• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2023 12:45

Detail zákazky Z20239140

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2023 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2023 12:45

Základné údaje

Z20239140

OF-270806

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8273265

Objednávateľ

37879693

Horská záchranná služba

Horný Smokovec 17052, Vysoké Tatry, 06201, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Smart hodinky

Smart, Hodinky, GPS, Displej

  • 18521000-7 - Hodinky
  • 31710000-6 - Elektronické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Smart hodinky s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 0 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej Dotykový + tlačítkové ovládanie
Materiál displeja Zafírové sklo
Rozlíšenie dispeja Min. 270 x 270 px
Materiál lunety Titan
Aplikácia pre párovanie s tel. Áno
GPS príjmač Dvojfrekvenčný satelitný systém (L1 a L5) označovaný tiež ako Multi GNSS alebo Multi Band GPS; Satelitné sytémy: GPS a Glonass a Galileo.
Výdrž batérie Bežné používanie min. 25 dní Bežné používanie v GPS režime: viac ako 70 hodín
Mapové podklady Offline topografické mapy minimálne región strednej Európy
Možnosti navigácie Možnosť zaznamenávania bodov (waypintov) Funkcia "návrat na štart" označovaná napr. ako "trac-back" alebo "track-back" alebo "back-to-start"
Veľkosti (šírka) do 55 mm
Prevádzková teplota od -15°C do 40°C, prípadne širší teplotný rozsah pokrývajúci celý uvedený rozsah
Interná pamäť min. 32 GB
Váha s remienkom do 100 g
Vodotesnosť min. 9 ATM. (tzn. vodotesnosť až do hĺbky 90 m pod vodnou hladinou, prípadne hlbšie)
Príslušenstvo Kompatibilný hrudný pás a min. nabíjací kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť cena v EUR bez DPH a s DPH za jeden ks zaokrúhlená na max. dve desatinné miesta
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2  dní od uzavretia Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 60 dní
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
Účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa Nenávratného finančného príspevku. Ak výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy. K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z administratívnej kontroly VO prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou predmetného tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Pri plnení zákazky spolufinancovanej z EŠIF bude Objednávateľ využívať bankový účet SK15 8180 0000 0070 0041 6382

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Horný Smokovec 17052, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

110,00 ks

105 794,04

88 161,70

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2023 09:45

05.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 601
 171
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2023 10:11 - Vstupná ponuka 105 794,04 € Cena s DPH
04.09.2023 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 105 332,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS