00738301
Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier, kancelárske potreby, papier na fotokopírovanie, papier na písanie, papier do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
- hustota papiera | g/m2 | 80 | ||
- počet listov v balíku | ks | 500 | ||
- počet balíkov papiera | ks | 215 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- cena zahŕňa | dovoz |
- formát | A4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávka tovaru v pracovných dňoch od 8-14 hod. |
Osoba dodávajúca tovar je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho. |
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s distribúciou tovaru do miesta dodania (napr. dovoz, balné, prípadné náklady na vybavenie reklamácie a pod.). |
Navrhovaná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná cena bude vyjadrená v eurách, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ znáša všetku zodpovednosť za chyby tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy tovaru a jeho dodávky na miesto plnenia (pozn. podľa Občianskeho aj obchodného zákonníka je predávajúci zodpovedný za vadu veci/tovaru až do okamihu riadneho prevzatia tovaru na mieste plnenia-keď si kupujúci tovar prevezme a skontroluje). |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky (osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky). Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle Obchodných podmienok el. platformy (ďalej len "VZP OPEP") odstúpiť od Zmluvy. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak najnižšia ponuka bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo strany jeho nadriadeného orgánu. |
Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.09.2023 09:06 — 04.12.2023 09:06
1,00 celok
1 056,00
880,00
požadujem vlastný návrh plnenia
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2023 09:08
31.08.2023 08:21
31.08.2023 08:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2023 09:47 - Vstupná ponuka | 980,40 | € | Cena s DPH |
31.08.2023 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 947,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: