42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace a hygienické potreby
čistiace prostriedky, hygienické potreby
Tovar, Služba
1. Hygienické a čistiace prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace prostriedky a hygienické potreby určené pre interné potreby verejného obstarávateľa a jeho prevádzkové jednotky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Mydlo toaletné samostatne balené 100g na . Tuhé na časté umývanie rúk. /VOUX a podobne., alebo ekvivalent/ | ks | 600 | ||
2. Krém na ruky v tube , regenerujúci a hydratačný 100g balenie /Indulona - originál modrá alebo ekvivalent/. | ks | 600 | ||
3. Abrazívna mycia pasta na ruky 450g/Solvina alebo ekvivalent | ks | 600 | ||
4. Tekuté mydlo na ruky s antibakteriálnou prísadou 5 l balenie, možno použiť ako náplň do dávkovačov | ks | 5 | ||
5.Toaletný papier neparfumovaný JUMBO , biely 100% celulóza, 117,5m/ks, bal / 12 ks alebo ekvivalent | bal | 30 | ||
6. Toaletný papier dvojvrstvový , neparfumovaný bez potlače. návin kotúča cca 68 m, 12,5 cm x9,5 cm | ks | 300 | ||
7. Čistiaci a dezinfekčný prípravok na toalety, tekutý na odstraňovanie nečistôt , usadenín a vodného kameňa, na ničenie bakterii a plesní. Balenie 750ml . /Domestos alebo ekvivalent/ | ks | 30 | ||
8. WC blok 50g tuhý, závesný | ks | 40 | ||
09. Univerzálny čistiaci prostriedok na podlahy vodou umyvateľné /dlažba/ parfumovaný, 5 l balenie . | ks | 10 | ||
10.Čistiaci prostriedok na riad, tekutý , koncentrovaný, účinne odstraňujúci mastnotu a nečistoty. Má byť hustý - nie riedky a má vytvárať penu pri použití . Balenie 900ml - 1000 ml. /Jar alebo ekvivalent/ | ks | 15 | ||
11. Univerzálny čistiaci tekutý piesok s jemne abrazívnou prísadou , na čistenie keramiky, smaltu a pod. 600 g | ks | 30 | ||
12. Utierky ZZ do zásobníka, dvojvrstvové, skladané, biele, 100% celulóza, 20 x200 mm 20ks/kartón. | kartón | 15 | ||
13. Papierová utierka - rolka, dvojvrstvová, 240m, 2ks v balení , biela, 100% celulóza. | bal | 10 | ||
14. Rukavice gumené pre upratovačky ,prírodný latex s vnútorným semišom. | pár | 30 | ||
15. Vrecia do koša na odpad 8 l. Materiál PE-HD ,farba transparetná šedá , 495mmm x 380mm, rolka/50 ks. | rol. | 40 | ||
16. Vrecia do koša PE na odpad čierne 60x70 cm, 30 mikr. rolka/25 ks./ | rol. | 40 | ||
17. Utierka z mikrovlákna /švédska utierka/- 35cm x 30cm, dobre savá vodu, nepoškodzuje povrchy. | ks | 20 | ||
18. Prací gel na hrubo znečistené farebné prádlo 1,5 l balenie, bez aviváže. | ks | 200 | ||
19. Mop kapsový - návlek 40 cm, bavlnený , slučkový s kapsami po stranách,, kompatibilný na všetky typy kapsových držiakov. | ks | 20 |
Názov |
Od dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky , balenie, obchodnú značku, typ parametre výrobku, vyobrazenie výrobku, prípadne internetový link na produkty z dôvodu technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru , 1 triedy kvality v originálnom neporušenom balení. |
Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie KZ na základe písomných čiastkových objednávok Objednávateľa s periodicitou podľa potrieb Objednávateľa a v objemoch a druhoch uvedených v objednávke |
Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru na vlastné náklady , v lehote do 5 pracovných dní od doručenia objednávky Objednávateľovi , v čase od 6.00 hod do 13.00 hod. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétného výrobcu, značka, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými , respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi . |
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania. |
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru zmluvy, ak pri jeho prevzatí zistí vady , alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej obstarávateľom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku " Predmet zmluvy" alebo v článku" Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie RD. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Martina Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
11.09.2023 06:00 — 29.12.2023 13:00
1,00 súbor
4 959,95
4 959,59
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2023 08:00
04.09.2023 10:00
04.09.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2023 11:24 - Vstupná ponuka | 4 959,00 | € | Cena bez DPH |
31.08.2023 18:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 890,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: