• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2023 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2023 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2023 11:10

Detail zákazky Z20239115

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2023 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2023 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2023 11:10

Základné údaje

Z20239115

OF-277703

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8289461

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre a diáre na rok 2024

kalendár, diár

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalendáre a diáre na rok 2024
Funkcia
Kalendáre a diáre na rok 2024 pre potreby Úradu TTSK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diár CLASSIC 2024 - diár týždenný, 128 strán, s razbou logom TTSK (raznica bude dodaná), diár obsahuje: osobné údaje, plánovač dovolenky (mesačný prehľad), plánovací kalendár, telefónne predvoľby, štátne sviatky Českej a Slovenskej republiky, medzinárodné sviatky, ročný výhľad, týždenný layout adresár, mapa Európy a Českej a Slovenskej republiky, rozmer: 14,3 x 20,5 cm (na výšku), farba: modro/biela ks 170
Diár CLASSIC 2024 - diár denný, s razbou logom TTSK (raznica bude dodaná), 352 strán, diár obsahuje: osobné údaje, plánovač dovolenky (mesačný prehľad), plánovací kalendár, telefónne predvoľby, štátne sviatky Českej a Slovenskej republiky, medzinárodné sviatky, ročný výhľad, denný layout, adresár, mapa Európy a Českej a Slovenskej republiky, rozmer: 14,3x20,5 cm (na výšku), farba: modro/biela ks 10
Plánovací kalendár 2024 - plánovací kalendár 2024 s obojstrannou potlačou logom TTSK, dane, ročné obdobia, znamenia zverokruhu, slnovrat, sviatky EÚ, 31 strán, slovenský text, rozmer: 29,7x13,8 cm ks 275
MAXI kalendár 2024 - Maxi kalendár 2024 s obojstrannou potlačou logom TTSK, dane, ročné obdobia, znamenia zverokruhu, slnovrat, sviatky EÚ, 31 strán, slovenský text, rozmer: 29,7x18,0 cm ks 1
Trojmesačný kalendár (nástenný), farba: sivá, rozsah 12 listov, kalendárium: 3 - mesačné s menami SK + CZm, názvy mesiacov a dní v SK, CZ, UK, DE, HU, väzba: šitá s perforáciou, s potlačou logom TTSK, rozmer: 29,5x66,3 cm ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou.
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami.
Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Prílohou faktúry bude preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom.
Podklady na potlač v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom kontaktnou osobou po uzavretí zmluvy.
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

18.09.2023 08:00 — 18.10.2023 14:00

459,00 ks

3 076,76

3 076,76

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.08.2023 11:10

08.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 113
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2023 11:47 - Vstupná ponuka 3 076,56 € Cena s DPH
08.09.2023 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS