• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20239152

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20239152

OF-277528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8261307

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

00602175

TIMED, s.r.o.

Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitor pre cielenú perfúziu – GDP

monitor, mimotelový obeh, cielená perfúzia, akútne zlyhanie obličiek

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Monitor pre cielenú perfúziu pri mimotelovom obehu krvi – 1 ks
Funkcia
Všeobecná špecifikácia predmetu: Určený výrobok (viď §4 Zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu) – zdravotnícka pomôcka (viď článok 2 Nariadenia EP a rady (EÚ) 2017/745 o zdravotníckych pomôckach). Elektricky napájané zariadenie so záložnou batériou, určené na nepretržité meranie a zobrazovanie krvných plynov a ďalších parametrov, keď krv cirkuluje mimo tela v uzavretom systéme.
Funkčná a technická špecifikácia predmetu: Monitor sa používa s vhodne uloženými senzormi určenými na meranie parametrov, ako je parciálny tlak kyslíka (PO2), parciálny tlak oxidu uhličitého (PCO2), pH, teplota, hemoglobín (Hb) a hematokrit (Hct), prietok krvi, prietok plynu, tlaky plynu a.i. Typicky sa používa so systémom mimotelového obehu –kardiopulmonálneho bypassu pri operácii srdca (ECC) alebo pri lôžku u pacienta s respiračným zlyhaním (ECMO).
Funkčné možnosti monitora pre cielenú perfúziu – GDP (z angl. Goal Directed Perfusion) umožňujú vedenie mimotelového obehu tak, aby boli čo najviac znížené jeho negatívne dopady – najčastejšie akútne zlyhanie obličiek. Negatívne dopady nezávisia len od doby trvania kardiopulmonálnehoho bypassu, nízkeho perfúzneho tlaku, nízkeho arteriálneho prietoku, významnej hemodilúcie (nízkeho hematokritu).
Je dôležité optimalizovať aj dodávku kyslíka do tkanív počas mimotelovej perfúzie, sledovať aj jeho spotrebu a produkciu oxidu uhličitého (zvýšená produkcia oxidu uhličitého je ukazovateľ už nedostatočnej renálnej funkcie).
Prístroj na monitorovanie priebehu ECC pre kontinuálny monitoring vybraných hematologických, biochemických a fyzikálnych parametrov a výpočet ďalších veličín a indexov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Art. strana: reálny prietok krvi (hadica 3/8"×3/32") l/m -8 8
Art. strana: saturácia kyslíka % 20 100
Art. strana: parciálny tlak kyslíka mmHg 50 300
Art. strana: parciálny tlak oxidu uhličitého mmHg 10 100
Ven. strana: saturácia kyslíka % 20 100
Teplota krvi °C 15 40
Hematokryt % 15 45
Množstvo hemoglobínu v krvi g/dl 5 15
Dodávka kyslíka /DO2/ ml/min 50 1500
Spotreba kyslíka /VO2/ ml/min 20 400
Produkcia oxidu uhličitého /VCO2/ ml/min 0 1000
Prietok plynu l/min 0,05 10
Frakcia privádzaného O2 do oxygenátora % 0 100
Frakcia privádzaného CO2 do oxygenátora % 0 10
Frakcia výstupného CO2 % 0 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitoring arteriálnej aj venóznej strany mimotelového obehu. áno
Kontinuálne meranie a monitorovanie parametrov. áno
Výpočet ďalších parametrov s pomocou meraných podľa klinicky prijatých vzorcov. áno
Predikcia hodnôt aj na základe softwarových algoritmov. áno
Prehľadné zobrazovanie hodnôt. áno
Možnosť prevedenia výsledkov do grafov a trendov. áno
Ukladanie údajov do vstavaného systému spravovania údajov. áno
Export uložených údajov aj prostredníctvom pamäťového média. áno
Jednoduché a intuitívne ovládanie. áno
Jednoduché pripojenie meracích komponentov do okruhu ECC. áno
Rozmery a hmotnosť prístroja umožňujúce inštaláciu monitora na bežné ECC prístroje. áno
Súčasťou dodávky musí byť aj kompletné príslušenstvo potrebné na prevádzku prístroja (viď článok 2 bod 2. Nariadenia EP a rady (EÚ) 2017/745 o zdravotníckych pomôckach). áno
Súčasťou dodávky musia byť aj pomôcky na jedno použitie (viď článok 2 bod 8. Nariadenia EP a rady (EÚ) 2017/745 o zdravotníckych pomôckach), potrebné na 5-ročnú prevádzku prístroja pre 200 pacientov ročne. áno
Súčasťou uvedenia prístroja do prevádzky musí byť aj zaškolenie personálu na pracovisku, kde sa prístroj už rutinne využíva. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti prvkov systému a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa uvedenia prístroja do prevádzky.
Nástup servisného technika do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 48 hod. od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska.
Odborná údržba, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
Preukázania splnenia predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia: Požaduje sa v lehote na predkladanie ponúk predložiť vyplnený podrobný rozpočet na celkové plnenie predmetu Zmluvy v položkovitej špecifikácii ( Príloha č.1), v prípade úspešného Dodávateľa, ten predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy aktualizovanú Prílohu č.1.
Preukázania splnenia predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia: Úspešný Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy elektronicky Objednávateľovi presný technický a funkčný popis predmetu zmluvy/zákazky, na základe ktorého bude predmet jasne identifikovateľný - Produkt data sheet.
Preukázania splnenia predmetu zákazky: platný ŠÚKL kód pre predmet zákazky.
Preukázanie splnenia predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia: Úspešný Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy elektronicky Objednávateľovi vyhlásenie o zhode v zmysle §23 Zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu; rovnako v zmysle článku 5 Rozhodnutia európskeho parlamentu a rady č. 768/2008/ES z 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh.
Prospekty tovarov, katalógy ktoré sú predmetom zákazky a ktoré preukazujú požadované technicko - medicínske parametre. Informácie musia byť uvedené v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky v súlade s požiadavkami OF. Prospekty, alebo katalógy môžu byť predložené aj v anglickom jazyku.
Vyhodnotenie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ vyhodnotí Dodávateľov vlastný návrh plnenia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa. Objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov.
Výsledok vyhodnotenia vlastného návrhu plnenia a splnenia podmienok účasti: ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že akceptuje jeho vlastný návrh plnenia predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou.
Ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky v zmysle OF, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho vlastný návrh plnenia a odstúpi od zmluvy v zmysle OPEP.
Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v RPVS, alebo ak bol zápis vymazaný.
Požaduje sa aby uchádzač bol zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov.
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v štyroch splátkach po dobu 12 kalendárnych mesiacov. Každá splátka (1.-4.) bude splatná kvartálne v lehote splatnosti do 14 dní vždy od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po skončení kvartálu. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Platba: Bezhotovostným platobným stykom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Zmluvné strany sa vzájomne zaväzujú, že zachovajú mlčanlivosť o všetkých informáciách akejkoľvek povahy, s ktorými sa oboznámia s plnením tejto Zmluvy a že v prípade kontaktu s osobnými údajmi fyzických osôb budú postupovať v zmysle zákona č 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a súčasne sa zaväzujú, že zaistia dodržiavanie tohto záväzku svojimi pracovníkmi.
Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej rámcovej zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu.
Pokiaľ sa zmluvné strany s poukazom na vyššiu moc dohodnú v priebehu platnosti zmluvy na jej zmene, dohoda musí mať formu písomného Dodatku k tejto zmluve s uvedením právne významného dôvodu. Dodatok musí byť opatrený dátumom, číslom a podpismi osôb oprávnených k tomuto právnemu úkonu za príslušnú zmluvnú stranu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

13.09.2023 00:00 — 13.11.2023 23:59

1,00 ks

101 982,40

101 982,40

Bližšie inštrukcie k predloženiu vlastného návrhu plnenia predmetu zákazky sú uvedené v osobitných podmienkach OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.08.2023 11:49

31.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2023 10:21 - Vstupná ponuka 101 982,40 € Cena bez DPH
24.08.2023 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 101 982,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS