• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 09:50

Detail zákazky Z20239168

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 09:50

Základné údaje

Z20239168

OF-276027

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8266389

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

44857187

CORA GASTRO s.r.o.

Štefánikova 5867/74, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál na vybavenie stravovacej prevádzky - naberačky, obracačky

naberačky, obracačky

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Naberačka standard 10/0,25 l
Funkcia
Naberačka vhodná do stravovacej prevádzky, spĺňajúca HCCP, materiál antikóra, ( prípadne vhodné označenie objemu na rúčke naberačky)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Naberačka standard 10/0,25 l ks 12
Dĺžka rúčky cm 25 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál antikóra
Spĺňajúce HCCP áno
 2. Naberačka standard 11/0,33 l
Funkcia
Naberačka vhodná do stravovacej prevádzky, spĺňajúca HCCP, materiál antikóra,  ( prípadne vhodné označenie objemu na rúčke naberačky)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Naberačka standard 11/0,33 l ks 12
Dĺžka rúčky cm 25 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál antikóra
Spĺňajúce HCCP áno
 3. Naberačka standard 9/0,20 l
Funkcia
Naberačka vhodná do stravovacej prevádzky, spĺňajúca HCCP, materiál antikóra,  ( prípadne vhodné označenie objemu na rúčke naberačky)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Naberačka standard 9/0,20 l ks 12
Dĺžka rúčky cm 25 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál antikóra
Spĺňajúce HCCP áno
 4. Obracačka pracovná časť 7x25 cm
Funkcia
Obracačka vhodná do stravovacej prevádzky, spĺňajúca HCCP, materiál kombinovaný antikóra / rúčka drevo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Naberačka standard 9/0,20 l ks 8
Dĺžka rúčky cm 12 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál antikóra
Rúčka drevo
Spĺňajúce HCCP áno
 5. Obracačka pracovná časť 7,5x14,5 cm
Funkcia
Obracačka vhodná do stravovacej prevádzky, spĺňajúca HCCP, materiál kombinovaný antikóra / rúčka drevo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Naberačka standard 9/0,20 l ks 8
Dĺžka rúčky cm 12 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál antikóra
Rúčka drevo
Spĺňajúce HCCP áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodiny - dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

07.09.2023 08:00 — 29.09.2023 14:00

54,00 ks

448,80

374,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2023 13:47

04.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2023 12:51 - Vstupná ponuka 445,06 € Cena s DPH
04.09.2023 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 444,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS