• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2023 17:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2023 16:50

Detail zákazky Z20239245

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2023 17:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2023 16:50

Základné údaje

Z20239245

OF-277818

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8330558

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31643761

MICRONIX spol. s r.o.

Jegorovova 14036/37, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácia kontrolno-meracej techniky

kalibrácia

  • 50433000-9 - Kalibrovanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácia a oprava multifunkčného meracieho prístroja
Funkcia
Vykonanie kalibrácie, opravy nefunkčného vyhodnocovania výsledku merania a vystavenie kalibračného certifikátu na zariadení - multifunkčný merací prístroj METREL MI 3100 SE EurotestEASI
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
METREL MI 3100 SE EurotestEASI, v.č.: 15480147 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasťou dodania služby: kalibračný certifikát
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ zabezpečí dodanie a prevzatie zariadení v rámci SR vlastnými prostriedkami.
Kalibráciu a opravu zariadenia môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia.
Dodávateľ vystaví kalibračný certifikát o vykonaní kalibrácie.
Dodávateľ odovzdá skalibrované a opravené zariadenie na základe kalibračného listu alebo servisného protokolu. Kalibračný list alebo servisný protokol musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie a prevzatie s otlačkom pečiatky odovzdávajúceho a preberajúceho.
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní kalibrácie a opravy do prevádzkovej dokumentácie.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy. Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ na vykonanú službu - kalibráciu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ulica (11.brigáda VzS Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

21.09.2023 07:00 — 31.10.2023 16:00

1,00 položky OF

294,00

245,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2023 17:21

19.09.2023 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2023 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2023 15:57 - Vstupná ponuka 294,00 € Cena s DPH
13.09.2023 15:57 - Najvýhodnejšia ponuka 294,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS