• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2023 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2023 08:55

Detail zákazky Z20239400

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2023 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2023 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2023 08:55

Základné údaje

Z20239400

OF-275072

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8278987

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

00602175

TIMED, s.r.o.

Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Neinvazívny hemodynamický monitor

monitor, hemodynamický monitor, neinvazívny hemodynamický monitor

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 33195100-4 - Monitory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Neinvazívny hemodynamický monitor
Funkcia
Hemodynamický monitor s príslušenstvom slúži pre neinvazívne monitorovanie krvného tlaku a hemodynamických parametrov, ktoré sa realizuje cez prsty pacienta. Zariadenie zaisťuje neinvazívnu charakteristiku arteriálnej cirkulácie a jej variabilitu v jednotlivých tepoch v jednotkách tlaku a prietoku a vypočítava rôzne hemodynamické parametre odvodené od týchto tlakových a prietokových signálov. Pletyzmografické meranie krvného tlaku bude súčasťou vyšetrenia na sklopnom stole.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Neinvazívny hemodynamický monitor ks 1
uhlopriečka dotykovej farebnej obrazovky cm 60
merateľný rozsah arteriálne - SYS mmHg 40 250
merateľný rozsah oscilometricky - SYS mmHg 25 280
merateľný rozsah arteriálne - DIA mmHg 30 210
merateľný rozsah oscilometricky - DIA mmHg 10 220
merateľný rozsah arteriálne - MAP mmHg 35 230
merateľný rozsah oscilometricky - MAP mmHg 15 260
merateľný rozsah arteriálne - TK krivka mmHg 0 300
merateľný rozsah arteriálne - TEP mmHg 30 200
merateľný rozsah hemodynamiky - CO mmHg 0 20
merateľný rozsah hemodynamiky - CI mmHg 0 10
merateľný rozsah hemodynamiky - SV mmHg 0 300
merateľný rozsah hemodynamiky - SI mmHg 0 150
merateľný rozsah hemodynamiky - SVR mmHg 0 5000
merateľný rozsah hemodynamiky - SVRI mmHg 0 9999
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hemodynamický prenosný monitor pre neinvazívne meranie C.O. áno
transportný vozík pre ľahký prenos medzi pacientami áno
dvojitý senzor fixovaný na dvoch prstoch v troch veľkostiach áno
životnosť senzora 150 hod. áno
EKG - 12 zvodov, bezdrôtové, pripojiteľné cez Bluetooth so svetelnou kontrolou pripojenia áno
Základný monitoring a výpočet parametrov u nameraných údajov, pri neinvazívnom meraní C.O.:minimálne: CO, CI, SV, SI, SVR, SVRI, SYS, DIA, TK, MAP, TEP áno
Požaduje sa grafická interpretácia nameraných a vypočítaných hodnôt pre rýchle vyhodnotenie užívateľom áno
Požaduje sa prepojiteľnosť hemodynamického monitora s monitormi vitálnych funkcií minimálne 5 renomovaných výrobcov áno
Rozhrania monitora: LAN, USB, porty pre moduly áno
Možnost pripojenia Wifi, Bluetooth, Lan áno
Splňujúci bezpečnostné štandardy a nariadenia EN 60601-1, EN 60601-1-2, EN 80601-2-30 áno
Údržba a dezinfekcia bežne dostupnými dezinfekčnými pomôckami áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti prvkov príslušenstva a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu.
3. Požaduje sa záručná lehota na v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa prevzatia zariadení.
4. Nástup servisného technika do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 48 hod. od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska.
5. Odborná údržba, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
11. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
12. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
13. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

08.09.2023 09:00 — 16.11.2023 15:00

1,00 celok

57 264,74

57 264,74

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.08.2023 09:14

06.09.2023 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2023 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2023 14:40 - Vstupná ponuka 57 264,74 € Cena bez DPH
04.09.2023 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 57 264,74 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS