• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2023 08:50

Detail zákazky Z20239162

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2023 08:50

Základné údaje

Z20239162

OF-277786

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8289455

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

35747692

REPAR - Building Control, s.r.o.

Pluhová 2, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis merania a regulácie, pravidelný servis MaR

servis merania a regulácie, pravidelný servis, MaR

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 38424000-3 - Prístroje na meranie a kontrolu
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje
  • 31642000-8 - Elektrické detekčné prístroje
  • 31210000-1 - Elektrické prístroje na spínanie alebo ochranu elektrických obvodov
  • 39715200-9 - Kúrenie
  • 42122000-0 - Čerpadlá
  • 35125100-7 - Snímače
  • 38550000-5 - Merače

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis merania a regulácie, pravidelný servis MaR
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania servisných služieb mechanických, softvarových a elektrikárskych prác, na zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na vzduchotechnikách , OST, vyhrievanie dvorcov, CO2 hlásičov. Dané služby vykonávať osobou odbornou spôsobilou na odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení v Ústave na výkon väzby a výkon trestu odňatia slobody v Bratislava.
1. Frekvencia servisu : 2 x ročne
2. Kvalifikovaná údržba, kontrola a nastavenie elektroniky a MaR:
a) kontrola káblového rozvodu a údržba svorkovníc,
b) kontrola regulačných obvodov a kontrola presnosti čidiel,
c) kontrola modulov staníc riadiaceho systému,
d) zálohovanie užívateľského softwaru modulov,
e) diagnostika užívateľského softwaru riadiaceho počítača, zásahy konzultovať výhradne s firmou REPAR,
f) kontrola programu, jeho prípadná obnova,
g) revízie detektorov plynu a CO,
h) vykonávanie drobných softwarových úprav podľa požiadaviek užívateľa.
3. Kontrola a nastavenie CRS:
a) aktualizácia a nastavenie počítača,
b) upgrade vizualizácie licencie Promotic po konzultácii s firmou REPAR,
c) vykonávanie drobných softwarových úprav podľa požiadaviek užívateľa konzultácii s firmou REPAR.
4. Opakovaná odborná prehliadka elektrického zariadenia rozvádzačov MaR.
5. Upgrade vizualizačného pracoviska a pripojenie na GR ZVJS, konzultovať s firmou REPAR:
a) aktualizácie licencie, rozšírenie licencie o klienta pre vzdialene pracovisko a pripojenie na PC k hlavnému energetikovi GRZVJS, konzultovať a riešiť spoločne s firmou REPAR,
6. Vysporiadať sa s autorskými právami firmy REPAR Building Control,
a) všetky zásahy do užívateľských softwarov konzultovať výhradne s firmou REPAR Building Control,
b) vysporiadať sa s duševným vlastníctvom spoločnosti REPAR Building Control bez finančného zásahu ÚVV a ÚVTOS Bratislava,
c) Všetky konzultácie softwarového systému PLC v automatoch riešiť s firmou REPAR Building Control finančne či konzultačne,
d) pripojenie na riadiace stredisko GR ZVJS riešiť s firmou REPAR Building Control,
e)zmeny v riadiacom software a automatoch riešiť výhradne len s firmou REPAR Building Control.
7. Opakované odborne prehliadky elektrických zariadení :                                                                                                                                                                                                                                                                      Rozvádzač DT-UK, Rozvádzač DT-A, Rozvádzač DT-B, Rozvádzač DT-C, Rozvádzač DT-D, Rozvádzač DT-RA, Rozvádzač DT-RB, Rozvádzač DT-CK, Rozvádzač DT-ADMC, Rozvádzač DT-UK3, Rozvádzač DT-AD1, Rozvádzač DT-AD2, Rozvádzač DT-AD3, Rozvádzač DT-OST,
8. Poskytovanie a konzultácie servisných služieb MaR systému po dohode maximálne do 8 hodín.
9. Odstraňovanie porúch a iné neobsiahnuté v pravidelnom servise do 48 hodín.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ poskytne plnenie tejto zmluvy vrátane dopravy (servisného technika, dodávku materiálu a náhradných dielov) na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
I. PREDMET ZMLUVY
1. Predmetom zmluvy je záväzok vykonávateľa vykonávať počas trvania Zmluvy pre objednávateľa nastavovanie, údržbu a opravy zariadení.
2. merania a regulácie (ďalej len „MaR“), umiestnených (namontovaných) v objekte objednávateľa v rozsahu podľa Článku II. Zmluvy, v termíne a cene podľa zmluvy a záväzok objednávateľa vykonané dielo prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu.
3. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytnuté plnenie podľa zmluvy musí spĺňať požiadavky v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov ako aj technických noriem Slovenskej republiky, ktoré sa na plnenie vzťahujú.
II. ROZSAH PLNENIA
1. Servis sa vykonávateľ zaväzuje vykonávať v nasledovnom rozsahu:
a) pravidelný servis MaR, ktorého účelom je dosiahnutie minimalizovania a prevencia výskytu na prevádzkovanom zariadení a to technológiou predpísanou podľa návodu na údržbu a obsluhu prístroja a zariadenia (ďalej len „Pravidelný servis“). Pravidelný servis sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať v rozsahu úkonov pravidelnej servisnej činnosti a zahŕňa následné uvedenie zariadenia do prevádzky a pravidelná prípravu MaR na prechod prevádzkového režimu zariadenia na zimné/letné obdobie.
b) odstránenie porúch a havárií, ktorá nepodlieha záruke, ktorá bola poskytnutá dodávateľom zariadení a následné uvedenie zariadenia do prevádzky podľa požiadaviek objednávateľa (ďalej len „odstránenie porúch).
c) vedenie záznamov o údržbe a opravách strojných zariadení.
2. Servis vykoná zhotoviteľ na zariadeniach objednávateľa: Meranie a regulácia  - prístrojové vybavenie pre MaR, ® rozvody a rozvádzače MaR.
III. TERMÍN SERVISU
1. Vykonávateľ sa zaväzuje pravidelný servis vykovať v pravidelných intervaloch zmluvy, pričom presný čas vykonania pravidelného servisu bude medzi zmluvnými stranami dohodnutý v dostatočnom predstihu tak, aby sa mohol uskutočniť riadne a včas v súlade s návodom na obsluhu a údržbu prístroja alebo odporúčaním vykonávateľa. Objednávateľ berie na vedomie, že vykonávateľ vykoná pravidelný servis v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 15:00.
2. Odstránenie porúch a iné výkony neobsiahnuté v pravidelnom servise sa vykonávateľ zaväzuje vykonať v dohodnutom termíne od obdržania objednávky na túto činnosť zo strany objednávateľa, pričom v tomto čase sa zohľadňuje doba dodania náhradných dielov. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že vykonávateľ nie je v omeškaní do uplynutia primeranej lehoty po dodaní potrebného náhradného dielu alebo iného zariadenia alebo jeho časti potrebného na odstránenie porúch.
Vykonávateľ sa zaväzuje vykonať ohliadku na základe objednávky na odstránenie poruchy najneskôr do 72 hodín od prijatia objednávky a bez zbytočného odkladu po vykonaní ohliadky oznámiť objednávateľovi čas potrebný na dodanie náhradných dielov.
IV. PROTOKOL O VYKONANOM SERVISE
1. O vykonaných činnostiach servisu podľa Článku II ods. 1 písm. a) a b) vykonávateľ vystaví protokol (ďalej len „Protokol“), ktorý nahrádza zápisom do servisnej knihy zariadenia.
2. Protokol alebo zápis obsahuje: a) časový údaj o trvaní servisného zásahu, b) rozsah činnosti (napríklad nastavenie, čistenie, a pod.), c) rozsah opravy, d) súpis súčiastok a materiálu, ktoré boli vymenené, resp. opravené, e) prehlásenie servisného technika o prevádzkyschopnosti zariadenia po oprave. f) Revízny protokol, správu.
V. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
1. Zmluvné strany sa dohodli, že cena pravidelného servisu je za jeden rok trvania Zmluvy. K cene sa pripočíta možná suma pripadajúca na náhradu dopravných nákladov vo výške podľa Článku V ods. 7 zmluvy.
2. Cena za odstraňovanie porúch sa určuje dohodou pre každý prípad jednotlivo na základe cenovej ponuky vykonávateľa, pričom pre servisné výkony platí najmä, nie však výlučne:
a) základná hodinová sadzba za výkon servisného zásahu, uvedenia do prevádzky a prestoj vo výške za jedného pracovníka pri výkone činnosti alebo prestoj v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 16:00 hod,
b) hodinová sadzba zvýšená o 40% oproti základnej sadzbe podľa článku V ods. 2 písm. a) zmluvy za výkon servisného zásahu, uvedenia do prevádzky a prestoj za jedného pracovníka pri výkone činnosti alebo prestoj v pracovných dňoch v čase od 16:00 do 07:00 hod,
c) hodinová sadzba zvýšená o 50% oproti základnej sadzbe podľa článku V ods. 2 písm. a) zmluvy za výkon servisného zásahu, uvedenia do prevádzky a prestoj za jedného pracovníka pri výkone činnosti alebo prestoj v deň pracovného pokoja alebo vo sviatok,
d) sadzba náhrady nákladov na dopravu podľa článku V ods. 7 zmluvy.
3. K cene za odstraňovanie porúch sa pripočíta aj cena spotrebovaného materiálu a potrebných súčiastok a náhradných dielov, ktoré sú nevyhnutné na odstránenie poruchy.
4. K cene vykonávateľ účtuje daň z pridanej hodnoty (DPH) v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov.
5. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za Pravidelný servis polročne a to na základe faktúry vystavenej vykonávateľom po uplynutí každých šiestich mesiacov trvania zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Prílohou faktúry je kópia Protokolu alebo kópia zápisu podľa článku IV. Zmluvy.
6. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za odstránenie porúch na základe faktúry , vykonávateľa ktorá sa vystavuje po príslušnom servisnom zásahu. Prílohou faktúry je kópia protokolu alebo kópia zápisu podľa článku IV. Zmluvy.
7. Vykonávateľ je oprávnený na náhradu nákladov na dopravu vo výške 0 € (EUR) bez DPH za kilometer, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, formou dodatku k zmluve (buď sa dohodnite teraz ale žiadny dodatok a následne upraviť Čl. V bod 1).
8. Faktúra, vystavená vykonávateľom je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a to bezhotovostne na účet vykonávateľa uvedený na faktúre. Za deň splnenia peňažného záväzku objednávateľa sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech vykonávateľa.
9. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru v lehote splatnosti . vykonávateľovi V prípade vrátenia faktúry objednávateľom začína plynúť nová 30 dňová lehota na jej splatnosť odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. Vykonávateľa doručuje faktúru objednávateľovi na adresu sídla objednávateľa.
10. Okamihom zdaniteľného plnenia je vykonanie diela/poskytnutie služby.
VI. SÚČINNOSŤ OBJEDNÁVATEĽA
Objednávateľ je povinný poskytnúť vykonávateľovi potrebnú súčinnosť, najmä:
a) umožniť vstup potrebného počtu pracovníkov zmluvnej strany na pracovisko a pri včasnom ohlásení umožniť im výkon činností podľa zmluvy aj v mimopracovnom čase,
nie však:
b) zabezpečiť osvetlenie pracoviska ako aj bezpečné uloženie osobných zvrškov a pracovných pomôcok na požiadanie vykonávateľa; c) umožniť vjazd a parkovanie servisného vozidla v blízkosti pracoviska po dobu uskutočňovania servisu alebo opravy; d) čo najskôr identifikovať poruchu a zabezpečiť včasné nahlásenie požiadavky na odstránenie porúch a havarijných stavov mailom na adresu: a zároveň telefonicky na č.
1. V prípade úrazu pracovníka vykonávateľa objednávateľ zabezpečí poskytnutie okamžitej lekárskej pomoci a bezodkladne o tom telefonicky alebo e-mailom informuje vykonávateľ.
VII. PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
1. Pokiaľ si niektorá záležitosť počas vykonávania servisu vyžaduje vyjadrenie alebo stanovisko objednávateľa, vykonávateľ ho požiada o vydanie pokynu. Objednávateľ vydá pokyn bezodkladne, najneskôr do 48 hodín v pracovný deň od času, kedy zhotoviteľ o vydanie pokynu požiadal.
2. Ak aj napriek písomnému upozorneniu vykonávateľa na nevhodnosť pokynu objednávateľa bude objednávateľ trvať na jeho dodržaní, vykonávateľ nebude zodpovedný za škodu spôsobenú splnením takéhoto pokynu. Ak objednávateľ neoznámi vykonávateľovi v ním určenej lehote, že trvá na svojom pokyne, má sa za to, že objednávateľ na splnení tohto pokynu trvá.
3. Vykonávateľ vykonáva dielo na svoju zodpovednosť, náklady a na vlastné nebezpečenstvo. Zmluva na základe ktorej vykonávateľ poverí tretiu osobu vykonávaním činnosti podľa zmluvy, sa považuje za zmluvu uzatvorenú s podvykonávateľom
4)Vykonávateľ nie je na uzatvorenie zmluvy s podvykonávateľom povinný získať predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa. Zodpovedá však za jeho výkon v plnom rozsahu.Zmluva s podvykonávateľom(subdodávka) nesmie vytvárať akékoľvek právne vzťahy medzi podzhotoviteľom a objednávateľom.Vykonávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie a nedbanlivosť svojho podzhotoviteľov a ich zamestnancov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie a nedbanlivosť vykonávateľa,jeho zástupcov alebo zamestnancov.Podzhotovitelia musia spĺňať všetky požiadavky ustanovené pre uzavretie zmluvy medzi objednávateľom a vykonávateľa.
VIII. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
1. Záručná doba na výkon (prácu) zrealizovaný formou servisu je 6 mesiacov (ďalej len „záruka“ a začína plynúť odo dňa doručenia protokolu objednávateľovi alebo spísania zápisu podľa článku IV Zmluvy.
2. Ak má servis, resp. časť servisu vadu, objednávateľ vadu písomne oznámi vykonávateľovi (ďalej len „oznámenie vady“).
3. Oznámenie vád vykonávateľ bezodkladne potvrdí objednávateľovi písomnou formou, na adresu sídla objednávateľa.
4. Voľbu nároku, ktorý si objednávateľ vo vzťahu k vade uplatňuje a primeranú lehotu, v ktorej má vykonávateľ poskytnúť zvolené záručné plnenie oznámi objednávateľovi. a) v oznámení vady alebo b) písomne do 3 pracovných dní po zaslaní tohto oznámenia vykonávateľom, prípadne od posúdenia charakteru vady vykonávateľom, ak je k tomuto posúdeniu potrebná súčinnosť vykonávateľa.
IX. DORUČOVANIE
1. Písomnosť podľa zmluvy sa zmluvné strany zaväzujú doručovať poštou vo forme doporučenej listovej zásielky, ak nie je v ďalších bodoch zmluvy dojednané inak. Poštou doručuje zmluvná strana - odosielateľ písomnosti druhej zmluvnej strane - adresátovi na adresu sídla uvedeného v záhlaví zmluvy, resp. adresu písomne oznámenú zmluvnou stranou ako korešpondenčná adresa. Písomnosť sa považuje za doručenú v deň uvedený ako deň doručenia na doručenke alebo v deň, keď písomnosť pošta vrátila odosielateľovi ako nedoručiteľnú zásielku a to bez ohľadu na dôvod, pre ktorý sa ju nepodarilo doručiť.
2. Zmluvné strany sa výslovne dohodli na oprávnení doručovať písomnosť podľa zmluvy i prostredníctvom elektronických prostriedkov - e-mailom, v prípade, ak je to v zmluve výslovne uvedené a doručovanie neznesie odklad (napr. vada, ktorá ovplyvňuje činnosť objednávateľa). Zmluvná strana - odosielateľ zasiela písomnosť elektronicky spolu so žiadosťou o notifikáciu o doručení adresátovi a prečítaní adresátom.
3. Doručovanie písomnosti spôsobmi podľa bodu 1 tohto článku zmluvy môže byť nahradené aj osobným doručením. Písomnosti odovzdané osobne druhej zmluvnej strane - adresátovi sa považujú za doručené v deň ich skutočného odovzdania, ktorý sa vyznačí na doručenej písomnosti alebo na potvrdení o doručení písomnosti spolu s podpisom adresáta písomnosti alebo ak ju adresát bezdôvodne odmietne prevziať, v deň odmietnutia (pričom v prípade pochybnosti sa má za to, že odmietnutie bolo bezdôvodné),
ktorý bude vyznačený na doručenej písomnosti alebo na potvrdení o doručení písomnosti, spolu s podpisom zmluvnej strany - odosielateľa potvrdzujúcim odmietnutie prevzatia písomnosti.
4. Zmluvné strany si bezodkladne navzájom oznámia akúkoľvek zmenu údajov uvedených v záhlaví zmluvy alebo kontaktných údajov.
X. ZMLUVNÉ SANKCIE
1. Vykonávateľ si môže uplatniť v prípade omeškania s plnením peňažných záväzkov objednávateľa úrok z omeškania vo výške 0,05 % z nezaplatenej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
2. Objednávateľ si môže v prípade omeškania s vykonaním servisu uplatniť u vykonávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý aj začatý deň omeškania aj formou vystavenia faktúry splatnej v lehote 30 dní od jej doručenia vykonávateľa.
3. Uplatnením zmluvných pokút podľa tohto článku nie je dotknutý nárok zmluvných strán na náhradu škody v plnej výške.
XI. TRVANIE ZMLUVY
1. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania obidvomi zmluvnými stranami a účinnosť dňa 17.09. 2023 za predpokladu jej predchádzajúceho zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, podľa § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.
2. Zmluva sa uzatvára na dobu od 17.09.2023 do 17.09.2027.
3. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu je možné ukončiť okamžitým odstúpením od zmluvy v prípade podstatného porušenia zmluvy, za ktoré sa popri dôvodoch v zmysle Obchodného zákonníka považuje aj, ak:
3.1 Vykonávateľ: a) opakovane napriek písomnému upozorneniu objednávateľa vykoná servis vadným spôsobom, b) podlieha zákonu č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov a podľa tohto zákona bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu na majetok vykonávateľa alebo bol podaný návrh na povolenie reštrukturalizácie vykonávateľa;
3.2 Objednávateľ: a) nezaplatí cenu za servis v lehote 30 dní po splatnosti faktúry aj napriek predchádzajúcemu písomného upozorneniu vykonávateľa b) poškodzuje dobré meno a oprávnené záujmy , vykonávateľa c) opakovane, napriek písomnému upozorneniu zo strany vykonávateľa poruší povinnosť poskytnúť zhotoviteľovi súčinnosť podľa článku VI Zmluvy.
4. Odstúpenie od zmluvy sa stáva účinným a zmluva zaniká okamihom doručenia písomného odstúpenia od zmluvy druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa považuje za doručené aj okamihom, keď adresát odmietol písomnosť prevziať.
5. Zmluvné strany sa ďalej dohodli, že zmluvu je možné ukončiť aj výpoveďou bez udania dôvodu. Výpovedná doba je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
XII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. Práva a povinnosti výslovne neupravené zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. V prípade, že niektoré z ustanovení zmluvy sa stane neplatným, neúčinným alebo nevykonateľným, zostáva platnosť ostatných ustanovení zmluvy nedotknutá. Ak nastane takáto situácia, zmluvné strany sa písomne dohodnú na riešení, ktoré zachová kontext a účel daného ustanovenia.
2. Zmluvné strany vyhlasujú, že s obsahom zmluvy súhlasia, a že vyjadruje ich slobodnú a vážnu vôľu, ich zmluvná voľnosť nie je obmedzená a na znak súhlasu s obsahom zmluvy túto podpisujú.
3. Osoby, ktoré podpisujú zmluvu vyhlasujú, že sú oprávnené konať v mene zmluvnej strany a zaväzovať zmluvnú stranu svojim podpisom.
4. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu možno zrušiť a meniť písomne, pričom zmeny sa uskutočnia formou písomných dodatkov, podpísaných oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

18.09.2023 08:00 — 17.09.2026 14:00

1,00 celok

21 751,99

18 126,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2023 13:35

08.09.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1268
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2023 05:46 - Vstupná ponuka 21 540,00 € Cena s DPH
08.09.2023 05:46 - Najvýhodnejšia ponuka 21 540,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS