• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2023 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2023 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2023 09:20

Detail zákazky Z20239284

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.08.2023 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2023 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2023 09:20

Základné údaje

Z20239284

OF-277798

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8278975

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup drogistického materiálu pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky

čistiace prostriedky, utierky, vône

  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39224310-4 - WC kefy
  • 39811100-1 - Osviežovač vzduchu
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drogistický materiál, čistiace prostriedky
Funkcia
Prostriedky na čistenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia na odpad 1150x1350mm,60mic,5ks/rolka rolka 2
Vrecia na odpad 780x1050mm,40mic,10ks/rolka rolka 50
Vrecia na odpad zaťahovacie 640x700mm,15mic,20ks/rolka rolka 100
Handra na podlahu 50x60cm,netkaná biela,60%Ba,15%Pes,25%Vss ks 10
Zmeták s rúčkou, plastový ks 2
Lopatka s metličkou, plastová, malá ks 2
Vedro okrúhle s výlevkou ,plastové ,objem 10litrov ks 2
Koncentrovaný prípravok na umývanie riadu, objem 900ml ks 30
Švédska utierka univerzálna 40x40cm ks 10
Švédska utierka univerzálna 30x30cm ks 10
Tablety do pisoáru, proti tvorbe usadenín, s vôňou ,objem 1,5 kg ks 2
Tekutý čistiaci prášok na nečistoty v kuchyni ,s vôňou citróna, objem 500ml ks 24
Hustý gél na WC odstraňujúci mastnotu ,zažratú špinu ,ničí baktérie, 750ml ks 50
Gél na čistenie sifónov ,objem 750ml ks 10
Špongia na riad tvarovaná s drôtenkou, 5ks/bal bal 25
Prostriedok na umývanie okien a skla s rozprašovačom, s alkoholom,500ml ks 12
Krém na ruky harmanček ,100ml ks 10
Odstraňovač prachu v spreji s antistatickým účinkom na nábytok, objem 250ml ks 12
Náhrada k mopu Ultramax Vileda,36x14cm ks 6
Vrecká do vysávača Philips S-BAG,4ks/bal bal 10
Osviežovač vzduchu v spreji, citrón, vanilka, Objem 300ml ks 24
Vodeodolné čižmy ,zvršok PVC,podrážka PVC,podšívka textil,veľkosť 41 ks 1
Vodeodolné čižmy,zvršok PVC,podrážka PVC,podšívka textil,veľkosť 48 ks 1
Jednorazový ochranný overal s elastickou kapucňou ,zapínanie na zips, XXL ks 20
Jednorazový PE návlek na obuv ,rozmer 15x41cm,balenie 100ks bal 1
Jednorazový ochranný overal s elastickou kapucňou ,zapínanie na zips, XL ks 20
Sprejová vôňa do dávkovačov P+L Systems, 3000 dávok ,citrón ,vanilka ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade, že sa jednotlivé položky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, značku alebo typ môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalent. Ekvivalent - požadované výrobky musia spĺňať minimálne parametre určené obchodným názvom výrobku a podľa špecifikácie, ktorú uviedol objednávateľ.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nesplnenie niektorej z časti funkcie, technických vlastností alebo osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi.
Požaduje sa dodanie tovaru v lehote 10 pracovných dní po ukončení EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

20.09.2023 10:00

1,00 ako celok podľa opisného formuláru

2 426,40

2 022,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.08.2023 08:20

06.09.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2023 09:24 - Vstupná ponuka 2 426,40 € Cena s DPH
06.09.2023 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka 2 424,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS