00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
31698336
BRANTNER Slovakia s.r.o.
Pestovateľská 2, Bratislava, 82104, SVK
Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu
kontajner, odvoz, likvidácia, odpad
Služba
|
1. Prenájom kontajnerov a odvoz - likvidácia odpadu.
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. počet kontajnerov 30 m3 : | ks | 30 | ||
| 2. druh odpadu: zmiešaný odpad | tona | 110 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - pristavenie kontajnerov, odvoz a ekologická likvidácia odpadu | |
| - druh odpadu : zmiešaný odpad cca 100t, železo 5t |
| Názov |
| 1. V cene poskytovanej služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnerov, s ich pristavením, odvozom naložených kontajnerov a likvidáciou odpadu. |
| 2. Objednávateľ požaduje pristavenie kontajnerov najneskôr do 3 (slovom: troch) pracovných dní od predloženia objednávky Dodávateľovi. Predpokladaná doba prenájmu kontajnera na cca 5 (slovom: päť) dní. Plynulé pristavovanie kontajnerov a ich odvoz v ucelenom časovom období podľa dohody Objednávateľa s Dodávateľom, v čase od cca 7:00 hod. do 16:00 hod. |
| 3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do troch (3) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, s rozpisom: - ceny prenájmu jedného kontajnera za deň, - ceny za odvoz a likvidáciu jednotlivého druhu odpadu, - ceny za prenájom bagra a auta s lyžicou. |
| 4. Termín požadovaného pristavenia kontajnerov a nakládky bude spresnený v objednávke, vystavenej na základe tejto Rámcovej dohody. |
| 5. Dodávateľ vykoná obhliadku miesta plnenia po uzavretí Rámcovej dohody. |
| 6. Dodávateľ musí mať oprávnenie na poskytovanie služby nakladania s odpadmi. |
| 7. Dodávateľ vystaví faktúru po splnení predmetu na základe každej objednávky, vystavenej v súlade s touto Rámcovou dohodou. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať o.i. aj číslo Rámcovej dohody, číslo príslušnej objednávky a meno kontaktnej osoby Objednávateľa. |
| 8. Prílohu k faktúre bude tvoriť vážny lístok za každý odvoz a likvidáciu odpadu. |
| 9. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie maximálne 12 mesiacov. |
| 10. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená. |
Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
2,00 položka
24 120,00
20 100,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2023 10:44
05.09.2023 14:00
05.09.2023 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.08.2023 11:55 - Vstupná ponuka | 24 120,00 | € | Cena s DPH |
| 05.09.2023 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 114,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: