42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
53314832
CNCteam, s.r.o.
Kasárenská 1504/51, Senica, 90501, SVK
Stolové a nástenné kalendáre
stolový kalendár, nástenný kalendár, kalendár
Tovar, Služba
1. Stolový kalendár Slovensko 2024
|
|
---|---|
Funkcia |
organizovanie času, stretnutí, činností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Formát | mm | 297x138 | ||
Rozsah: 28 listov + 1 list obálka (obálka - vlastný návrh) | ks | 28+1 | ||
Náklad | ks | 10 000 | ||
Balenie: 20 ks do krabice/balíka | ks | 20 ks do krabice |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Väzba | variošpirála, biela, presah pozadia 30 mm |
Vnútro | reprint, 4+4, rozsah 28 listov, 90 g/m2 natier. Papier Garda matt |
Obálka | reprint, 4+4, 115g/m2, natieraný lesklý papier, obyčajný strojový lak |
Lepenka | 4+0, 400g/m2 Hansaboard GD2, s potlačou loga a nápisu |
2. Nástenný kalendár 2024
|
|
---|---|
Funkcia |
upomienkový predmet rôznym domácim a zahraničným partnerom v rámci pracovných stretnutí a rokovaní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Formát - A3 na výšku | mm | A3 | ||
Rozsah listov | ks | 13 | ||
Náklad | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vlastná grafika | tematika kynológie |
Gramáž | 170g NM |
Farebnosť | 4/0 |
Podložka | podložka s presahom 5 cm, 500g lepenka bielo/biela, potlač 4/0 |
Väzba | biela variošpirála s háčikom na zavesenie, v hlave o dĺžke 297 mm |
Názov |
1.3.1 Platobné podmienky |
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia. |
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo. |
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.3.2 Ostatné dojednania |
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: Mierová 23, 815 11 Bratislava, v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 14:30 hod. |
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred. |
1.3.2.5 Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy podklady nevyhnutné na vyhotovenie kalendára - grafické podklady a do nasledujúcich 3 pracovných dní dodávateľ písomne potvrdí správnosť a úplnosť zaslaných podkladov. |
1.3.2.6 Pred samotnou tlačou Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zaslanie grafických návrhov na písomné odsúhlasenie. |
Mierová 23, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
25.09.2023 10:00 — 31.10.2023 14:00
10 300,00 kus
20 044,80
16 704,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2023 14:05
11.09.2023 11:00
11.09.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2023 13:26 - Vstupná ponuka | 20 040,00 | € | Cena s DPH |
04.09.2023 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: