnícky nábytok
laboratórny stôl, vozík, stoličky
Tovar, Služba
1. Stolový vozík, nosnosť 500 kg
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolový vozík na bezpečný prevoz meradiel pred a po kalibrácii na Úseku metrológie. Akreditované kalibračné skúšky sú kontrolované Slovenskou národnou akreditačnou službou (SNAS). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolový vozík, nosnosť 500 kg | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis | na prevoz meradiel, police z MDF dosiek zasadené do kovového rámu, štyri kolesá s valivými guľôčkovými ložiskami |
Technické parametre | Celková dĺžka 1 190 mm, Celková šírka 600 mm, Nosnosť 500 kg, Počet políc 2, Kolesá 2 pevné a 2 otočné s brzdou |
2. Laboratórna stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Laboratórne stoličky potrebné k bezpečnému a presnému výkonu akreditovaných rozborov a skúšok PHM na Úseku kontroly kvality. Tieto akreditované skúšky sú kontrolované Slovenskou národnou akreditačnou službou (SNAS). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laboratórna stolička | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis | laboratórna stolička pojazdná, čalúnené kruhové sedadlo alebo polypropylén, naklápacie operadlo výškovo nastaviteľné, výškovo nastaviteľné. sedadlo od 440 do 570 mm, kruhová opierka pre nohy |
Technické parametre | Výška individuálne nastaviteľná, Lakťové operadlá - nie, Nosnosť 110 – 150 kg, Kolieska uspôsobené na tvrdý povrch |
Názov |
Miestom plnenia je Žilina. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (DPH, balné, poštovné a pod.). |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení prvej akostnej triedy. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu vrátane fotografií ponúkaného tovaru a podrobný rozpočet predmetu zákazky. Až po odsúhlasení ponúkaného tovaru objednávateľom môže nastať plnenie zmluvy. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou. Na faktúre uviesť aj adresu miesta plnenia, faktúru zaslať len do miesta plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa. |
Zákonná záruka na celý súbor tovaru. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
11.09.2023 07:00 — 20.10.2023 13:00
1,00 súbor jednotiek
3 548,00
2 956,00
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu vrátane fotografií ponúkaného tovaru a podrobný rozpočet predmetu zákazky. Až po odsúhlasení ponúkaného tovaru objednávateľom môže nastať plnenie zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.08.2023 11:44
07.09.2023 09:00
07.09.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2023 17:01 - Vstupná ponuka | 3 540,00 | € | Cena s DPH |
05.09.2023 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 534,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: