30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17328934
PRO-DIVE s.r.o
Dulovo nám. 12 , Bratislava, 82108, SVK
Opravy a servis potápačských prístrojov a zariadení
Oprava, servis, potápačský prístroj, potápačské zariadenie
Služba
1. Opravy a servis potápačských prístrojov a zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava a servis potápačských prístrojov a zariadení objednávateľa v množstvách uvedených v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika | ks | 9 | ||
ATX 40 DIN APEKS - pľúcna automatika | ks | 9 | ||
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska | ks | 9 | ||
FABER 15l - 200 BAR PS-04 - tlaková nádova | ks | 3 | ||
FABER 2x 10l - 300 BAR PS-04 - tlaková nádoba | ks | 3 | ||
ZODIAC 15l - 300 BAR PS-04 - tlaková nádoba | ks | 3 | ||
Suchý oblek BARE | ks | 2 | ||
Kompenzátor vztlaku | ks | 2 | ||
Kompresor vzduchový - elektrický, typ: BAUER MARINER 320 E | ks | 1 | ||
Kompresor vzduchový - spaľovací motor, typ: BAUER OCEANUS - B | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika | 9x servis a výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov ("servisný kit") v rámci 5-ročnej prehliadky, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
ATX 40 DIN APEKS - pľúcna automatika | 9x servis a výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov ("servisný kit") v rámci 5-ročnej prehliadky, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska | Servis a výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov ("servisný kit") v rámci 5-ročnej prehliadky s výmenou LP hadice, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
FABER 15l - 200 BAR PS-04 - tlaková nádoba | 3x oprava (podľa potreby výmena) ventilu s dvoma vývodmi, vystavenie záznamu revíznej správy do prevádzkovej dokumentácie |
FABER 2x 10l - 300 BAR PS-04 - tlaková nádoba | 1x oprava/výmena stredového mostíka MANIFOLD, 3x výmena skruží, vystavenie záznamu revíznej správy do prevádzkovej dokumentácie |
ZODIAC 15l - 300 BAR PS-04 - tlaková nádoba | 3x oprava (podľa potreby výmena) ventilu, vystavenie záznamu revíznej správy do prevádzkovej dokumentácie |
Suchý oblek BARE | 2x výmena hlavného zipsu, 2x výmena manžiet (krčná a 2ks rukávová) |
Kompenzátor vztlaku | 2x výmena duše a 2x oprava/výmena inflátoru |
Kompresor vzduchový - elektrický, typ: BAUER MARINER 320 E | periodická prehliadka a skúška vysokotlakového zariadenia v rozsahu 4-ročného intervalu stanoveného výrobcom zariadenia, vypracovanie revíznych správ, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie |
Kompresor vzduchový - spaľovací motor, typ: BAUER OCEANUS - B | periodická prehliadka a skúška vysokotlakového zariadenia v rozsahu 4-ročného intervalu stanoveného výrobcom zariadenia, vypracovanie revíznych správ, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave alebo revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie a vystaviť revízne správy. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred. |
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
18.09.2023 07:59 — 30.11.2023 07:59
1,00 celý predmet zákazky
12 500,00
10 804,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2023 08:08
04.09.2023 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2023 08:38 - Vstupná ponuka | 12 499,99 | € | Cena s DPH |
28.08.2023 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 499,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: