• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 14:05

Detail zákazky Z20239126

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2023 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2023 14:05

Základné údaje

Z20239126

OF-277311

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8317580

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie licencie produktu Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License na 36 mesiacov

Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License, zálohovanie, licencia

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie licencie produktu Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License na 36 mesiacov
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie licencie produktu Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License alebo ekvivalent, ktorých súčasťou je zabezpečenie licencií a služieb automatickej aktualizácie dodaných licencií počas obdobia od 28.12.2023 do 31.12.2026.
Súčasné licencie expirujú 27.12.2023. Identifikačné číslo licencií (PN): P-FDNVUL-0I-SU3AR-00 a P-FDNVUL-0I-SU3YP-00
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Part Number: P-FDNVUL-0I-SU3AR-00 (Description: Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License, Includes Enterprise Plus Edition features - 3 years Renewal Subscription Upfront Billing & Production (24/7) support; 10 instance pack - public sector - na obdobie od 28.12.2023 do 31.12.2026 počet 12
Part Number: P-FDNVUL-0I-SU3YP-00 (Description: Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License, Includes Enterprise Plus Edition features - 3 years Subscription Upfront Billing & Production (24/7) support; 10 instance pack - public sector - na obdobie od 28.12.2023 do 31.12.2026 počet 16
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným (certifikovaným) partnerom výrobcu produktov Veeam v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo výrobca produktov).
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi, rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať uvedené partnerstvo počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy. Ak poskytovateľ stratí oprávnenie plniť predmet zmluvy na minimálnej úrovni partnerstva spoločnosti Veeam, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému dodávateľovi.
V súlade s čl. VIII bod 8.2, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné stranysúhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

28.12.2023 00:00 — 31.12.2026 23:59

28,00 počet

78 082,45

78 082,45

Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným (certifikovaným) partnerom výrobcu produktov Veeam v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo výrobca produktov). Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi, rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.09.2023 10:32

14.09.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2023 12:23 - Vstupná ponuka 78 000,00 € Cena bez DPH
13.09.2023 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 72 492,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS