• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2023 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2023 10:35

Detail zákazky Z20239262

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2023 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2023 10:35

Základné údaje

Z20239262

OF-277880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8261337

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35843136

OfficeLand, s.r.o.

Mierová ulica 183 , Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové tyče, plechy, fólie a profily

oceľové profily, plechy, tyče, stĺpiky

  • 44172000-6 - Plechy (stavebné)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44170000-2 - Dosky, plechy, pásy a fólie súvisiace so stavebnými materiálmi
  • 34928200-0 - Ploty
  • 34928220-6 - Súčasti oplotenia
  • 44212220-7 - Pylóny, stĺpy, koly
  • 44334000-0 - Profily
  • 44331000-9 - Tyče
  • 44330000-2 - Tyče, prúty, drôty a profily používané v stavebníctve

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozinkovaný vlnitý plech
Funkcia
Pozinkovaný vlnitý plech vhodný pre oblasť výstavby, renovácií, strechy aj ako obklady. Kotvenie sa vykonáva pomocou samorezných skrutiek v spodnej vlne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plech - množstvo ks 36
šírka plechu (celková) cm 110
šírka plechu (užitočná) cm 105
výška plechu cm 200
hrúbka plechu mm 0,4
výška profilu mm 18
hmotnosť na m² kg 3,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba (sivá) pozink, 225 g/m²
profil vlna
 2. plotový stĺpik D48mm Zn 2500mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stĺpik - množstvo ks 20
výška mm 2500
priemer mm 48
hrúbka steny mm 1,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrchová úprava zinok
stĺpik dodávaný s čiapočkou
 3. Tyč plochá valcovaná 30mm x 5mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pásovina - množstvo ks 20
dĺžka profilu m 3
šírka profilu mm 30
hrúbka profilu mm 5
hmotnosť kg 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tyč plná, plochá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj dodací list. Tovar bude dodaný jednorazovo
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

06.09.2023 09:23 — 20.09.2023 09:23

1,00 zákazka

1 200,45

1 000,38

Zaslať mailom špecifikáciu tovaru s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.08.2023 09:24

31.08.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 496
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2023 16:11 - Vstupná ponuka 1 200,45 € Cena s DPH
31.08.2023 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS