30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
54903360
AZ-Lines s. r. o.
Farská 50, Nitra, 94901, SVK
Nepravidelná preprava - prenájom autobusov a mikrobusov s vodičom
preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus, mikrobus, prenájom autobusov a mikrobusov s vodičom
Služba
1. Nepravidelná preprava osôb autobusom, mikrobusom
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava z východiskového bodu do miesta určenia a späť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preprava do 49 osôb tam a späť spolu do 100 km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou | ks | 1 | ||
Preprava do 30 osôb tam a späť spolu do 100 km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou | ks | 1 | ||
Preprava do 20 osôb tam a späť spolu do 100 km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou | ks | 1 | ||
urPreprava do 16 osôb tam a späť spolu do 100 km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou | ks | 1 | ||
Preprava do 49 osôb tam a späť spolu nad 100 km za každý prejdený km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou | ks | 1 | ||
Preprava do 30 osôb tam a späť spolu nad 100 km za každý prejdený km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou | ks | 1 | ||
Preprava do 20 osôb tam a späť spolu nad 100 km za každý prejdený km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou | ks | 1 | ||
Preprava do 16 osôb tam a späť spolu nad 100 km za každý prejdený km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou | ks | 1 | ||
Stojné pri preprave do 49 osôb za každú začatú hodinu (max. 12 hod.) | ks | 1 | ||
Stojné pri preprave do 30 osôb za každú začatú hodinu (max. 12 hod.) | ks | 1 | ||
Stojné pri preprave do 20 osôb za každú začatú hodinu (max. 12 hod.) | ks | 1 | ||
Stojné pri preprave do 16 osôb za každú začatú hodinu (max. 12 hod.) | ks | 1 | ||
Preplatenie ubytovania obsluhe vozidla v prípade potreby prenocovania počas poskytovania služby (eur/noc) | ks | 1 | ||
Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy | eur | - | - |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Posledná položka "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" | Ide o prepravu, ktorá vyplynie v závislosti od požiadaviek Objednávateľa počas trvania zmluvy a ktoré Objednávateľ nevedel špecifikovať vopred v čase prípravy verejného obstarávania. |
Posledná položka "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" | Na uvedenú položku Objednávateľ určil celkovú sumu 2000,00 € s DPH, to znamená, že Dodávateľ po obdržaní objednávky na konkrétnu prepravu spracuje podrobný rozpočet zákazky - rozpíše sumu |
Posledná položka "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" | za poskytovanú službu po trasách tam a späť bez DPH aj s DPH, kalkuláciu kilometrov (ich nacenenie v prípade prepravy nad 100 km). K tomu naviac všetky položky, ktoré budú účtované v rámci |
Posledná položka "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" | poskytovania služby a v poslednej položke "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" bude rátať so sumou 2000,00 € s DPH. |
Všetky sumy ktoré žiada Objednávateľ predložiť Dodávateľom v bodoch 1. - 13. v podrobnom rozpočte zákazky budú uvedené v eurách s DPH aj bez DPH. | |
Všetky sedadlá autobusu sú vybavené bezpečnostným pásom | |
Vybavenie autobusu klimatizáciou |
Názov |
Preprava bude zabezpečovaná spravidla v pracovných dňoch, výnimočne aj cez víkendy v období od uzavretia zmluvy do 30. 11. 2023 |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy zašle podrobný rozpis cien s DPH aj bez DPH. |
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov. |
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb. |
V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov. |
Dodávateľ pristaví vozidlo na vopred dohodnutom mieste s požadovanou kapacitou miest minimálne 15 minút pred plánovaným časom odchodu. |
Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady. Za jednu jazdu sa považuje cesta tam a späť. |
Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu. Každá preprava bude realizovaná na základe samostatných písomných objednávok Objednávateľa. |
Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný bezodkladne doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky Objednávateľom. |
Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude podľa potrieb Objednávateľa, najneskôr však 7 kalendárnych dní pred realizáciou požadovanej prepravy. |
Prípadné zmeny v objednávke (napr. v čase pristavenia autobusu, v trase a pod.) nahlási Objednávateľ najneskôr jeden pracovný deň vopred. |
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení každej jazdy samostatne. Objednávateľ zálohy neposkytuje. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, Objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry. |
Faktúra bude predložená Objednávateľovi po vykonaní jazdy najneskôr do 15 pracovných dní a bude obsahovať náležitosti v súlade so zákonom o DPH. Splatnosť faktúry bude 30 dní a bude obsahovať názov trasy z východiskového bodu do miesta určenia a späť, rozpísané množstvo prejdených kilometrov počas cesty tam a späť, naviac sumy jednotlivých položiek účtovaných Objednávateľovi za poskytnutie služby v rámci uzatvorenej zmluvy rozpísaných bez DPH a s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na špecifikáciu trasy tam a späť v jednotlivých objednávkach v závislosti od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Požiadavky na Dodávateľa môžu byť zadávané len do vyčerpania sumy uvedenej v zmluve. V prípade vyčerpania sumy uvedenej v zmluve takúto požiadavku nerealizovať. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v rámci uzatvorenej zmluvy nevyužiť Dodávateľom služby všetkých položiek obsiahnutých v technických vlastnostiach, keďže Objednávateľ bude využívať služby Dodávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy podľa potrieb a rozsahu do výšky 2000 eur s DPH na základe vlastného rozhodnutia. |
Dodávateľ zabezpečí ubytovanie pre obsluhu vozidla v prípade potreby vyplývajúcej z požiadavky na prepravu od Objednávateľa v maximálnej sume špecifikovanej v technických vlastnostiach (bod 13.). V prípade vyčerpania sumy uvedenej v zmluve takúto požiadavku nerealizovať. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
Navrhované cenové ponuky budú vyjadrené v mene EUR (€) a vyjadrené (zaokrúhlené) s presnosťou na 2 desatinné miesta. |
Komunikácia sa uskutočňuje písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. |
Doručované dokumenty v ponuke musia byť vyhotovené v štátnom jazyku – slovenský jazyk. Ak je čokoľvek podľa predchádzajúcej vety vyhotovené v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
07.09.2023 05:00 — 30.11.2023 23:59
1,00 zákazka
2 000,00
910,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2023 08:32
04.09.2023 10:00
04.09.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2023 15:47 - Vstupná ponuka | 1 977,60 | € | Cena s DPH |
28.08.2023 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 977,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: