• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2023 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2023 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2023 16:05

Detail zákazky Z20239208

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2023 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2023 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2023 16:05

Základné údaje

Z20239208

OF-277724

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8273275

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK

Dodávateľ

31698336

BRANTNER Slovakia s.r.o.

Pestovateľská 2, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu

kontajner, odvoz, likvidácia, odpad

  • 63111000-0 - Manipulácia s kontajnermi
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom kontajnerov a odvoz - likvidácia odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. počet kontajnerov 30 m3 : ks 30
2. druh odpadu: zmiešaný odpad tona 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- pristavenie kontajnerov, odvoz a ekologická likvidácia odpadu
- druh odpadu : zmiešaný odpad cca 100t, železo 5t
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V cene poskytovanej služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnerov, s ich pristavením, odvozom naložených kontajnerov a likvidáciou odpadu.
2. Objednávateľ požaduje pristavenie kontajnerov najneskôr do 3 (slovom: troch) pracovných dní od predloženia objednávky Dodávateľovi. Predpokladaná doba prenájmu kontajnera na cca 5 (slovom: päť) dní. Plynulé pristavovanie kontajnerov a ich odvoz v ucelenom časovom období podľa dohody Objednávateľa s Dodávateľom, v čase od cca 7:00 hod. do 16:00 hod.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do troch (3) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, s rozpisom: - ceny prenájmu jedného kontajnera za deň, - ceny za odvoz a likvidáciu jednotlivého druhu odpadu, - ceny za prenájom bagra a auta s lyžicou.
4. Termín požadovaného pristavenia kontajnerov a nakládky bude spresnený v objednávke, vystavenej   na základe tejto Rámcovej dohody.
5. Dodávateľ vykoná obhliadku miesta plnenia po uzavretí Rámcovej dohody.
6. Dodávateľ musí mať oprávnenie na poskytovanie služby nakladania s odpadmi.
7. Dodávateľ vystaví faktúru po splnení predmetu na základe každej objednávky, vystavenej v súlade s touto Rámcovou dohodou. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať o.i. aj číslo Rámcovej dohody, číslo príslušnej objednávky a meno kontaktnej osoby Objednávateľa.
8. Prílohu k faktúre bude tvoriť vážny lístok za každý odvoz a likvidáciu odpadu.
9. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie maximálne 12 mesiacov.
10. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

2,00 položka

24 120,00

20 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2023 10:44

05.09.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 518
 57
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2023 11:55 - Vstupná ponuka 24 120,00 € Cena s DPH
05.09.2023 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka 24 114,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS