• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 10:15

Detail zákazky Z20239299

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 10:15

Základné údaje

Z20239299

OF-277731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8266475

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17328934

PRO-DIVE s.r.o

Dulovo nám. 12 , Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a servis potápačských prístrojov a zariadení

Oprava, servis, potápačský prístroj, potápačské zariadenie

  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a servis potápačských prístrojov a zariadení
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava a servis potápačských prístrojov a zariadení objednávateľa v množstvách uvedených v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika ks 9
ATX 40 DIN APEKS - pľúcna automatika ks 9
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska ks 9
FABER 15l - 200 BAR PS-04 - tlaková nádova ks 3
FABER 2x 10l - 300 BAR PS-04 - tlaková nádoba ks 3
ZODIAC 15l - 300 BAR PS-04 - tlaková nádoba ks 3
Suchý oblek BARE ks 2
Kompenzátor vztlaku ks 2
Kompresor vzduchový - elektrický, typ: BAUER MARINER 320 E ks 1
Kompresor vzduchový - spaľovací motor, typ: BAUER OCEANUS - B ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika 9x servis a výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov ("servisný kit") v rámci 5-ročnej prehliadky, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
ATX 40 DIN APEKS - pľúcna automatika 9x servis a výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov ("servisný kit") v rámci 5-ročnej prehliadky, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska Servis a výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov ("servisný kit") v rámci 5-ročnej prehliadky s výmenou LP hadice, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
FABER 15l - 200 BAR PS-04 - tlaková nádoba 3x oprava (podľa potreby výmena) ventilu s dvoma vývodmi, vystavenie záznamu revíznej správy do prevádzkovej dokumentácie
FABER 2x 10l - 300 BAR PS-04 - tlaková nádoba 1x oprava/výmena  stredového mostíka MANIFOLD, 3x výmena skruží, vystavenie záznamu revíznej správy do prevádzkovej dokumentácie
ZODIAC 15l - 300 BAR PS-04 - tlaková nádoba 3x oprava (podľa potreby výmena) ventilu, vystavenie záznamu revíznej správy do prevádzkovej dokumentácie
Suchý oblek BARE 2x výmena hlavného zipsu, 2x výmena manžiet (krčná a 2ks rukávová)
Kompenzátor vztlaku 2x výmena duše a 2x oprava/výmena inflátoru
Kompresor vzduchový - elektrický, typ: BAUER MARINER 320 E periodická prehliadka a skúška vysokotlakového zariadenia v rozsahu 4-ročného intervalu stanoveného výrobcom zariadenia, vypracovanie revíznych správ, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie
Kompresor vzduchový - spaľovací motor, typ: BAUER OCEANUS - B periodická prehliadka a skúška vysokotlakového zariadenia v rozsahu 4-ročného intervalu stanoveného výrobcom zariadenia, vypracovanie revíznych správ, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave alebo revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie a vystaviť revízne správy.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred.
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.09.2023 07:59 — 30.11.2023 07:59

1,00 celý predmet zákazky

12 500,00

10 804,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.08.2023 08:08

04.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 359
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2023 08:38 - Vstupná ponuka 12 499,99 € Cena s DPH
28.08.2023 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 12 499,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS