• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2023 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2023 09:55

Detail zákazky Z20239191

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2023 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2023 09:55

Základné údaje

Z20239191

OF-277810

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8284096

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácia licencie ESET PROTECT Entry on - prem na 24 mesiacov

Antivírusová ochrana, ESET PROTECT Entry On-prem

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia licencie ESET PROTECT Entry on - prem na 24 mesiacov
Funkcia
Rozšírenie licencie ESET PROTECT Entry On-prem z licencie pre 825 zariadení na licenciu ESET PROTECT Entry on - prem pre 880 zariadení s platnosťou na obdobie 2 roky od 24. septembra 2023 do 23. septembra 2025
Ochrana PC a mobilných zariadení voči vírusom, malware, spywaru, phishingu, botnetu, spamu a nepovolenému prístupu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Doba platnosti licencie ESET PROTECT Entry On-prem mesiac 24
Počet stolových a prenosných počítačov, mobilných zariadení kus 880
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ESET PROTECT Entry On-prem pre Windows 7, 8, 10, 11;  2012, 2016, 2019, 2022 Server, iOS, Android
Súčasné verejné ID licencie 33C-CBT-2VF
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla pre aktualizáciu.
Do ceny obstarávanej softvérovej licencie vo všeobecnosti musia byť zahrnuté celkové náklady (TCO):
a) Náklady na nákup alebo zapožičanie licencie (do nákladov na nákup alebo zapožičanie licencie sa požaduje uviesť aj všetky licencie pre používanie kompletného riešenia bez ohľadu na akékoľvek už existujúce licencie vo vlastníctve verejného obstarávateľa)
b) Náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný).
c) Náklady na (nevyhnutný) upgrade softvéru (do nákladov na nevyhnutný upgrade softvéru sa započítavajú aj náklady na upgrade všetkého softvéru nutného k plnej funkčnosti obstarávaného softvéru).
d) Náklady na školenie používateľov a správcov (ak sú potrebné).
e) Náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru.
Presne zadefinovaný termín na implementáciu daného riešenia (ak už nie je naimplementované) - implementácia najneskôr 1 deň pred platnosťou antivírusovej ochrany.
Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase od 8.00 do 18.30 hod.
Povinnosť preukázať zamestnávanie aspoň jednej osoby s platnou technickou certifikáciou výrobcu daného ponúkaného AV riešenia do 24 hod. od účinnosti zmluvy.
Samotné antivírusové riešenie/t.j. samotná aplikácia musí byť dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku.
Ostatné požiadavky:
- poskytnutie zľavy pre zdravotníctvo
- úhrada rozdelená na dve splátky:
prvá splátka - 1/2 z celkovej ceny bez DPH po dodávke a implementácií antivírusovej ochrany
druhá splátka - 1/2 z celkovej ceny bez DPH dva mesiace od prvej splátky.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie akejkoľvek definovanej špecifikácie a požiadavky.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni poskytnutia služby (t. j. 1. faktúru do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k dodávke a implementácii antivírusovej ochrany a 2. faktúru do piateho pracovného dňa nasledujúceho po mesiaci, v ktorom uplynula lehota 2 mesiacov od vystavenia prvej faktúry).
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- kupujúceho. Rovnakým spôsobom predávajúci pohľadávku voči kupujúcemu nezabezpečí ručením treťou osobou. Písomný súhlas kupujúceho s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.09.2023 00:00 — 23.09.2025 23:59

1,00 celok

8 000,00

8 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.08.2023 08:15

07.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2023 01:22 - Vstupná ponuka 7 990,00 € Cena bez DPH
05.09.2023 11:45 - Najvýhodnejšia ponuka 7 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS