• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2023 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2023 10:35

Detail zákazky Z20239182

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2023 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2023 10:35

Základné údaje

Z20239182

OF-277804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8254459

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompatibilný optický valec Brother

valec, spotrebný materiál

  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompatibilný optický valec Brother
Funkcia
Kompatibilný optický valec Brother Dr-243CL
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompatibilný optický valec Brother Dr-243CL ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pre tlačiareň  Brother DCP-L3550CDW
Objednávateľ požaduje predložiť len valec od výrobcu kancelárskej a výpočtovej techniky, t.j. valec Brother Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmetom zákazky je dodanie kompatibilných, alebo alternatívnych náplní.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa neporušené, nepoškodené.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použitý (prázdny) valec z miesta určeného objednávateľom, na základe telefonického dohovoru.
Toto prevzatie sa pri odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia č.310/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia o odpadoch.
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) valcov. Dodávateľ predloží doklad: Súhlas na nakladanie, prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 v zmysle zákona o odpadoch číslo 223/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov.
V prípade, že dodávateľ zabezpečuje dopravu a likvidáciu nebezpečného odpadu kat. č. 08 03 17 cez tretiu stranu: je potrebné doložiť zmluvu s treťou stranou a Súhlas na prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 v zmysle zákona o odpadoch číslo 223/2001 Z.z.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľom.
Objednávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.09.2023 08:27

1,00 ks

16,50

16,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.08.2023 08:28

30.08.2023 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2023 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 53
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2023 08:36 - Vstupná ponuka 16,50 € Cena bez DPH
29.08.2023 18:46 - Najvýhodnejšia ponuka 16,48 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS