00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
35747692
REPAR - Building Control, s.r.o.
Pluhová 2, Bratislava, 83103, SVK
Servis merania a regulácie, pravidelný servis MaR
servis merania a regulácie, pravidelný servis, MaR
Služba, Tovar
1. Servis merania a regulácie, pravidelný servis MaR
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania servisných služieb mechanických, softvarových a elektrikárskych prác, na zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na vzduchotechnikách , OST, vyhrievanie dvorcov, CO2 hlásičov. Dané služby vykonávať osobou odbornou spôsobilou na odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení v Ústave na výkon väzby a výkon trestu odňatia slobody v Bratislava. |
1. Frekvencia servisu : 2 x ročne |
2. Kvalifikovaná údržba, kontrola a nastavenie elektroniky a MaR: |
a) kontrola káblového rozvodu a údržba svorkovníc, |
b) kontrola regulačných obvodov a kontrola presnosti čidiel, |
c) kontrola modulov staníc riadiaceho systému, |
d) zálohovanie užívateľského softwaru modulov, |
e) diagnostika užívateľského softwaru riadiaceho počítača, zásahy konzultovať výhradne s firmou REPAR, |
f) kontrola programu, jeho prípadná obnova, |
g) revízie detektorov plynu a CO, |
h) vykonávanie drobných softwarových úprav podľa požiadaviek užívateľa. |
3. Kontrola a nastavenie CRS: |
a) aktualizácia a nastavenie počítača, |
b) upgrade vizualizácie licencie Promotic po konzultácii s firmou REPAR, |
c) vykonávanie drobných softwarových úprav podľa požiadaviek užívateľa konzultácii s firmou REPAR. |
4. Opakovaná odborná prehliadka elektrického zariadenia rozvádzačov MaR. |
5. Upgrade vizualizačného pracoviska a pripojenie na GR ZVJS, konzultovať s firmou REPAR: |
a) aktualizácie licencie, rozšírenie licencie o klienta pre vzdialene pracovisko a pripojenie na PC k hlavnému energetikovi GRZVJS, konzultovať a riešiť spoločne s firmou REPAR, |
6. Vysporiadať sa s autorskými právami firmy REPAR Building Control, |
a) všetky zásahy do užívateľských softwarov konzultovať výhradne s firmou REPAR Building Control, |
b) vysporiadať sa s duševným vlastníctvom spoločnosti REPAR Building Control bez finančného zásahu ÚVV a ÚVTOS Bratislava, |
c) Všetky konzultácie softwarového systému PLC v automatoch riešiť s firmou REPAR Building Control finančne či konzultačne, |
d) pripojenie na riadiace stredisko GR ZVJS riešiť s firmou REPAR Building Control, |
e)zmeny v riadiacom software a automatoch riešiť výhradne len s firmou REPAR Building Control. |
7. Opakované odborne prehliadky elektrických zariadení : Rozvádzač DT-UK, Rozvádzač DT-A, Rozvádzač DT-B, Rozvádzač DT-C, Rozvádzač DT-D, Rozvádzač DT-RA, Rozvádzač DT-RB, Rozvádzač DT-CK, Rozvádzač DT-ADMC, Rozvádzač DT-UK3, Rozvádzač DT-AD1, Rozvádzač DT-AD2, Rozvádzač DT-AD3, Rozvádzač DT-OST, |
8. Poskytovanie a konzultácie servisných služieb MaR systému po dohode maximálne do 8 hodín. |
9. Odstraňovanie porúch a iné neobsiahnuté v pravidelnom servise do 48 hodín. |
Názov |
Dodávateľ poskytne plnenie tejto zmluvy vrátane dopravy (servisného technika, dodávku materiálu a náhradných dielov) na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
I. PREDMET ZMLUVY |
1. Predmetom zmluvy je záväzok vykonávateľa vykonávať počas trvania Zmluvy pre objednávateľa nastavovanie, údržbu a opravy zariadení. |
2. merania a regulácie (ďalej len „MaR“), umiestnených (namontovaných) v objekte objednávateľa v rozsahu podľa Článku II. Zmluvy, v termíne a cene podľa zmluvy a záväzok objednávateľa vykonané dielo prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu. |
3. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytnuté plnenie podľa zmluvy musí spĺňať požiadavky v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov ako aj technických noriem Slovenskej republiky, ktoré sa na plnenie vzťahujú. |
II. ROZSAH PLNENIA |
1. Servis sa vykonávateľ zaväzuje vykonávať v nasledovnom rozsahu: |
a) pravidelný servis MaR, ktorého účelom je dosiahnutie minimalizovania a prevencia výskytu na prevádzkovanom zariadení a to technológiou predpísanou podľa návodu na údržbu a obsluhu prístroja a zariadenia (ďalej len „Pravidelný servis“). Pravidelný servis sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať v rozsahu úkonov pravidelnej servisnej činnosti a zahŕňa následné uvedenie zariadenia do prevádzky a pravidelná prípravu MaR na prechod prevádzkového režimu zariadenia na zimné/letné obdobie. |
b) odstránenie porúch a havárií, ktorá nepodlieha záruke, ktorá bola poskytnutá dodávateľom zariadení a následné uvedenie zariadenia do prevádzky podľa požiadaviek objednávateľa (ďalej len „odstránenie porúch). |
c) vedenie záznamov o údržbe a opravách strojných zariadení. |
2. Servis vykoná zhotoviteľ na zariadeniach objednávateľa: Meranie a regulácia - prístrojové vybavenie pre MaR, ® rozvody a rozvádzače MaR. |
III. TERMÍN SERVISU |
1. Vykonávateľ sa zaväzuje pravidelný servis vykovať v pravidelných intervaloch zmluvy, pričom presný čas vykonania pravidelného servisu bude medzi zmluvnými stranami dohodnutý v dostatočnom predstihu tak, aby sa mohol uskutočniť riadne a včas v súlade s návodom na obsluhu a údržbu prístroja alebo odporúčaním vykonávateľa. Objednávateľ berie na vedomie, že vykonávateľ vykoná pravidelný servis v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 15:00. |
2. Odstránenie porúch a iné výkony neobsiahnuté v pravidelnom servise sa vykonávateľ zaväzuje vykonať v dohodnutom termíne od obdržania objednávky na túto činnosť zo strany objednávateľa, pričom v tomto čase sa zohľadňuje doba dodania náhradných dielov. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že vykonávateľ nie je v omeškaní do uplynutia primeranej lehoty po dodaní potrebného náhradného dielu alebo iného zariadenia alebo jeho časti potrebného na odstránenie porúch. |
Vykonávateľ sa zaväzuje vykonať ohliadku na základe objednávky na odstránenie poruchy najneskôr do 72 hodín od prijatia objednávky a bez zbytočného odkladu po vykonaní ohliadky oznámiť objednávateľovi čas potrebný na dodanie náhradných dielov. |
IV. PROTOKOL O VYKONANOM SERVISE |
1. O vykonaných činnostiach servisu podľa Článku II ods. 1 písm. a) a b) vykonávateľ vystaví protokol (ďalej len „Protokol“), ktorý nahrádza zápisom do servisnej knihy zariadenia. |
2. Protokol alebo zápis obsahuje: a) časový údaj o trvaní servisného zásahu, b) rozsah činnosti (napríklad nastavenie, čistenie, a pod.), c) rozsah opravy, d) súpis súčiastok a materiálu, ktoré boli vymenené, resp. opravené, e) prehlásenie servisného technika o prevádzkyschopnosti zariadenia po oprave. f) Revízny protokol, správu. |
V. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že cena pravidelného servisu je za jeden rok trvania Zmluvy. K cene sa pripočíta možná suma pripadajúca na náhradu dopravných nákladov vo výške podľa Článku V ods. 7 zmluvy. |
2. Cena za odstraňovanie porúch sa určuje dohodou pre každý prípad jednotlivo na základe cenovej ponuky vykonávateľa, pričom pre servisné výkony platí najmä, nie však výlučne: |
a) základná hodinová sadzba za výkon servisného zásahu, uvedenia do prevádzky a prestoj vo výške za jedného pracovníka pri výkone činnosti alebo prestoj v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 16:00 hod, |
b) hodinová sadzba zvýšená o 40% oproti základnej sadzbe podľa článku V ods. 2 písm. a) zmluvy za výkon servisného zásahu, uvedenia do prevádzky a prestoj za jedného pracovníka pri výkone činnosti alebo prestoj v pracovných dňoch v čase od 16:00 do 07:00 hod, |
c) hodinová sadzba zvýšená o 50% oproti základnej sadzbe podľa článku V ods. 2 písm. a) zmluvy za výkon servisného zásahu, uvedenia do prevádzky a prestoj za jedného pracovníka pri výkone činnosti alebo prestoj v deň pracovného pokoja alebo vo sviatok, |
d) sadzba náhrady nákladov na dopravu podľa článku V ods. 7 zmluvy. |
3. K cene za odstraňovanie porúch sa pripočíta aj cena spotrebovaného materiálu a potrebných súčiastok a náhradných dielov, ktoré sú nevyhnutné na odstránenie poruchy. |
4. K cene vykonávateľ účtuje daň z pridanej hodnoty (DPH) v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov. |
5. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za Pravidelný servis polročne a to na základe faktúry vystavenej vykonávateľom po uplynutí každých šiestich mesiacov trvania zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Prílohou faktúry je kópia Protokolu alebo kópia zápisu podľa článku IV. Zmluvy. |
6. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za odstránenie porúch na základe faktúry , vykonávateľa ktorá sa vystavuje po príslušnom servisnom zásahu. Prílohou faktúry je kópia protokolu alebo kópia zápisu podľa článku IV. Zmluvy. |
7. Vykonávateľ je oprávnený na náhradu nákladov na dopravu vo výške 0 € (EUR) bez DPH za kilometer, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, formou dodatku k zmluve (buď sa dohodnite teraz ale žiadny dodatok a následne upraviť Čl. V bod 1). |
8. Faktúra, vystavená vykonávateľom je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a to bezhotovostne na účet vykonávateľa uvedený na faktúre. Za deň splnenia peňažného záväzku objednávateľa sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech vykonávateľa. |
9. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru v lehote splatnosti . vykonávateľovi V prípade vrátenia faktúry objednávateľom začína plynúť nová 30 dňová lehota na jej splatnosť odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. Vykonávateľa doručuje faktúru objednávateľovi na adresu sídla objednávateľa. |
10. Okamihom zdaniteľného plnenia je vykonanie diela/poskytnutie služby. |
VI. SÚČINNOSŤ OBJEDNÁVATEĽA |
Objednávateľ je povinný poskytnúť vykonávateľovi potrebnú súčinnosť, najmä: |
a) umožniť vstup potrebného počtu pracovníkov zmluvnej strany na pracovisko a pri včasnom ohlásení umožniť im výkon činností podľa zmluvy aj v mimopracovnom čase, |
nie však: |
b) zabezpečiť osvetlenie pracoviska ako aj bezpečné uloženie osobných zvrškov a pracovných pomôcok na požiadanie vykonávateľa; c) umožniť vjazd a parkovanie servisného vozidla v blízkosti pracoviska po dobu uskutočňovania servisu alebo opravy; d) čo najskôr identifikovať poruchu a zabezpečiť včasné nahlásenie požiadavky na odstránenie porúch a havarijných stavov mailom na adresu: a zároveň telefonicky na č. |
1. V prípade úrazu pracovníka vykonávateľa objednávateľ zabezpečí poskytnutie okamžitej lekárskej pomoci a bezodkladne o tom telefonicky alebo e-mailom informuje vykonávateľ. |
VII. PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
1. Pokiaľ si niektorá záležitosť počas vykonávania servisu vyžaduje vyjadrenie alebo stanovisko objednávateľa, vykonávateľ ho požiada o vydanie pokynu. Objednávateľ vydá pokyn bezodkladne, najneskôr do 48 hodín v pracovný deň od času, kedy zhotoviteľ o vydanie pokynu požiadal. |
2. Ak aj napriek písomnému upozorneniu vykonávateľa na nevhodnosť pokynu objednávateľa bude objednávateľ trvať na jeho dodržaní, vykonávateľ nebude zodpovedný za škodu spôsobenú splnením takéhoto pokynu. Ak objednávateľ neoznámi vykonávateľovi v ním určenej lehote, že trvá na svojom pokyne, má sa za to, že objednávateľ na splnení tohto pokynu trvá. |
3. Vykonávateľ vykonáva dielo na svoju zodpovednosť, náklady a na vlastné nebezpečenstvo. Zmluva na základe ktorej vykonávateľ poverí tretiu osobu vykonávaním činnosti podľa zmluvy, sa považuje za zmluvu uzatvorenú s podvykonávateľom |
4)Vykonávateľ nie je na uzatvorenie zmluvy s podvykonávateľom povinný získať predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa. Zodpovedá však za jeho výkon v plnom rozsahu.Zmluva s podvykonávateľom(subdodávka) nesmie vytvárať akékoľvek právne vzťahy medzi podzhotoviteľom a objednávateľom.Vykonávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie a nedbanlivosť svojho podzhotoviteľov a ich zamestnancov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie a nedbanlivosť vykonávateľa,jeho zástupcov alebo zamestnancov.Podzhotovitelia musia spĺňať všetky požiadavky ustanovené pre uzavretie zmluvy medzi objednávateľom a vykonávateľa. |
VIII. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
1. Záručná doba na výkon (prácu) zrealizovaný formou servisu je 6 mesiacov (ďalej len „záruka“ a začína plynúť odo dňa doručenia protokolu objednávateľovi alebo spísania zápisu podľa článku IV Zmluvy. |
2. Ak má servis, resp. časť servisu vadu, objednávateľ vadu písomne oznámi vykonávateľovi (ďalej len „oznámenie vady“). |
3. Oznámenie vád vykonávateľ bezodkladne potvrdí objednávateľovi písomnou formou, na adresu sídla objednávateľa. |
4. Voľbu nároku, ktorý si objednávateľ vo vzťahu k vade uplatňuje a primeranú lehotu, v ktorej má vykonávateľ poskytnúť zvolené záručné plnenie oznámi objednávateľovi. a) v oznámení vady alebo b) písomne do 3 pracovných dní po zaslaní tohto oznámenia vykonávateľom, prípadne od posúdenia charakteru vady vykonávateľom, ak je k tomuto posúdeniu potrebná súčinnosť vykonávateľa. |
IX. DORUČOVANIE |
1. Písomnosť podľa zmluvy sa zmluvné strany zaväzujú doručovať poštou vo forme doporučenej listovej zásielky, ak nie je v ďalších bodoch zmluvy dojednané inak. Poštou doručuje zmluvná strana - odosielateľ písomnosti druhej zmluvnej strane - adresátovi na adresu sídla uvedeného v záhlaví zmluvy, resp. adresu písomne oznámenú zmluvnou stranou ako korešpondenčná adresa. Písomnosť sa považuje za doručenú v deň uvedený ako deň doručenia na doručenke alebo v deň, keď písomnosť pošta vrátila odosielateľovi ako nedoručiteľnú zásielku a to bez ohľadu na dôvod, pre ktorý sa ju nepodarilo doručiť. |
2. Zmluvné strany sa výslovne dohodli na oprávnení doručovať písomnosť podľa zmluvy i prostredníctvom elektronických prostriedkov - e-mailom, v prípade, ak je to v zmluve výslovne uvedené a doručovanie neznesie odklad (napr. vada, ktorá ovplyvňuje činnosť objednávateľa). Zmluvná strana - odosielateľ zasiela písomnosť elektronicky spolu so žiadosťou o notifikáciu o doručení adresátovi a prečítaní adresátom. |
3. Doručovanie písomnosti spôsobmi podľa bodu 1 tohto článku zmluvy môže byť nahradené aj osobným doručením. Písomnosti odovzdané osobne druhej zmluvnej strane - adresátovi sa považujú za doručené v deň ich skutočného odovzdania, ktorý sa vyznačí na doručenej písomnosti alebo na potvrdení o doručení písomnosti spolu s podpisom adresáta písomnosti alebo ak ju adresát bezdôvodne odmietne prevziať, v deň odmietnutia (pričom v prípade pochybnosti sa má za to, že odmietnutie bolo bezdôvodné), |
ktorý bude vyznačený na doručenej písomnosti alebo na potvrdení o doručení písomnosti, spolu s podpisom zmluvnej strany - odosielateľa potvrdzujúcim odmietnutie prevzatia písomnosti. |
4. Zmluvné strany si bezodkladne navzájom oznámia akúkoľvek zmenu údajov uvedených v záhlaví zmluvy alebo kontaktných údajov. |
X. ZMLUVNÉ SANKCIE |
1. Vykonávateľ si môže uplatniť v prípade omeškania s plnením peňažných záväzkov objednávateľa úrok z omeškania vo výške 0,05 % z nezaplatenej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
2. Objednávateľ si môže v prípade omeškania s vykonaním servisu uplatniť u vykonávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý aj začatý deň omeškania aj formou vystavenia faktúry splatnej v lehote 30 dní od jej doručenia vykonávateľa. |
3. Uplatnením zmluvných pokút podľa tohto článku nie je dotknutý nárok zmluvných strán na náhradu škody v plnej výške. |
XI. TRVANIE ZMLUVY |
1. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania obidvomi zmluvnými stranami a účinnosť dňa 17.09. 2023 za predpokladu jej predchádzajúceho zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, podľa § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. |
2. Zmluva sa uzatvára na dobu od 17.09.2023 do 17.09.2027. |
3. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu je možné ukončiť okamžitým odstúpením od zmluvy v prípade podstatného porušenia zmluvy, za ktoré sa popri dôvodoch v zmysle Obchodného zákonníka považuje aj, ak: |
3.1 Vykonávateľ: a) opakovane napriek písomnému upozorneniu objednávateľa vykoná servis vadným spôsobom, b) podlieha zákonu č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov a podľa tohto zákona bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu na majetok vykonávateľa alebo bol podaný návrh na povolenie reštrukturalizácie vykonávateľa; |
3.2 Objednávateľ: a) nezaplatí cenu za servis v lehote 30 dní po splatnosti faktúry aj napriek predchádzajúcemu písomného upozorneniu vykonávateľa b) poškodzuje dobré meno a oprávnené záujmy , vykonávateľa c) opakovane, napriek písomnému upozorneniu zo strany vykonávateľa poruší povinnosť poskytnúť zhotoviteľovi súčinnosť podľa článku VI Zmluvy. |
4. Odstúpenie od zmluvy sa stáva účinným a zmluva zaniká okamihom doručenia písomného odstúpenia od zmluvy druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa považuje za doručené aj okamihom, keď adresát odmietol písomnosť prevziať. |
5. Zmluvné strany sa ďalej dohodli, že zmluvu je možné ukončiť aj výpoveďou bez udania dôvodu. Výpovedná doba je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
XII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
1. Práva a povinnosti výslovne neupravené zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. V prípade, že niektoré z ustanovení zmluvy sa stane neplatným, neúčinným alebo nevykonateľným, zostáva platnosť ostatných ustanovení zmluvy nedotknutá. Ak nastane takáto situácia, zmluvné strany sa písomne dohodnú na riešení, ktoré zachová kontext a účel daného ustanovenia. |
2. Zmluvné strany vyhlasujú, že s obsahom zmluvy súhlasia, a že vyjadruje ich slobodnú a vážnu vôľu, ich zmluvná voľnosť nie je obmedzená a na znak súhlasu s obsahom zmluvy túto podpisujú. |
3. Osoby, ktoré podpisujú zmluvu vyhlasujú, že sú oprávnené konať v mene zmluvnej strany a zaväzovať zmluvnú stranu svojim podpisom. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu možno zrušiť a meniť písomne, pričom zmeny sa uskutočnia formou písomných dodatkov, podpísaných oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
18.09.2023 08:00 — 17.09.2026 14:00
1,00 celok
21 751,99
18 126,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2023 13:35
08.09.2023 08:00
08.09.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2023 05:46 - Vstupná ponuka | 21 540,00 | € | Cena s DPH |
08.09.2023 05:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 540,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: