00316792
Mesto Martin
Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK
50909142
POZANA MEAT s.r.o
Pribinova 176, Zvolen, 96001, SVK
Zabezpečenie dodávok mäsových výrobkov pre kuchyňu
mäsové výrobky, bravčová masť, údeniny
Tovar, Služba
1. Mäso a mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávok dodávok mäsových výrobkov do kuchyne. Predmetom obstarávania je pravidelné zabezpečovanie dodávok mäsových výrobkov na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovacieho zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Klobása bravčová, čerstvá, údená, podiel mäsa min. 80%, obsah soli nižší ako 4,0g/100g výrobku | kg | 100 | ||
Klobása bravčová, gazdovská, čerstvá, údená, domáca, podiel mäsa min. 80%, obsah soli nižší ako 4,0g/100g výrobku | kg | 200 | ||
Bravčová pečeň, chladená, čerstvá, voľná, bledoružovej farby | kg | 300 | ||
Párky, čerstvé, obyčajné, podiel mäsa min. 85%, voľné | kg | 200 | ||
Slanina, bravčová, údená, domáca, bez kože, voľná, bez pitnej vody, | kg | 100 | ||
Gazdovská slanina, bravčová, údená, domáca, bez kože, voľná, podiel mäsa min. 85%, bez pitnej vody, s arómou udiarenského dymu | kg | 150 | ||
Šunková saláma, čerstvá, min. podiel mäsa 80%, voľná | kg | 200 | ||
Šunka dusená, čerstvá, podiel mäsa min. 85% | kg | 100 | ||
Diétna saláma, chladená, voľná | kg | 100 | ||
Jaternice, 200 g, voľné | kg | 250 | ||
Údená krkovička, bez mastných časti, čerstvá, bez kosti, bez kože, voľná, opracovaná | kg | 400 | ||
Údené bravčové koleno zadné, voľné, opracované | kg | 150 | ||
Údené bravčové rebrá, nevykostené, voľné | kg | 100 | ||
Bravčová masť (balenie v 5 kg plastových vedierkach) | kg | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mäso a mäsové výrobky | dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre alebo na obale mäsa neuplynula viac ako 1/3 |
Mäsové výrobky | nesmú obsahovať konzervačné látky, zahusťovadlá viažuce na seba vodu, múku, škrob, ktoré pri procese výroby mäsových výrobkov nie sú schválené Štátnou potravinovou a veterinárnou správou SR |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania do 24 hodín po objednávke. |
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP. |
Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 06:00 hod. nasledujúceho dňa. |
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. |
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách. |
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou. |
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú. |
Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, počínajúc dňom 11.09.2023 resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve resp. nájomcu uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP. |
Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
Škultétyho 15, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
11.09.2023 00:00 — 11.09.2024 23:59
1,00 súbor
15 000,00
12 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2023 08:55
05.09.2023 09:00
05.09.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2023 14:13 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
04.09.2023 14:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 999,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: