• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2023 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 10:05

Detail zákazky Z20239275

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2023 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 10:05

Základné údaje

Z20239275

OF-277913

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8266435

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stoličky

stolička, kreslo, vybavenie interiéru, kancelársky nábytok

  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školská stolička
Funkcia
Slúži na sedenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská stolička: ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Školská stolička – kovová konštrukcia z rúrkového profilu Ø 22 mm lakovaná práškovými farbami, nohy stoličky sú ukončené plastovými koncovkami. Sedák a opierka sú vyrobené zo 7-vrstvovej celobukovej tvarovanej preglejky, povrchovo upravenej kvalitnými polyuretánovými lakmi. Sedáky a opierky sú prinitované ku konštrukcii oceľovými nitmi priemeru 5 mm. Stoličky sú stohovateľné, konštrukčne riešené tak, aby sa na nich nedalo húpať – predlžuje sa životnosť stoličky. Farba kovovej konštrukcie komaxit – RAL9006 hliníkovobiela. Školská stolička č. 6 - výška sedáka 460 mm. Danej špecifikácie vyhovuje napr.: Školská stolička Klasik č. 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. O doručení je potrebné minimálne 48 h vopred telefonicky alebo emailom informovať kontaktnú osobu Objednávateľa.
V prípade ak sa Dodávateľov návrh líši od Objednávateľom navrhovanej vhodnej špecifikácie, požaduje sa predložiť tento návrh na schválenie objednávateľovi na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužitý, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, originál zabalený, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom - verejným obstarávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Záruka min. 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Fakulta elektrotechniky a informačných technológií, Katedra multimédií a informačno-komunikačných technológií, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.09.2023 08:00 — 29.09.2023 14:00

1,00 celok

940,00

940,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.08.2023 12:32

04.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2023 12:38 - Vstupná ponuka 940,00 € Cena bez DPH
30.08.2023 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 919,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS