• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2023 09:03
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2023 09:55

Detail zákazky Z20239147

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2023 09:03
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2023 09:55

Základné údaje

Z20239147

OF-277160

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8249076

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36248371

Nemček SONES spol. s r.o

Bulharská 2494/4, Trnava, 91702, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom

Opravy vysokozdvižných vozíkov, vysokozdvižný vozík, vysokozdvižné vozíky, technika na manipuláciu s materiálom, desta, Desta DV 32 A, DESTA DVHM 3222 L

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava - Desta DV 32 A
Funkcia
Diagnostika a následná oprava: brzdovej sústavy (výmena brzdových valčekov, brzdových čeľustí a bubnov, dochádza k úniku brzdovej kvapaliny), spúšťača (štartéru) a skrinky zapaľovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava - Desta DV 32 A  s EV. Č.: 4511304 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia opravy vysokozdvižného vozíka ZVOLEN
 2. Oprava - DESTA DVHM 3222 L
Funkcia
Diagnostika a následná oprava: 3- sekčného hydraulického rozvádzača (tečie), hlavného valca (je zdeformovaná hydraulická trubka), valca servoriadenia (tečie), čapov riadenia, vstrekovacieho čerpadla (tečie), nastavenie vstrekovacieho čerpadla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava - DESTA DVHM 3222 L  s EV. Č.: 3332487 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia opravy vysokozdvižného vozíka ZVOLEN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V cene budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby - opravy, vrátane dopravy
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, poštovného a administratívnych úkonov.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočného rozsahu služby po vystavení objednávky.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení predmetu zákazky.
Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Dodávateľ poskytuje záruku na dodané náhradné diely a vykonané služby po dobu 6. mesiacov a zároveň sa zaväzuje poskytnúť tento záručný servis od nahlásenia požiadavky zo strany objednávateľa - v mieste plnenia, bez účtovania dopravy, prípadne iných nákladov.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami.
Objednávateľ požaduje plnenie zákazky na mieste plnenia v pracovných dňoch v čase od 07.00 hod. do 15.00 hod.
Požadujeme vykonať opravu predmetného vozidla najneskôr do 30 dní od začatia opravy.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, alebo kvalitatívny ekvivalent náhradných dielov. Požaduje sa použiť nový, doposiaľ nepoužitý náhradný diel.
Miesto plnenia opravy zákazky: ZVOLEN
Dodávateľ zabezpečí vykonanie diela v termínoch dohodnutých so zodpovedným zástupcom objednávateľa a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa zistenia škody alebo oznámenia o pokute upozorniť dodávateľa na vzniknutú škodu zavinenú dodávateľom a v súčinnosti s dodávateľom škodu protokolárne prešetriť. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vzniknutú škodu do 5 (piatich) pracovných dní od výzvy objednávateľa, je objednávateľ oprávnený dať túto škodu odstrániť treťou osobou na účet dodávateľa a následne túto škodu alebo pokutu vymáhať od dodávateľa.
Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

04.09.2023 11:02 — 31.10.2023 11:02

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

3 000,00

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2023 11:08

28.08.2023 09:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2023 09:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2023 06:48 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
24.08.2023 06:48 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS