• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2023 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2023 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2023 14:10

Detail zákazky Z20239163

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2023 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2023 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2023 14:10

Základné údaje

Z20239163

OF-277755

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8254448

Objednávateľ

00598411

Ústav merania SAV,v.v.i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Intel NUC 13 Pro Desk Edition Mini PC

Intel NUC 13 Pro Desk Edition Mini PC

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika a príslušenstvo
Funkcia
Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre potreby objednávateľa za účelom obnovy jej stavu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Intel NUC 13 Pro Desk Edition Mini PC (NUC13ANHi7 32GB+2TB) alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Intel NUC, NUC 13 Mini PC Desktop, Core i7-1360P Processor, 18MB L3 Cache, 32GB RAM, 2TB PCIe SSD, Windows 11 Pro Desktop Computer Mini PC, Intel® Iris™ Xe Graphics | Thunderbolt 4 | Wi-Fi 6E | BT5.3.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 15:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred.
Dodávateľ je povinný tovar dodať jednorazovo, tovar je nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), doposiaľ nepoužitý tovar,  v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou-dodacím listom, servisnou dokumentáciou a záručnými listami, návodom na obsluhu v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku,  musí sa jednať o originálny tovar - Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie  zmluvných podmienok.
Zariadenia budú dodané s platnými softvérovými licenciami
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami podľa zákona č.264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v platnom znení.
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy originál alebo úradne overenú kópiu aktuálne platného certifikátu, týkajúceho sa obchodného partnerstva s výrobcom ponúkaných zariadení.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: položkovitý rozpočet vychádzajúci z celkovej ceny plnenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, rozpis položiek s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie ponúkaných tovarov, t.j. uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru a technických parametrov ponúkaných tovarov,rozpis ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH pre jednotlivé položky predmetu plnenia.
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s rovnakými parametrami, a to na náklady dodávateľa.
Na tovar sa požaduje bezplatný záručný servis 36 mesiacov s reakciou nasledujúci pracovný deň (NBD),  s výnimkou Monitorov 29", kde sa požaduje záruka 24 mesiacov. Typ záruky PRO SupportT on-Site Next Business Day.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

11.09.2023 13:18 — 14.09.2023 13:18

1,00 ks

1 099,00

879,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2023 13:24

30.08.2023 13:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2023 13:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2023 13:58 - Vstupná ponuka 1 099,00 € Cena s DPH
29.08.2023 18:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 098,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS